PDA

View Full Version : Duesenberg gitaren Gitaarfreak Leeuwarden?



Dylan61
4 september 2006, 09:34
Heeft iemand wel eens bij gitaarfreak (www.gitaarfreak.nl) in Leeuwarden gekocht, goede zaak?

Ik zou wel eens zo'n Duesenberg willen proberen maar ze zijn gewoon niet te bereiken.

heb tig keer ingesproken maar het bandje houd er halverwege mee op..
staat ook geen adres op waar de zaak verder zit.

Iemand info?

wietse
4 september 2006, 10:44
wist niet eens dat ze bestonden, en ik kom elke dag wel in leeuwarden, maar is wel logisch ze zijn alleen op afspraak open dus echt een internetzaak.

zitten in de gymnasiumstraat zie ik, dat is achter het station in een woonwijk, (was vroeger een niet al te frisse buurt maar mischien is dat nu anders) moeten dan wel in een lege buurtsupermarkt ofzo zitten, ik zou daar namelijk geen winkels weten.

almarvk
4 september 2006, 10:50
Nog nooit van gehoord in Leeuwarden, ik ga altijd naar Bob de Jong. Bestaat het nog? Kvk nummer nog bestaand oid?

wietse
4 september 2006, 11:07
Nog nooit van gehoord in Leeuwarden, ik ga altijd naar Bob de Jong. Bestaat het nog? Kvk nummer nog bestaand oid?
bob de jong? ja die bestaat nog.:D
mijn onderdelen hofleverancier, symphatieke lui daar en veel vakkennis.

en jij bent import logisch dat je het niet weet, moet vandaag toch naar leeuwarden zal er eens langs rijden, zien of er iets van te zien is aan de buitenkant.

Spitfire
4 september 2006, 11:14
lijkt mij gewoon een particulier die gitaren verkoopt

wietse
4 september 2006, 15:35
lijkt mij gewoon een particulier die gitaren verkoopt
inderdaad ben door die straat geredenen geen spoor van een winkel.

almarvk
4 september 2006, 15:42
bob de jong? ja die bestaat nog.:D
mijn onderdelen hofleverancier, symphatieke lui daar en veel vakkennis.

en jij bent import logisch dat je het niet weet, moet vandaag toch naar leeuwarden zal er eens langs rijden, zien of er iets van te zien is aan de buitenkant.

Klopt helemaal! Ik weet wel dat die nog bestaan, maar die andere zaak had ik nog nooit van gehoord.

Bij Bob kan je gewoon rustig rond lopen, wordt je netjes geholpen en doet niet moeilijk. Fijne zaak om te komen!

Dirk_Hendrik
4 september 2006, 15:49
Whois info over gitaarfreak.nl:
http://whois-www.domain-registry.nl/bestaat.php?uitgebreid=CHECKED&domein=gitaarfreak.nl&zoek.x=30&zoek.y=8

en www.zoekenbel.nl vertelt dat dat adres bewoond wordt door J Lodema.

Ik zit me daarmee af te vragen of er veel gebeurt op dat adres of dat het alléén het verplicht te hebben winkeladres is.

bass blom
4 september 2006, 18:39
geweldig, ons wietse, niet alleen goeroe maar ook detective :D

weet iemand of de oude nico (servaas) nog ergens bereikbaar is? mail of foon?

Mitch
4 september 2006, 18:44
Op de laatste beurzen in Veenendaal kwam ik ook wel steeds Duesenberg tegen, misschien een alternatief als je ze niet via Leeuwarden kan vinden :satisfie:

Ritch
4 september 2006, 18:52
bob de jong? ja die bestaat nog.:D
mijn onderdelen hofleverancier, symphatieke lui daar en veel vakkennis.


De gitarist van Luie Hond werkt daar ook ;)

stratokai
4 september 2006, 19:07
Volgens de site van Soundplaza (A'dam) hebben ze net een Duesenberg 49er uitgepakt. Dus ze hebben er in ieder geval 1:)

wietse
4 september 2006, 21:16
geweldig, ons wietse, niet alleen goeroe maar ook detective :D

ik was nieuwsgierig en moest toch nog in leeuwarden zijn dus effe door de straat gereden, ik weet namelijk graag waar gitaren te halen zijn.


De gitarist van Luie Hond werkt daar ook ;)

zal hem dan wel kennen, maar luiehond vind ik een klote band en kapsoneslijers ook nog, hebben eens bij ons op het dorpsfeest gespeeld en toen het publiek niet gelijk los ging werden ze kwaad en gingen beledigd weg na een half uurtje.
weet wel dat ze geen cent hebben gezien van die gig, contractbreuk, net een hitje en dachten dat ze alles konden maken dus niet, heeft ze fans gekost.

vinni
4 september 2006, 21:26
geweldig, ons wietse, niet alleen goeroe maar ook detective :D

weet iemand of de oude nico (servaas) nog ergens bereikbaar is? mail of foon?

Nico Servaas.....tering zeg....da's lang geleden. Was nog bijna voor hem gaan werken....maar ja...moest ik ook bergen Brillcream in mijn haar en een oude blauwe stofjas aan....hahahaha.....Volgens mij heeft Nico goed geboerd. (weet eigenlijk niet of-ie nog leeft) Hij moet toch onderhand 70-75 jaar oud zijn....toch? Volgens mij heeft de heer S. naast een meer dan aardig optrekje in Wassenaar ook nog iets leuks in het buitenland...Bonaire of die richting.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat er van hem geworden is.....

Groet,
Vinni

Ritch
4 september 2006, 22:08
zal hem dan wel kennen, maar luiehond vind ik een klote band en kapsoneslijers ook nog, hebben eens bij ons op het dorpsfeest gespeeld en toen het publiek niet gelijk los ging werden ze kwaad en gingen beledigd weg na een half uurtje.
weet wel dat ze geen cent hebben gezien van die gig, contractbreuk, net een hitje en dachten dat ze alles konden maken dus niet, heeft ze fans gekost.

Nooit geweten :| Ik vind hun muziek persoonlijk erg goed.

Hessel_14
29 oktober 2006, 13:48
Gitaarfreak heeft nu een winkel we verkochten eerst de gitaren vanuit huis.
De winkel zit boven de Boards "r" us de skateboard winkel het adres is: Kleine hoogstraat 18 we zijn elke zaterdag vanaf 12 uur open. Op de site staat de rest (www.gitaarfreak.nl)

Hessel

schizo910
29 oktober 2006, 14:22
Volgens de site van Soundplaza (A'dam) hebben ze net een Duesenberg 49er uitgepakt. Dus ze hebben er in ieder geval 1:)

Ik was vrijdag nog in de zaak en er hingen 5 verschillende Duesenberg gitaren...

uit mjn hoofd i.i.g een Ron Wood, Starplayer TV, Starplayer TV outlaw en The 49-er.

schizo910
29 oktober 2006, 14:23
ik was nieuwsgierig en moest toch nog in leeuwarden zijn dus effe door de straat gereden, ik weet namelijk graag waar gitaren te halen zijn.



zal hem dan wel kennen, maar luiehond vind ik een klote band en kapsoneslijers ook nog, hebben eens bij ons op het dorpsfeest gespeeld en toen het publiek niet gelijk los ging werden ze kwaad en gingen beledigd weg na een half uurtje.
weet wel dat ze geen cent hebben gezien van die gig, contractbreuk, net een hitje en dachten dat ze alles konden maken dus niet, heeft ze fans gekost.

Zullen ze hun dag niet gehad hebben. Ik ken Joris een beetje en dat is een aardige gozer en zeker geen kapsoneslijer.

Dylan61
29 oktober 2006, 17:37
Hoeveel gitaren hebben ze?

Dude
29 oktober 2006, 18:26
Gitaarfreak heeft nu een winkel we verkochten eerst de gitaren vanuit huis.
De winkel zit boven de Boards "r" us de skateboard winkel het adres is: Kleine hoogstraat 18 we zijn elke zaterdag vanaf 12 uur open. Op de site staat de rest (www.gitaarfreak.nl)

Hessel


dit wordt gezien als SPAM, let hierop aub !