PDA

View Full Version : Waar is die band nou? (H'sum, N-H, Utrecht, Flevo)



Arend
3 december 2002, 14:52
50 jarige rocker met veel muziekervaring wil nu eindelijk wel eens in een band spelen.
Er is een flinke dosis muzikaal inzicht en ervaring. De stem is echt rock en ik speel daarbij ook (slag)gitaar.
Behoorlijke apparatuur in bezit (Marshall 8240, POD 2, Strat, Les Paul en Art Luthery akoestisch).
Laat je niet afschrikken door de leeftijd; je schrikt toch ook niet als je Lou Reed of Mick Jagger beluistert?
Gewoon een keer uitnodigen. Ik trakteer op een lekkere joint.

aadplagiaat
3 december 2002, 22:13
Ik word deze maand ook 50 :smile: .
Volgens mij kan ik ook nog wel rocken.
Heb een Gibson SG en een Peavey Express 112
:sad: (beetje). Ach als we niet te hard beginnen?
mail me: aad.sieraad@chello.nl

Arend
4 december 2002, 10:51
Beste AAd,

Dank voor je (snelle) reactie. Gelijk met dit berichtje is er een mail gezonden.
Echter, laat anderen nu niet denken dat er misschien een groepje "oldies" gevormd gaat worden. Als er één ding is wat je niet kunt matchen, dan is het leeftijd en muziek. Er zit muziek in je lijf of niet.
Dus: als de (voornamelijk jonge)bezoekers van zichzelf vinden dat zij de muziek in zich hebben: reageer!!!
Vooruit. Dan gooi ik er nog een lekkere whiskey tegenaan!

pandemonic
18 december 2002, 11:11
nou je klinkt als een redelijk man! :razz::P:P anyway je hebt gelijk leeftijd en muziek zijn niet vergelijkbaar.....anyway, this was just to react, k ben meer metal.....

Arend
18 december 2002, 11:31
Beste Pandemonic,

Dank voor je reactie, echter......met redelijkheid alleen (bedoel je hier nu de joint en de whiskey?) staat er nog geen band. Jammer voor mij dat je hebt gekozen voor metal, maar aan je website te zien en te horen heb je er een hoop plezier van. En daar gaat het toch om?
Succes met je band!

Jos Werkhoven