PDA

View Full Version : En alweer een 'beginner' op gitaarnet.nl ;)



The_Big_P
3 september 2006, 13:14
Heey iedereen!

Ik ben Paul, 20 jaar, studeer in Eindhoven de opleiding scheikundige technologie en doe in mijn vrijetijd graag sporten, piano spelen en natuurlijk graag GITAAR spelen (duhu ;) Ik heb t gitaarspelen zelf 'geleerd' dus ik ben niet al te ervaren met de grepen en technieken. Wel kan ik toch al aardig wat liedjes spelen en ik vind het keileuk om te doen. Ik speel ook in een bandje, wat op het moment nog geen naam heeft omdat we niet echt een hele goeie kunnen verzinnen :P Ik weet wel dat het hardstikke leuk is (we hebben nu 5 keer gerepeteerd pas) en dat er de 21e oktober een optreden is. Hier moet ik ook gitaar bij spelen, evenals toetsenist (dus switchen ;) Daarom heb ik nog een vraag gepost bij het onderwerp: gitaren.

Peace!
Paul

The_Big_P
3 september 2006, 13:18
Ow en voor de duidelijkheid: ik wil akoestische gitaar gaan spelen en speel op dit moment nummers als: Staiway to Heaven, Love you more, bohemian like you, etc. Als jullie vragen ofzo hebben, laat me altijd maar weten ik PROBEER antwoord te geven 8-)
Verder denk ik dat ik de meeste vragen toch wel aan jullie ga stellen (zie mijn post bij akoestische gitaren) en ik weet zeker dat er nog heel meer voor mij te leren is.

Greetz Paul