PDA

View Full Version : Het honderdduizendste Wat moet ik doen, ik ben een beginner topic



Sjippe
1 september 2006, 10:01
Hoi, zoals je al kunt lezen in de topic titel zoek ik advies.
Ik wil graag een mooi beginners gitaartje op de kop tikken, het liefst tweedehands.
Ik kan aan een Epiphone les paul junior komen voor 90 euro, het is (zover ik kan opmaken uit de fotos) eentje zonder p90 element maar met humbucker. Maar ik heb echt geen idee wat het verschil in geluid zou zijn, alleen in verschillende topics hier op het forum wordt dit als een groot nadeel genoemd. En wat is het nadeel van een geschroefde hals ten opzichte van een gelijmde? Mischien dat iemand mij dit zou kunnen uitleggen?

Maar goed waar het me het meeste om gaat is: Zou dit een goede aankoop zijn of kan ik toch beter wachten op een andere.
Ik heb wat beginner topics doorgelezen en de volgende gitaren lijken me ook wel wat, Washburn WI14 of een London City Hurricane II.

GunMetalBlue
1 september 2006, 10:14
Hoi, zoals je al kunt lezen in de topic titel zoek ik advies.
Ik wil graag een mooi beginners gitaartje op de kop tikken, het liefst tweedehands.
Ik kan aan een Epiphone les paul junior komen voor 90 euro, het is (zover ik kan opmaken uit de fotos) eentje zonder p90 element maar met humbucker. Maar ik heb echt geen idee wat het verschil in geluid zou zijn, alleen in verschillende topics hier op het forum wordt dit als een groot nadeel genoemd. En wat is het nadeel van een geschroefde hals ten opzichte van een gelijmde? Mischien dat iemand mij dit zou kunnen uitleggen?

Maar goed waar het me het meeste om gaat is: Zou dit een goede aankoop zijn of kan ik toch beter wachten op een andere.
Ik heb wat beginner topics doorgelezen en de volgende gitaren lijken me ook wel wat, Washburn WI14 of een London City Hurricane II.