PDA

View Full Version : Nog een voor erbij...



Alain
3 september 2006, 23:14
http://my.opera.com/AlainCarels/homes/albums/4568/1S5300477.JPG

Vorige week een bogner überschall gaan ophalen. Goeie aanvulling naast mijn engl powerball en mijn engl Slow hand


Heel brute versterker die als aanvulling op de pb wel kan tellen vind ik. Vullen elkaar goed aan.

Michael AE
3 september 2006, 23:20
Gefeliciteerd. Voor het zware werk is er geen betere amp, IMO. Ook vind ik die grill echt heel mooi om te zien en dit ding is echt als een tank gebouwd.

Anders Destium
3 september 2006, 23:22
Gefeliciteerd!


Je hebt echt een droomset man :cooler:

casper innosence
3 september 2006, 23:41
vette set up!! ennu op je site staat een heeeeele mooie Esp Viper, lees dat het niet jou styl gitaar is? Hoe klinken die (passieve?) esp elementen?

jw009
3 september 2006, 23:47
Gefeliciteerd!


Je hebt echt een droomset man :cooler:



+90283490282

Alain
4 september 2006, 10:48
thanks!!

De ESP viper had vrij goeie pickups. Qua klank neigden die nogal naar de combinatie SD JB-SD jazz, maar met minder output. Het was nog een ESP van de oude lichting, met bolt on neck. Maar ik vond ze beter dan de huidige met neck through en EMG's. Die zijn me iets te one-trick-pony.

Morgen komen nog 2 1x12 VHT cabs binnen, om de brunetti uit het rack de wets te laten doen. En als ik kan neem ik mijn bogner 4x12 nog mee uit het repetitiehok. Kan ik lekker een W/D/D/W setje in elkaar flansen
dit weekend.

Voor het zware werk is de über echt wel lekker. Hij kan ook rocken, maar dat is niet waar hij voor gemaakt is. Liever iets minder output doorsturen dan.

Maar zingen met een neck pickup... man, man, man...

casper innosence
4 september 2006, 12:18
De ESP viper had vrij goeie pickups. Qua klank neigden die nogal naar de combinatie SD JB-SD jazz, maar met minder output. Het was nog een ESP van de oude lichting, met bolt on neck. Maar ik vond ze beter dan de huidige met neck through en EMG's. Die zijn me iets te one-trick-pony.

Ik heb zo'n set through viper, maar heb de emg's laten vervangen door SD duncan custom en een '59er. Maar k vind het jammer dat er voor de ESP standard serie viper maar zo weinig kleuren zijn (op custom order na dan), alleen zwart en camo.. Die rode van jou is echt vet.. mocht je m ooit weg willen doen..

Alain
4 september 2006, 13:00
Ik heb zo'n set through viper, maar heb de emg's laten vervangen door SD duncan custom en een '59er. Maar k vind het jammer dat er voor de ESP standard serie viper maar zo weinig kleuren zijn (op custom order na dan), alleen zwart en camo.. Die rode van jou is echt vet.. mocht je m ooit weg willen doen..
Die is al meer dan een jaar weg.

casper innosence
4 september 2006, 14:50
jammer maar helaas ;)