PDA

View Full Version : Unholy Alliance; part 2



Danny Drug
4 september 2006, 14:08
http://www.nokialivedfw.com/images/event/concert_slayer_195x254.jpg

20 oktober in de brabanthallen..

Iemand? Ik ga zeker heen.. niet zozeer voor alle bands hoor.. ik vind alleen Slayer interessant..

new deep
4 september 2006, 18:41
verheug me vooral op lamb of god en in flames!

Strangegun
4 september 2006, 18:47
Lamb of god komt niet in europa dacht ik dus inplaats van lamb of god komt in flames

Ik ga er heen met mijn vader :hippie: want mijn vrienden zijn nu niet echt metal fan :mad:

Danny Drug
4 september 2006, 19:07
ik kan me ook alweer verheugen op de "Schreeuw voor Leven" mensen (of een dergelijke instantie).. of de trouwe SGP... die trouwens bij madonna wegbleef.. dus die zullen hier ook wel niet op af komen :(

hendrix2
4 september 2006, 19:15
Misschien ga ik ook. Ik weet het nog niet. De groepen zeggen me niet veel, behalve slayer dan. Maar ik heb (in mijn nochtans prille leventje) slayer al een aantal keren gezien, en ze spelen steeds een strakke show, maar ik kan je kan zo voorspellen welke nummers ze zullen spelen. Al de klassiekers natuurlijk, maar ik zou ze ook graag eens hun ander werk horen spelen zoals de Divine Intervention nummers ofzo.

Strangegun
4 september 2006, 19:25
ik hoop eigenlijk dat ze wat van de nieuwe cd spelen

ZakkWylde
4 september 2006, 19:32
hey ik heb er net een topic over gemaakt(Unholy Alliance) toen zag ik die van jullie staan:P ik vind het nieuwe album van slayer echt te gek.. vooral eyes of the insane en Cult
Mazzel :hippie: :chicken:

ZakkWylde
4 september 2006, 19:37
wat ik nog wou vragen.. 20 oktober komen In Flames en Thine Eyes Bleed ook, wat zijn de mooiere nummers van hun? Ik ken die bands namelijk niet echt.. alvast bedankt :hippie:

Vonk
4 september 2006, 20:12
Als ik geen bands ken kijk ik altijd even op hun eigen forum waar iemand een setlist heeft gepost, zo kun je snel even de nummers uit je hoofd leren om nog meer te genieten. Dat heb ik altijd, vind het fijner om de nummers te kennen.

Ik heb Slayer gezien op DOA 2004 en in Ahoy anderhalf jaar geleden (fuck slipknot, ik kwam voor slayer) en beide keren machtig mooi, goaf! Deze keer vind ik alleen Slayer leuk, de rest interesseert me geen reet, en om dan zoveel geld te dokken. Maiden mag mijn geld wel hebben, het wordt de eerste keer voor mij in november. Ik ga dus op bedevaart.
Ik heb trouwens bij geen enkel Slayerconcert mensen zien protesteren.

Strangegun
4 september 2006, 20:27
pff fuck slipknot slipknot ownt jonge in 2004 kwam ik voor slipknot :)

al die slayer fans zijn het zelfde (anti new metal)

Danny Drug
4 september 2006, 20:44
slipknot is dood... :rockon:

Strangegun
4 september 2006, 20:56
nie over 2 jaar komen ze terug :rockon:

Vonk
4 september 2006, 21:19
Haha klopt (bijna) alle Slayer fans zijn hetzelfde (kwa loyaliteit o.a.) maar Slipknot ook, er zijn weinig Slipknot fans boven de 30.

Put
4 september 2006, 21:37
Lamb Of God!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fuck Slayer Fuck Children Of Bodom Fuck Band Van Broertje Van Slayer En Fuck In Flames Als Ze Geen Harde Nrs Spelen

duckman
5 september 2006, 11:59
Mastadon vind ik wel erg goed en Slayer natuurlijk.:cooler:

peeke001
5 september 2006, 12:14
Ik heb al een kaart :), SLAYER, SLAYER, SLAYER :rockon:

En voor mij een herkansing om COB te zien, op Wacken Open Air heb ik
alleen het laatste kwartier gezien, jammer, ik had toen een aanvaring met een paar borrels Grappa van 50°, ik stond nog recht maar was compleet bewusteloos, ik werd rechtgehouden door de massa, aparte ervaring maar ik ben blij dat ik COB nu zo snel opnieuw kan zien :)

treblemaster
6 september 2006, 23:07
Aangezien in in Leuven woon ga ik uiteraard ook ;). Vooral voor IN FLAMES en Slayer. In Flames vind ik geniaal (zeker na hun nieuwe album.....vond ze een beetje tegenvallen na Clayman) en Slayer is gewoon jeugd sentiment (eerste echte grote concert toen ik 16 was....al weer 15 jaar geleden). De rest van de bands ken ik niet, maar ben benieuwd.

Reel Big Fish
6 september 2006, 23:36
Aangezien in in Leuven woon ga ik uiteraard ook ;).

Dude, ik ga daar ook wonen binnekort! Is dat dan zo dichtbij enzo? :rockon:

Hoelang is het reizen met het OV?

Edit: oh eehm, pm me aub :)
Edit2: reageer aub op mijn pm :)

Gitaro
7 september 2006, 00:20
Jammer dat het op zo'n kutplek is, anders was ik gegaan. Ook jammer dat In Flames meemoet... Bodom is leuk (en erg leuk live). Mastodon doet daarentegen niet mee (toch?), dus jullie zijn gezegend :D

treblemaster
7 september 2006, 00:24
Oeps, aangezien het in Leuven ook de Brabanthallen zijn raakte ik in de war. In de Brabanthallen in Leuven spelen ze op 9 november!

Cris
12 september 2006, 00:25
, er zijn weinig Slipknot fans boven de 11.

..........

Reel Big Fish
22 september 2006, 11:13
Jammer dat het op zo'n kutplek is, anders was ik gegaan. Ook jammer dat In Flames meemoet... Bodom is leuk (en erg leuk live). Mastodon doet daarentegen niet mee (toch?), dus jullie zijn gezegend :D

Volgens mij doet Lamb of God alleen niet mee van die flyer... is Mastadon zo erg dan? Ik ken een paar nummers en ik vind bijv. Blood & Thunder wel bruut..

Strangegun
23 september 2006, 00:40
mastadon vindt ik echt een schijt band heb ze 2 keer gezien ik hou van veel metal maar dit is echt niks

Cris
28 september 2006, 00:17
Niks mis met mastodon.

Danny Drug
9 oktober 2006, 08:52
fuck... nu is het toch echt bijna..

kheb trouwens een hotelletje geboekt voor na de show.. anders moest ik op het station slapen... :rockon:

Fuhgawz
9 oktober 2006, 13:35
Niks mis met mastodon.
Ik zie tig keer liever Mastodon dan Children of Boredom.

Strangegun
9 oktober 2006, 17:06
ga er met mijn vader heen hij vind slayer wel goed :rockon:
Want bij ons op school is hardcore/trance/pop nogal in dus mijn vrienden zie ik daar niet staan :)

new deep
10 oktober 2006, 18:47
ik denk dat in flames heel goed gaat zijn!

Cris
16 oktober 2006, 16:52
Ik zie tig keer liever Mastodon dan Children of Boredom.

Idd.

tien tekens

Strangegun
19 oktober 2006, 14:04
MORGEN :rockon:

Danny Drug
19 oktober 2006, 18:31
fucking cunt slayer yeah shit piss !!!

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon:




morgen.. ja.... fuck.. zin in...

new deep
19 oktober 2006, 19:41
SLAYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHR ..dus

ja ik ook

Danny Drug
20 oktober 2006, 08:03
vandaag... fuckers!


keihard..... :rockon: :rockon:


als ze blood red spelen ga ik gek... :cooler:

new deep
20 oktober 2006, 11:32
ik zit net dat thine eyes bleed te luisteren en dat is ook wel een leuk opwarmertje!

pinchaholic
20 oktober 2006, 13:04
nog een paar uur!!!!

[img]http://www.massconcerts.com/graphics/slayer2.jpg[img\]


SLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAYYYYYEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!!! !!!!!! (ben baldadig..)

pinchaholic
20 oktober 2006, 13:09
nog een paar uur!!!!




SLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAYYYYYEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!!! !!!!!! (ben baldadig..)

toch jammer dat Lamb of god niet komt...

Strangegun
20 oktober 2006, 14:11
ja vind ik ook zo stom in flames bevalt me niet zo :)

Well ja vandaag is de dag :rockon:

thine eyes bleed ken ik niet ook maar eve luisteren :)

new deep
21 oktober 2006, 10:35
Wat zeggie....

stond aardig hard gister in die veehal, Slayer was weer super strak en relatief het minst te kampen met het abominabele (te harde) geluid dat alle kanten op kaatste.

In Flames ook strak alleen overstuurde de drums en de sequencer enorm, de zang stond daarnaast te ver weg gemixt (of die gozer haalt het live niet)
Die gitaristen en drummer waren super van In Flames!!!

Strangegun
21 oktober 2006, 12:07
Ik vond Children of bodom nog het vetst (zeker de gitaren )
Thine eyes bleed was ook wel cool hou wel van die zang :) alleen het geluid was best hard,
Slayer, ja wat valt daar over te zeggen die zijn altijd goed :P
In flames, waren beter dan ik had gedacht ook al moet ik die zanger niet weet niet waarom.

peeke001
21 oktober 2006, 13:22
gelukzakken, hier moeten we nog tot 9 november wachten

Danny Drug
21 oktober 2006, 15:21
metal is een mannensport maar in flames is een vrouwenband..

bagger..


slayer was hard en vet en goed en .... :rockon:

Wormaap
21 oktober 2006, 15:48
Slayer, bah. Vreselijke schurftband vind ik dat.
Ik had ook willen gaan, en dan als CoB in In Flames geweest waren weggaan, maar kon geen vervoer gefixt krijgen.

Brammibal
21 oktober 2006, 16:09
Die base van dave lombardo was echt ziek. ik weet neit of er nog meer mensen vooraan stonden, maar je kon de mensen gewoon zien trillen als die hem gebruikte. Thine eyees bleed was echt bagger, bah bah. Maar was echt een geweldige avond.

Danny Drug
21 oktober 2006, 17:03
Slayer, bah. Vreselijke schurftband vind ik dat.
Ik had ook willen gaan, en dan als CoB in In Flames geweest waren weggaan, maar kon geen vervoer gefixt krijgen.

de NS is altijd wel beschikbaar om je te verplaatsen.... kays

Chrizzz
21 oktober 2006, 17:51
de NS is altijd wel beschikbaar om je te verplaatsen.... kays
Was het maar zo'n feest.

Vonk
21 oktober 2006, 18:55
Wat zeggie....

stond aardig hard gister in die veehal, Slayer was weer super strak en relatief het minst te kampen met het abominabele (te harde) geluid dat alle kanten op kaatste.


Haha bekend! Na rotterdam in 2004 stond het ook loeihard. En laatst met Destruction in Eindhoven had ik ook een piep. Ik ga eerst oordoppen halen voor ik weer ergens heen ga, want ik was toch wel geschrokken...

Danny Drug
22 oktober 2006, 11:56
mensen met oordopjes sleur ik altijd de pit in...... dus tja.. of een piepje .. of je onderkaak heel mee naar huis

Jimwoud
22 oktober 2006, 12:48
Ja was een leuke avond. Vond het geluid van CoB en In Flames echt bagger, daarintegen was het geluid van Slayer echt heel vet.

Naast de muziek vond ik het ontbreken van een garderobe waardeloos, en dat voor dat geld. Maarja. SLAYER!!!!

MaxR
22 oktober 2006, 14:59
mensen met oordopjes sleur ik altijd de pit in...... dus tja.. of een piepje .. of je onderkaak heel mee naar huis

god wat ben jij stoer. sommige mensen geven misschien wat om hun gehoor en willen nog wat langer geluid met definitie kunnen horen?

treblemaster
22 oktober 2006, 15:25
metal is een mannensport maar in flames is een vrouwenband..

Wat een bullshit.....echte mannen hebben geen lang haar ;).


mensen met oordopjes sleur ik altijd de pit in...... dus tja.. of een piepje .. of je onderkaak heel mee naar huis

Je mag het een keer proberen.......als je een week lang vloeibaar voedsel wil eten.

Chefke
22 oktober 2006, 20:23
mensen met oordopjes sleur ik altijd de pit in...... dus tja.. of een piepje .. of je onderkaak heel mee naar huis

Mja dit vind ik ook nogal onzin weetje... Wacht maar tot jij bij de oorarts zit en te horen krijgt dat je gehoor pemanent beschadigd is en je de rest van je leven een zoem of ademend geluid in je oor hebt :)

Maar over het concert, zeker een zeer geslaagde avond :rockon: Het ontbreken van garderobe vond ik ook wel storend, kep mijn jas maar in die hoek in die gang bij de wc's gepleurt dus ja. Ik vond de bierprijzen btw ook nogal aan de hoge kant maar dat zal wel aan mij liggen als ik iedereen zo met bier zag sleuren/tanken

Als er overigens iemand nog een goede foto heeft van de versterkerkruizen van Slayer zou diegene er dan even eentje willen posten? Ik kan nergens een goede vinden.

Vonk
22 oktober 2006, 20:46
Ja mensen, oordopjes zijn tegenwoordig niet meer voor kneuzen, het is voor verstandige mensen. Ik kom zo vaak ergens waar eht geluid keihard staat, en dan een paar dagen een piep hebben is beangstigend. "Hopelijk stopt het over een paar dagen" denk je dan, maar wat als het piepen nooit meer eindigt?

Trouwens, je zult mij zeker wel in de pit tegenkomen, met of zonder oordoppen.

MaxR
22 oktober 2006, 21:11
je klonk even sarcastisch in je eerste zin, Vonk.

maargoed zoals ik dus al zei, je gehoor is als muzikant toch wel een van je belangrijkste bezitten, gooi het niet weg door de tough guy zonder doppen uit te hangen

daarnaast zijn piepjes in je oor heel erg kut, als je in bed ligt en je van zo'n piepje knettergek wordt waardoor je niet kan slapen...

Vonk
22 oktober 2006, 22:20
Het was niet mijn bedoeling, je hoort alleen vaak mensen die het belachelijk vinden om oordoppen te dragen. Dat idee moet de wereld uit geholpen worden.

Brammibal
23 oktober 2006, 00:58
maar is er niemand aznders die de basedrum echt tyfus irritant vond ?

Strangegun
23 oktober 2006, 07:53
Ja bin thine eyes bleed was de drum heel hard vond ik .

Jimwoud
24 oktober 2006, 11:47
Bassdrum van Slayer was heerlijk!!!

ZakkWylde
26 oktober 2006, 10:03
njah dus mastodon kwam NIET :hippie: en lamb of god ook niet :hippie:
Bandlist:
Thine eyes Bleed
Children of Bodom
In Flames
Slayer.

ik was er, en het was geweldig, mooiste feest wat ik mee heb gemaakt :soul:

Malle Eppie
27 oktober 2006, 18:23
Ja, het was weer lekker zweten vooraan bij SLAYER. Kan niet wachten tot ze weer terug zijn om het nieuwe album te promoten (voor zover dat nodig is).

pinchaholic
2 november 2006, 10:21
Vond vooral In Flames errug goed.. wat een rauwe scheur zeg...
Weet iemand een leuk concertverslag van deze avond te vinden?

peeke001
10 november 2006, 02:49
amaaaaaaaaai, dat was nog eens een goed feestje :blast: :blast:

Thine eyes bleed: niet gezien, te laat :(
Children of Bodom : supervet, volledige controle en absolute beheersing,
zo relaxed kunnen spelen, en over die 2
kleine schoonheidsfoutjes lul ik niet.
Lamb of God: nee sorry, hun neonversterkers en lichtschow konden me
niet raken, okee, het zit strak en zo maar toch mis ik iets.
Slayer : Super!!! Wat een baard had Tom,
van t begin tot t einde in de pit gezeten, heerlijk, alleen
speelden ze tekort, nog niet eens een vol uur.

Verder was het geluid erg goed vond ik, genoeg wiet, en lekker bier,
feeest :rockon:

treblemaster
10 november 2006, 19:05
Peeke001 iets teveel aan de wiet gezeten? Voor slayer speelde namelijk In Flames ;). Lamb of God speelde niet toch? Van de eerste band stond de drum iig KEIhard. Children of Bodom was goed, maar ik vond het gegrunt tussen de nummers door (waarom niet nromaal praten?) en het vele 'motherfuckers' een beetje lachwekkend.
In Flames was geweldig vond ik (leuk nightrider intro) alleen mocht de zang wel iets harder. Slayer was ook erg goed!
Na het concert nog en lift gekregen van 2 aardige Belgen aangezien er geen bussen meer gingen.

peeke001
10 november 2006, 20:25
oops, waren In Flames dan die mannen met hun neonversterkers?
ik was ook niet erg helder meer nee, wel lachen

greetings, Peeke001

treblemaster
10 november 2006, 21:29
Ja, In Flames had van die blauwe neonlichten ;).