PDA

View Full Version : Heideroosjes!!!!



cobhc
3 september 2006, 20:24
ik zat een beetje het forum over te surfen en tot mijn grote schrik zag ik helemaal geen topic voor de heideroosjes mijn eigen mening is oke echt iets moeilijks zetten ze niet neer maar ze maken er wel een feestje van :hippie: :hippie: :rockon:

Anders Destium
3 september 2006, 20:38
De Heideroosjes zijn super!

cobhc
3 september 2006, 20:47
inderdaad!!!!!!!!

Danny Drug
4 september 2006, 12:17
leven die nog ? ;)

Herman
4 september 2006, 14:48
Heideroosjes zijn inderdaad zeer tof, ook goed live. Maarre...wanneer komt die nieuwe cd nu eindelijk eens een keer uit, moet zo langzamerhand toch ook al niet zo'n beetje tijd zijn..toch?

fullorder
4 september 2006, 21:12
Laten we eerlijk wezen, ze zijn eigenlijk heel erg slecht!
Ze krijgen het echter voor elkaar om elke keer weer een feestje te bouwen met het publiek dus bestaansrecht hebben ze zeker.

sembo
4 september 2006, 22:07
ik vin er geen fock aan de heideroosjes

het is een beetje slingeren op een gitaar !! da kan iedereen

Danny Drug
5 september 2006, 07:12
ik vin er geen fock aan de heideroosjes

het is een beetje slingeren op een gitaar !! da kan iedereen


ja man!!!! WIJ WILLEN PETRUCCI EN BUCKETHEAD!!! WISKUNDE OP GITAREN>> DAT RULES PAS!!!!

Vonk
5 september 2006, 10:29
Inderdaad wiskunde. Als ik op mijn gitaar ga oefenen pak ik altijd mijn wiskundeboek. Als je goed differentiaalvergelijkingen kan maken ben je al beter dan Petrucci aangezien hij nog niet eens kan differentiën...

fullorder
5 september 2006, 13:17
Ik speel altijd in het frequentiedomein. Leve Fourier!

Han S
5 september 2006, 13:47
De Heideroosjes zijn heel aardige gasten.

AART
6 september 2006, 17:15
Heideroosjes zijn echt relaxt, zeker fred zijn pakken.

live zijn ze ook errug goed.

luister er thuis echter niet/nauwelijks naar(bahalve sjonnie en anita :cooler: ).

AART
6 september 2006, 17:17
ik vin er geen fock aan de heideroosjes

het is een beetje slingeren op een gitaar !! da kan iedereen



tja, ik vind zo'n stijve hark als petrucci erg saai anders on stage, beweegt twee stappen op een heel optreden.

Die show van ze is gewoon kut, zet ik liever een cd op(das een stuk beter).

en tja, zoals gezegd, jij houdt vast ontzettend van differentieren idd, kan je naast gitaarspelen geen genoeg van krijgen zeker, want de rest is allemaal veel te simpel.

Ratdawg
6 september 2006, 22:11
De Heideroosjes hebben me geïntroduceert in punk en hardcore, de reden waarom ik tot op de dag van vandaag gitaar speel. Says it all.8)

polysix
6 september 2006, 22:17
ik vind niet zo gek veel aan de heideroosjes, ik vind de songs niet goed, maar dat heeft meer met mijn smaak te maken dan met de band zelf. Ik moest wel een beetje grienen toen ze met Holland Brand aankwamen. :(

Me_bigboy
9 september 2006, 14:14
ik vindt ze wel heel goed live! Heb ze vorig weekend nog gezien op crammerock in belgië. Ambiance verzekerd!En ik ben erg beniewd naar hun nieuw album, want de nieuwe liedjes die ze gespeeld hebben op dat optreden waren alvast super!

Wormaap
14 september 2006, 23:16
Ooit 1 keer live gezien, was echt super :D

Heb alleen nog'n week last gehad van'n piep in m'n oren, was ook meteen het hardste optreden dat ik ooit heb meegemaakt :|

Zeker het nogmaals checken waard, maar dan wel met oordoppen ;)