PDA

View Full Version : Potmeters,tuners,pu switch etc.



Samder
4 september 2006, 20:13
Hallo allemaal,

Over een tijdje wil ik beginnen aan een zelfbouw project.. Alleen ik heb geen idee over wat voor potmeters/elementschakelaar/tuners en bridge ik moet kopen.. Ik ben op zoek naar goede kwaliteit.. Mn zelfbouwproject moet uiteindelijk eindigen als een Stratocaster zonder tremolo.. hardtail dus.. Bovendien ben ik niet van plan om de hals zelf te maken.. Dit vind ik toch nog iets té moeilijk, dus, waar kan ik goede kwaliteit halsen kopen (Het liefst merkloos dus nog zonder decal)..

Groet Sander

jan jansen
4 september 2006, 20:17
Hallo allemaal,

Over een tijdje wil ik beginnen aan een zelfbouw project.. Alleen ik heb geen idee over wat voor potmeters/elementschakelaar/tuners en bridge ik moet kopen.. Ik ben op zoek naar goede kwaliteit.. Mn zelfbouwproject moet uiteindelijk eindigen als een Stratocaster zonder tremolo.. hardtail dus.. Bovendien ben ik niet van plan om de hals zelf te maken.. Dit vind ik toch nog iets té moeilijk, dus, waar kan ik goede kwaliteit halsen kopen (Het liefst merkloos dus nog zonder decal)..

Groet Sander


Kijk eens bij www.tonefactory.nl h ebben ze een hals in de aanbieding voor 85 euro.En dan maak ik geen reclame...ik heb hele goeie ervaringen met tonefactory en koop nergens anders meer...,

jan jansen

cardinal
5 september 2006, 22:25
klopt tonefactory is prima, heb er ook weer een bestelling lopen. Niek geeft ook nog wel persoonlijk tips en dat vind ik zeker een meerwaarde. Internetbestellen is vaak al vrij onpersoonlijk en dan is persoonlijk advies een pluspunt.

piezo
6 september 2006, 23:15
Ik wil ook iets bij Tonefactory gaan bestellen, voor totaal zowat 100 Euro. Maakt het qua prijs uit of ik vooruit betaal of onder rembours?

G.G.
7 september 2006, 06:22
Ik wil ook iets bij Tonefactory gaan bestellen, voor totaal zowat 100 Euro. Maakt het qua prijs uit of ik vooruit betaal of onder rembours?Ja, een eurotje of zeven.

piezo
7 september 2006, 07:38
Dank...........