PDA

View Full Version : Gitarist gezocht, regio Amsterdam



Someweirdsin
5 september 2006, 12:39
- NIET MEER VAN TOEPASSING -

Some Weird Sin zoekt een nieuwe ambitieuze gitarist, omdat onze huidige gitarist de band verlaat. We wonen allebei in Amstelveen en we repeteren meestal in Amsterdam. Onze stijl is indie rock met een eigen sound (sexy en/of agressief).

Check onze site om te horen hoe we klinken en wat we tot nu toe gedaan hebben.


Groeten, Some Weird Sin

www.someweirdsin.nl
www.myspace.com/someweirdsinrocks
Tel. 06 41 456 326
gerard (apenstaartje) someweirdsin.nl

Yvette
5 september 2006, 14:28
Erg lekkere muziek. Wat zijn jullie plannen? Hoe oud zijn jullie? Waar en wanneer oefenen jullie meestal?
Ik vraag dit vooral omdat ik nieuwsgierig ben, want eigenlijk ben ik bassist, maar ik kan ook wel gitaar spelen (al is het wel een stuk minder dan het baswerk). Ben benieuwd, in ieder geval geweldige muziek wat mij betreft.

Yvette

Someweirdsin
5 september 2006, 17:21
Hoi Yvette,

Bedankt voor de complimenten!
We willen minimaal 1 keer per week 3 uur repeteren (kan ook 2 keer zijn als het nodig is voor opname of speciaal optreden). In die oefentijd en daarbuiten werken we ook regelmatig nieuwe nummers uit (zodat het repertoire spannend blijft; we hebben nu overigens al meer dan 20 nummers en een aantal op de plank). En verder lekker veel optreden (als het aan mij ligt wekelijks). Het opnemen van de volgende demo zit ook in de planning, hoewel je daarvoor toch ook al aardig op elkaar ingespeeld moet zijn.
Gerard en ik zijn resp. 24 en 28. Als je meer wilt weten kan je me een mailtje sturen (minder omslachtig dan het forum). Speel je nu zelf in een band?

Groeten, Lindy