PDA

View Full Version : Prijsindicatie Squier Strat?



Sliver
2 september 2006, 17:31
Hey,

ik overweeg mn eerste gitaar te verkopen. Het is een Squier Standard Stratocaster uit 2002 (gemaakt in China). Hij is nog in goede staat, alleen wat heel lichte bucklewear aan de achterzijde. Heb er toen 375 euro voor betaald (genaaid). Kan iemand mij vertellen wat je voor zo'n ding krijgt tegenwoordig?


owja, dit is dus niet bedoeld als spam he

Hector_Tsolodimos
2 september 2006, 17:38
eehm..een eurotje of 100, als je je goed weet te presenteren

FruscianteFan
2 september 2006, 18:12
Ik zou afraden om je eerste gitaar te verkopen, al helemaal als het een Squier is die waarschijnlijk niet zo gek veel oplevert.

Hector_Tsolodimos
2 september 2006, 18:46
daar heb je gelijk in
zo denk ik er ook over, de mijne doe ik ook nooit weg, hij is toch niks meer waard in geld, hij heeft echter wel een grote emotionele waarde, voor mij

Sliver
2 september 2006, 19:19
nou, mijn overweging is als volgt;

de squier is op zich in orde, mar ik vind m ronduit kut spelen (de opvolger, een fender jaguar, past vele beter bij me) waardoor de squier vrijwel alleen stof hapt. Als ik er niks voor vang dan hou ik m wel voor een mogelijk ombouwprojectje of als een neefje ooit wil leren gitaar spelen ofzo, maar stel dat ik er nog >150 euro voor kan krijgen dan zou verkopen best een idee zijn. Zo'n London City Comet lijkt me veel leuker ovor erbij namelijk.

Luke-wannabe
2 september 2006, 19:23
Gooi er een andere neck op. Ga ik ook doen met mijn 1e gitaar. Een squier.

Hector_Tsolodimos
2 september 2006, 19:35
nou, mijn overweging is als volgt;

de squier is op zich in orde, mar ik vind m ronduit kut spelen (de opvolger, een fender jaguar, past vele beter bij me) waardoor de squier vrijwel alleen stof hapt. Als ik er niks voor vang dan hou ik m wel voor een mogelijk ombouwprojectje of als een neefje ooit wil leren gitaar spelen ofzo, maar stel dat ik er nog >150 euro voor kan krijgen dan zou verkopen best een idee zijn. Zo'n London City Comet lijkt me veel leuker ovor erbij namelijk.
haha, London City's zijn idd aante raden, het begint een hype te worden zeg! of is dat het al?

Sliver
2 september 2006, 21:02
het lijkt erop ja. Trouwens, die custom die jij in je sig hebt staan, is dat een imitatie van een Fender Custom telecaster dus met humbucker enz?

Hector_Tsolodimos
3 september 2006, 00:55
het lijkt erop ja. Trouwens, die custom die jij in je sig hebt staan, is dat een imitatie van een Fender Custom telecaster dus met humbucker enz?
haha. nee.
de mijne is gepimpt, ('custom')
de lak is verwijderd en is daarna agedwhite/blonde gespoten (zonder lak, geef een cool effect), de bedrading is opnieuw gedaan, en de brugelement is vervangen door een betere element (van redelijk goede single coil tot iets betere (goede dus) single coil)
ik heb nu dus een kleurcombinatie die London City helemaal niet maakt, maple fretboard met aged white/blonde body..