PDA

View Full Version : Rubberen dopjes onder Wah footplate kwijt



paulusdeBKB
1 september 2006, 10:22
Mijn Vox Wah moet het al een tijdje doen zonder de rubberen dopjes aan de voorkant onder het pedaal. Deze dopjes zorgen voor de trapweerstand vlak voordat je de schakelaar intrapt.

Ze hebben kort na elkaar losgelaten, beide tijdens optredens, en ik heb ze niet meer kunnen vinden. Weet iemand of die dingen los te bestellen zijn? Het wordt nu toch wel vervelend...

birt
1 september 2006, 11:03
ze zijn te vinden bij www.banzaieffects.com

paulusdeBKB
1 september 2006, 11:16
Bedankt, gevonden! Ze heten 'grommets', geen wonder dat ik ze zo snel niet kon vinden. 1,25 euro, geen geld.

Nellyrocks
1 september 2006, 23:13
Makkelijkere goedkope optie is ook om even lang de ijzerhandel te lopen en vier dopjes voor een kast of weet ik wat te kopen. Heeft mij €1,- gekost.

heavy-metal-thunder
2 september 2006, 00:21
Nog goedkoper, maken uit een stukje kurk van een fles wijn. Want 1.25 euro plus taksen, verzendkosten... :-)

paulusdeBKB
2 september 2006, 13:06
Ik heb ze ook nog niet gekocht, want ik kom de komende week nog wel in een paar muziekwinkels. Hoop eigenlijk dat iemand ze op voorraad heeft. Zelf gaan lopen prutsen met kurk, niet passende rubberen dopjes etc, daar ben ik te lui voor...

Fuhgawz
2 september 2006, 15:09
Ik heb ooit van die rubberen dopjes gekocht die gebruikt worden om in de muur te schroeven om de deur tegen te stoppen en beschadiging te voorkomen. Qua omvang exact hetzelfde als mijn Crybaby dopjes, het enige verschil is dat deze dopjes doorzichtig zijn. Die zullen bij de meeste doe-het-zelf zaken wel hebben.