PDA

View Full Version : welke soorten merken !??



sembo
4 september 2006, 15:22
hallo mede forum mensen.

ik zat een te denken!! (knap he :sssh: )



welke soorten merken gitaren er allemaal wel niet !

geef alle soorten die jullie kennen


vele dank sem

JER00N
4 september 2006, 15:25
Dit zijn er alvast wat: http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar

Danny Drug
4 september 2006, 15:41
zo.. klaar :)

sjoerd5
4 september 2006, 15:43
nog zoiets


http://www.gitaar-nederland.nl/merklijst.php

wietse
4 september 2006, 16:07
Dit zijn er alvast wat: http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar

en daar staan ze nog lang niet allemaal.

hendrix2
4 september 2006, 16:24
Ik heb eentje van het merk 'Cool'.
Staat er niet tussen.

almarvk
4 september 2006, 16:27
Dan zal die ook niet zo cool zijn ;)

Sim-Simon
4 september 2006, 17:45
Hilarisch, die OP. :seriousf:

hendrix2
4 september 2006, 18:11
Dan zal die ook niet zo cool zijn ;)
:angry: Hé! mijn Cool gitaar is echt wel cool hoor! Was m'n eerste dingetje! (wat ik er maar niet bijzeg is dat het een product van Piens is en dat ik er veel te veel voor betaald heb als volledige beginner toendertijd :sssh: )

sembo
4 september 2006, 19:04
en je eerste gitaar moet je ALTIJD bewaren.

want daar zitten veel herrineringen aan (attans bij mij wel :cooler: )

GunMetalBlue
4 september 2006, 19:12
:angry: Hé! mijn Cool gitaar is echt wel cool hoor! Was m'n eerste dingetje! (wat ik er maar niet bijzeg is dat het een product van Piens is en dat ik er veel te veel voor betaald heb als volledige beginner toendertijd :sssh: )

De woorden Cool en Piens in een zin is wel heel erg kots-opwekkend :s

stefke_m
4 september 2006, 19:16
Ik heb een gitaar van het merk "TCS Guitars" volgens mij is dat de enige gitaar met die naam :P een 13 jaar oude beginners gitaar, toch weet ik van niets of niemand met ook zulk een gitaar. Kent iemand hier het merk misschien?

sembo
4 september 2006, 19:17
ik ken het merk niet helaas


misschien staat het in die lijst met al die namen?

stefke_m
4 september 2006, 19:23
ik ken het merk niet helaas


misschien staat het in die lijst met al die namen?

Nops, niet in de lijst, noch elders op internet te vinden. Misschien is het ooit een product geweest van TCS Technologies, maar ik betwijfel het ten zeerste :satisfie:

marter544
4 september 2006, 19:46
Ik heb een gitaar van het merk "TCS Guitars" volgens mij is dat de enige gitaar met die naam :P een 13 jaar oude beginners gitaar, toch weet ik van niets of niemand met ook zulk een gitaar. Kent iemand hier het merk misschien?

Ik weet nog iemand die een TCS gitaar heeft, als ik het me goed herinner. Is een complete beginner, had ie overgekocht.. De verkoper had em wijs gemaakt dat het een heel bekent merk was, en hij (de koper) vond het heel raar dat ik der nog nooit van had gehoord. Ik heb er toen op gegoogled, niks kunnen vinden.

Nutthead
4 september 2006, 21:21
TCS is inderdaad een merk voor startgitaarsetjes, op zich spelen de halzen niet verkeerd maar de elementen zijn slecht...

sembo
4 september 2006, 21:50
maar als je er wat aan sleutel kan je er dus wel een mooi gitaartje van maken ondangs het een onbekende gitaar is.

nieuwe elementen enz...

Robin5150
26 mei 2008, 21:02
Ik heb een gitaar van het merk "TCS Guitars" volgens mij is dat de enige gitaar met die naam :P een 13 jaar oude beginners gitaar, toch weet ik van niets of niemand met ook zulk een gitaar. Kent iemand hier het merk misschien?

Ja ik heb er ook zo 1 en de headstock van die hals is bijna net hetzelfde als die Eddie Van Halen op zijn gitaar had.
Mijne is ook een gouwe ouwe maar wel toevallig want ik ben hem ook aan het ombouwen tot Frankenstrat.

Bram+
26 mei 2008, 21:12
Gitaarnet heeft een merkengids:
http://www.gitaarnet.nl/guitar/data/merken/manufacturers.html

Lekker makkelijk...

Mr.Fingers
26 mei 2008, 21:21
Ik mis GibsUn nog :mad:

En vanwaar deze bump van 2 jaar oud topic?

humbucker
26 mei 2008, 22:05
Ja ik heb er ook zo 1 en de headstock van die hals is bijna net hetzelfde als die Eddie Van Halen op zijn gitaar had.
Mijne is ook een gouwe ouwe maar wel toevallig want ik ben hem ook aan het ombouwen tot Frankenstrat.

Robin je haalt een topic van 2 jaar naar boven zonder enig nut :D..

allemaal leuk en wel, maar je krijgt geheid de mods op je donder :D