PDA

View Full Version : oefenen



Strangegun
2 september 2006, 18:11
yo ik vraag me af hoe lang jullie allemaal oefenen per dag :) kijke of ik een beetje tusse lig :P

ik zelf oefen 1/2 uur denk ik

nielsduursma
2 september 2006, 18:44
ik speel nu ongeveer 3 à 4 uur per dag. maar nu ik weer naar school ga zal dat ongetwijfeld minder worden.

vox
2 september 2006, 18:58
ik speel elke dag de ene dag wat langer dan de ander heb er ook dagen tussen zitten dan ben ik er niet vanaf te slaan en de andere ben ik druk met iets anders.. heb hem in de buurt staan dus tussen de bedrijven door doe ik ook wat. als ik net iets nieuws geleerd heb dan is het ook leuk en ga ik daar een geluid bij zoeken beetje experimenteren en elke vrijdag 3 uur in de oefenruimte... ik kom ruimschoots aan me uren ;)

JasonX
2 september 2006, 20:03
Bij mij verschilt het per dag, de ene dag 2 uur, dan weer es 1 of half en heel soms helemaal niet. Maar dat heeft iedereen wel een beetje geloof ik :) En wat is er mis met de vraag hoeveel speel jij per dag, valt er tenminste nog iets te bespreken op het forum :) en als je het een onnuttige topic vindt reageer je toch niet?

Greetz Jason :gitarist:

Blijepanda
2 september 2006, 21:07
Deze gaat naar speeltechnieken / theorie.

Fox
3 september 2006, 02:45
Terug on-topic:

Ongeveer een uur tot anderhalfuur per dag. :rockon:

Fox

Gearjunkie
3 september 2006, 10:40
Voor mij wisselend, i.v.m. andere drukke bezigheden, zomer of winter scheelt enorm veel, hoe het in de band gaat maakt ook uit.

Ik zou je willen adviseren er tijd voor in te ruimen. De mate waarin je tijd beschikbaar hebt en je plezier in de gitaar zijn dan bepalend lijkt mij.
Verder, zeker in het begin, doelen stellen. Op maandagavond ga je de pentatonische ladder oefenen en dat ene nummer waar je mee bezig was.

Bassbitch
3 september 2006, 18:15
Topic opgeschoond. Als je een topic niet nuttig vindt, PM je naar de mod die over het betreffende subforum gaat. Andere users daarop aanvallen is niet de bedoeling.

vox
3 september 2006, 18:32
Netjes....

tabmaniac
4 september 2006, 12:01
2 a 3 uur denk ik..

vox
4 september 2006, 12:09
das een mooie tijd op jezelf of leraar??

Alberto
5 september 2006, 20:55
Damn jullie hebben ofwel veel tijd ofwel geen vriendin/vrienden :seriousf:
Soms 10 min. per dag en soms een half uur.
Ik heb de neiging soms een klein stukje te spelen, gitaar even neer te leggen om even later terug wat te spelen.
In stukken zeg maar :)
Als ik serieus met een klassiek stuk bezig ben (lees veel techniek) dan durf ik wel wat langer bezig te blijven :p

vox
5 september 2006, 22:12
we hebben een sociaal leven hoor.. althans.. tellen online vrienden mee ;)

feetjai
5 september 2006, 23:30
Ik speel elke dag zo 15-30 minuten.
Belangrijkste is vaak spelen. Lang spelen hoeft per definitie niet beter te zijn.
Als je 20 minuten speelt heb je nog meer tijd over voor andere dingen...

2 weken en ik kan eindelijk mijn eerste liedje ..ode to joy spelen :hippie:

vox
5 september 2006, 23:37
die is wel geinig.. (kan) zo'n een snarig deuntje... heb het ooit eens verwerkt in een solo...