PDA

View Full Version : Ik stel me voor! :D (omg. veenendaal lees ff :P)



Usitarie
3 september 2006, 16:06
nou, dan begin ik maar met voorstellen :P
Ik ben Thomas(17) en woon in Veenendaal :cooler: ,
Ik weet nog niets van elektrische gitaren, en heb het nog nooit gespeeld, wat ik wel weet is dat ik het denk ik wel leuk vind. Ik neem dan gelijk de kans om wat vragen te stellen: Waar en welke gitaar kan ik het beste kopen ( van €200 tot €350), en waar word er (prive)les gegeven (elektrische gitaar, richting Metal)

Peace out :hippie:

Helter Skelter
3 september 2006, 16:42
Ik neem dan gelijk de kans om wat vragen te stellen: Waar en welke gitaar kan ik het beste kopen ( van €200 tot €350)

kijk even bij het Elektrische gitaren subforum, daar zijn een aantal sticky's gemaakt met betrekking tot het kopen van een gitaar in verschillende prijsklassen

iwamoto
3 september 2006, 18:03
waar slaat peace out eigenlijk op? (serieuze vraag)

is dat de line out van een hippie audio set?

Usitarie
3 september 2006, 18:07
waar slaat peace out eigenlijk op? (serieuze vraag)

is dat de line out van een hippie audio set?

nee, dat is gewoon een manier van later zeggen -_-

iwamoto
3 september 2006, 18:27
nee, dat is gewoon een manier van later zeggen -_-
ja maar, wat is de betekenis erachter? ik bedoel, als je "ey man, later!" zegt, bedoel je "hey, ik zie je vast later op de dag weer!", dus wat bedoel je dan met peace out?

Usitarie
3 september 2006, 20:03
ja maar, wat is de betekenis erachter? ik bedoel, als je "ey man, later!" zegt, bedoel je "hey, ik zie je vast later op de dag weer!", dus wat bedoel je dan met peace out?

Ik kan me niet voorstellen dat als je later zegt diegene op dezelfde dag nog ziet, je hebt mss mensen in je msn die je nog nooit gezien hebt en zeg je tog ook later tegen. En moet er een betekenis achter zitten, ik zei het omdat ik een keertje iets anders wou zeggen, en ik ga er ook geen grote discussie van maken :P.

Pat85
8 september 2006, 09:58
hey welkom hier, ik woon ook in de buurt.
ik weet niet waar je precies les toegespitst op metal kan nemen, maar je zou 'gewoon' kes kunnen nemen mij de muziekschool (de Muzen geloof ik dat het heet) of bij rhapsody, de muziekwinkel, die geven ook lessen.
Ik weet niet wat het kost (geloof dat bij de muziekschool het wat aan de dure kant is), maar daar kan je in ieder geval kijken.


Bij rhapsody hebben we wel redelijke beginners gitaren (al vind ik ze wel wat aan de prijs), maar als je les neemt daar kan je misschien wel een korting regelen

SimonS
8 september 2006, 11:22
welkom! nog een Vdaal´er er bij :cooler:

ik zou toch de gitaren van Rhapsody laten hangen, nogal crap en te duur. zelfde geldt voor de versterkers daar. wat betreft les, rhapsody is niet veel goedkoper dan de Muzen.

Michael Amott
8 september 2006, 12:01
nou, dan begin ik maar met voorstellen :P
Ik ben Thomas(17) en woon in Veenendaal :cooler: ,
Ik weet nog niets van elektrische gitaren, en heb het nog nooit gespeeld, wat ik wel weet is dat ik het denk ik wel leuk vind. Ik neem dan gelijk de kans om wat vragen te stellen: Waar en welke gitaar kan ik het beste kopen ( van €200 tot €350), en waar word er (prive)les gegeven (elektrische gitaar, richting Metal)

Peace out :hippie:

Ik heb nog wel een mooie metal gitaar te koop voor je :) het signature model van kerry king 300 euro mag je hem kopen.. laat even weten of je intresse hebt.

Usitarie
8 september 2006, 16:56
Ik heb nog wel een mooie metal gitaar te koop voor je :) het signature model van kerry king 300 euro mag je hem kopen.. laat even weten of je intresse hebt.

kan je mischien een foto plaatsen :D
met iets meer info over de gitaar mischien :)
alvast bedankt

Edit:


welkom! nog een Vdaal´er er bij :cooler:

ik zou toch de gitaren van Rhapsody laten hangen, nogal crap en te duur. zelfde geldt voor de versterkers daar. wat betreft les, rhapsody is niet veel goedkoper dan de Muzen.

mijn zusje heeft op de muzen gezeten, het was niet veel soeps xD. ze kreeg steeds korter les, omdat ze geen leraren konden betalen. zal binnenkort wel failliet gaan

een vriend van mij heeft piano les bij rhapsody, die neemt prijslijst mee

Michael Amott
8 september 2006, 17:01
tuurlijk maar waarom niet gelijk zo :

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/48994125.html?

kijk zelf maar :)

intresse mail: niekdamen@yahoo.com

Usitarie
8 september 2006, 17:04
nee dank je, kzoek meer naar een standaard model :)
tog bedankt ;)

SimonS
8 september 2006, 18:10
dat van die kortere lessen hoorde ik ook al. mn vriendin zou 15 min ipv 20 (eerst 30) minuten krijgen, zelfde prijs...

Sim-Simon
8 september 2006, 20:51
-_- :seriousf:

Welkom trouwens. :seriousf:

SimonS
8 september 2006, 22:53
he wat een leuke nickname :cooler:

Usitarie
8 september 2006, 22:55
dat van die kortere lessen hoorde ik ook al. mn vriendin zou 15 min ipv 20 (eerst 30) minuten krijgen, zelfde prijs...

ze moeten aan de marketing :) mischien word het Rhapsody kweet niet zeker :P


-_- :seriousf:

Welkom trouwens. :seriousf:

Danku