PDA

View Full Version : Lange gitaarband?



Bruce
3 september 2006, 13:01
Ik ben op zoek naar een goeie, mooie, en een wat langere gitaarband
De "gewone" lengte is voor mijn te kort, en ik moet dus een iets langere band hebben.
Iemand ervaringen/tips voor mij?

mustang16
3 september 2006, 13:13
volgens mij is deze topic al eens langsgeweest, misschien moet je eens proberen zoeken in de forums. Ik kan je verder niet helpen

bert k
3 september 2006, 13:14
Gewoon Feedback, of een andere muziekwinkel. Ik heb ook een erg lange strap.Is gewoon te koop.

Punt
3 september 2006, 14:02
Ik koop de mijne op maat gemaakt bij www.italiastraps.com

Ze hebben ook verstelbare.

GunMetalBlue
3 september 2006, 14:09
wa kost nou een strap van lekker dik echt leer?

edit: ik geil op leer :o

treblemaster
3 september 2006, 14:41
Ik heb mijn moeder er gewoon 2 aan elkaar laten maken ;). Gewoon 2 van die simpele kunstof banden.

Kaïn
3 september 2006, 14:45
wa kost nou een strap van lekker dik echt leer?

edit: ik geil op leer :o
Een leren band kost je al gauw een euro of 50 als je een echte mooie hebt. Zelf heb ik simpele brede leren banden, en die waren 33 euro ongeveer volgens mij. Best duur voor een strap maar het staat mooi en voelt fijn;)

casper innosence
3 september 2006, 14:49
ik heb gewoon de leertjes van een oude band gebruikt en daar tussen een autogordel geplaatst, efkes laten naaien bij de schoenmaker en klaar is kees...

Orpheo
3 september 2006, 18:07
ik maak mijn eigen straps. 50 euro voor het leer, 1 uurtje werk. ongeveer een halve centimeter dik leer (ongewatteerd) en ongeveer 8 tot 10 cm breed.

ik wil niet anders. dat gewatteerde leer vind ik bout.

bass blom
3 september 2006, 18:31
zijn die elastieken, number one? nog ergens te krijgen?

Baco
5 september 2006, 16:34
Get'm Get'm straps even bekijken zou ik zeggen. Heb er zelf ook een drietal.

Aimé
5 september 2006, 16:59
Heb voor men lederen bliksem-strap ook 33euro betaald...best stoeferig, maar het mag wel

stefke_m
5 september 2006, 17:12
Heb voor men lederen bliksem-strap ook 33euro betaald...best stoeferig, maar het mag wel

Is dat er een zoals Jesse Hughes van Eagles Of Death Metal?

Aimé
5 september 2006, 17:32
Goh ja, toevallig wel :sssh:
Heeft eigenlijk niet zoveel met hem te maken hoor...of misschien toch een beetje...

Traai
5 september 2006, 17:54
GET'M GET'M heeft lekker lange banden in alle vormen en kleuren!!!

DarknessAwaits
5 september 2006, 22:59
edit: ik geil op leer :o

Speciaal voor jou dan:
http://img.game.goo.ne.jp/contents/news/NGN20060424exp25/20060424_25_01.jpg

Ontopic: Ik heb zelf meestal van die goedkope d'Addario banden, die kunnen behoorlijk lang worden. Ikzelf gebruik dat echter nooit, speel altijd te hoog om stoer te zijn.

Traai
6 september 2006, 09:29
Is dat er een zoals Jesse Hughes van Eagles Of Death Metal?

waar vind je zo'n strap, ik vind ze ook mega!
of met zo'n spijkerpinnen erop vind ik ook leuk zoals de gitaristen van A Brand

Robbert
6 september 2006, 13:46
Ik had jaren terug een Fender California strap gekocht. Dat was van suede, prima spul en betaalbaar.

Dus toen ik er laatst een bij wilde, heb ik via Internet zo'n strap erbij gekocht. Blijkt dat fucking ding 10cm ingekort te zijn. Een maar één formaat leverbaar.

Dus gezocht, en toen bij Eagle mountain terecht gekomen. Deze kunnen tot ik meen 160 cm worden gesteld. Is goed prijzig (40 USD geloof ik), maar wel goed spul!

glacius
6 september 2006, 14:32
Ik ben op zoek naar een goeie, mooie, en een wat langere gitaarband
De "gewone" lengte is voor mijn te kort, en ik moet dus een iets langere band hebben.
Iemand ervaringen/tips voor mij?

dunlop strap .. erg stevig en veel te lang :D