PDA

View Full Version : Gitarist (23) zoekt band in omgeving R'dam.



KingArt
3 december 2002, 14:26
Gitarist (23) zoekt band in de omgeving van Rotterdam. Ik schrijf eigen materiaal en speel zowel slag- als sologitaar. Ik sta open voor vele stijlen muziek (liever niet Nederlands-talig). Op het volgende adres is een demo'tje van me te downloaden: http://www.cs.vu.nl/~aouwerk/demo.mp3
Ik ben redelijk ambitieus, dus dat zoek ik ook in een band waar ik in speel, maar het moet natuurlijk ook gewoon leuk blijven. (Ervaring met bands heb ik niet veel, maar ik leer snel.)

Manusdr
3 september 2003, 00:17
Wij zoeken wellicht jou? :speed:

Zoek je iets APARTS? Een band waar je alles in KWIJT kunt WAT JE KWIJT MOET? Een band waar je helemaal jezelf bent en je je gitaar precies de juiste plek kan geven? Dat klink behoorlijk serieus, en dat zijn wij ook. Wij zijn 1 DRUMSTER en 1 BASSIST en ook een klein beetje onze vaste oefenruimte in Rotterdam. Wij spelen geen covers. De nummers moeten nog vorm krijgen, daar kunnen we een gitarist nogal goed bij gebruiken. De stijl:De wat stevigere kant: Placebo en Sonic youth (Feverdream?)en de wat rustigere kant: Sparklehorse en Radiohead.We zoeken jou met SPOED! 010-4956167. :roll: