PDA

View Full Version : Akoestische Meeting, 5 november Den Bosch



Don Capo
1 september 2006, 09:58
Na eerdere pogingen zonder sticky nu maar eens een serieus voorstel.
Op de off-topic meeting waren er een aantal akoestische spelers die aangaven een akoestische meeting wel te zien zitten.

Dit topic is om te inventariseren hoeveel mensen er belangstelling hebben en wie er ideeen heeft over de locatie en tijd.

Mijn voorstel is ergens in begin November. Dat geeft ons nog een beetje tijd om 't een en ander te organiseren. Andere voorstellen zijn natuurlijk altijd welkom. Zondag 5 september bijv.

Iedereen is welkom, beginner of gevorderd, staal- of nylonsnarig.

Laat weten of je interesse hebt. Zet jezelf op de lijst en geef aan welke gitaar je meeneemt zodat we ons van tevoren al lekker kunnen maken :)

EDIT: Tot nu toe:

1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60 6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser

hendrix2
1 september 2006, 10:56
Telt mandoline ook als akoestische :chicken: (het zijn ook akoestische instrumenten hé;))
Ik heb ook wel een akoestische gitaar, maar die klinkt niet erg goed en vind ik dus de moeite niet om mee te nemen, en voor m'n nieuwe akoestische zal ik nog een jaartje moeten sparen.
Naargelang de dag zou ik wel eens willen komen, maar belg zijnde speelt de locatie ook nog wat mee. Een paar uurtjes reizen wil wel nog lukken.
Dus naargelang de locate en de datum zou ik wel eens willen komen. (met mandoline/akoestisch gitaar/klassieke gitaar... wat verlangt wordt ;))

Don Capo
1 september 2006, 11:01
Mandoline telt zeker als akoestische.

Janne
1 september 2006, 11:43
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Wie volgt??

Ik kan waarschijnlijk een locatie regelen in Utrecht! Dus als we weten hoeveel mensen er ongeveer komen kan ik daar even langsgaan om een datum te prikken.
Janne

Don Capo
1 september 2006, 11:44
Das mooi, dus ik zeg 5 november in Utrecht, als eerste voorstel dan!

hendrix2
1 september 2006, 11:48
Ik zet m'n naam er nog niet bij, maar ik bekijk even of ik er met de trein raak. Normaal moet dat wel lukken!

Don Capo
1 september 2006, 11:52
Utrecht ligt wel het beste voor wanneer je met de trein wilt komen. Centraler kan eigenlijk niet, maar natuurlijk kan er over de locatie altijd gediscussieerd worden.

imm
1 september 2006, 12:30
hallo..
wat gaat er precies allemaal gebeuren op zo'n meeting? gewoon een beetje samen spele..
misschien dat ik ook wel kom:)... even kijken of ik niet moet werke enzo:)
groetjes imke
(ben ik dan het enige meisje?;))

Don Capo
1 september 2006, 12:38
Tja, wat er precies gaat gebeuren staat niet echt vast he, spelen, elkaars gear bekijken, veel slap lullen en een biertje (jaja, voor jou hebben ze vast wel een zoete witte wijn :D)

Het enige meisje zijn heeft ook z'n voordelen btw.... Amagine all the attention.

hendrix2
1 september 2006, 13:17
als ik kom dan komt m'n meisje ook wel mee, ze speelt ook wel (een beetje) gitaar. Normaal zal ik wel kunnen komen.

piezo
1 september 2006, 13:23
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.

Ik heb nog wel een idee voor een datum in Utrecht, maar daar moet ik nog iets voor uitzoeken. Kom ik op terug.

(O, ja en ik moet maar weer eens gaan oefenen op die holle kasten. :satisfie: )

Tupelo
1 september 2006, 13:26
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Wie volgt??
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..

Harald
1 september 2006, 13:27
Als ik op de uiteindelijke datum kan (5 nov zou in ieder geval overdag moeten kunnen) heb ik daar wel zin in. Utrecht is prima wat mij betreft. (dat dan gelijk koopzondag trouwens?)



1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60

Don Capo
1 september 2006, 13:33
Tijd en datum kan zeker nog veranderen hoor, helemaal als de groep niet AL te groot wordt (als in over de 50 zoals bij OT) moet dat makkelijk af te stemmen zijn denk ik.

kornelius
1 september 2006, 18:57
ik hou nog even slagje om den arm wegens drukke weekends en woonachtigheid in duitsland. Maar Utrecht is voor mij een dik uur rijden dus dat gaat nog wel, stuk beter dan A'dam, daar moet ik door de week al te vaak heen voor mijn werk.

Op mijn ouwe yamaha staalsnarige zit niemand te wachten dus zal ik mijn ovation legend nylonsnarige in de auto kiepen. Misschien neem ik mijn ronaldje ac60 mee, kan ik dat ding eindelijk eens vergelijken met een echte aer :)


ben ik dan by the way twee keer zo oud als de rest van jullie met mijn 36?

piezo
1 september 2006, 21:26
Ik heb nog wel een idee voor een datum in Utrecht, maar daar moet ik nog iets voor uitzoeken. Kom ik op terug. Nee, kan niet, vergeten dus maar.


ben ik dan by the way twee keer zo oud als de rest van jullie met mijn 36?Maak je maar niet bezorgd, ik kom ook!

Harald
1 september 2006, 23:02
ben ik dan by the way twee keer zo oud als de rest van jullie met mijn 36?

Wedden dat je me niet inhaalt zolang ik leef :D

laurah
2 september 2006, 13:16
mjah spijtig
waarschijnlijk moet ik dan gaan zwemmen ofzo...
maar ik wens jullie in ieder geval veel plezier ;)

Tupelo
2 september 2006, 17:54
Dit is wel een heel klein groepje.
Dat kan ik nog wel thuis ontvangen. :)

hoofd
2 september 2006, 18:14
Alleen maar akoestische gitaren dus? Dan zeg ik, een mooie nazomerse zondagmiddag in het Vondelpark!

Tupelo
2 september 2006, 18:21
Liever een regenachtige herfstdag, met bankstel, rode wijn, wierook e.d. :)

hoofd
2 september 2006, 18:23
Liever een regenachtige herfstdag, met bankstel, rode wijn, wierook e.d. :)

existentialist! :D

kornelius
2 september 2006, 21:04
de gemiddelde nazomerzondagmiddag kenmerkt zich de laatste tijd door minimaal 60mm regen ....

imm
3 september 2006, 12:43
Tja, wat er precies gaat gebeuren staat niet echt vast he, spelen, elkaars gear bekijken, veel slap lullen en een biertje (jaja, voor jou hebben ze vast wel een zoete witte wijn :D)

Het enige meisje zijn heeft ook z'n voordelen btw.... Amagine all the attention.


haha ik lust ook wel bier hoor;).. mij lijkt het wel leuk met zijn alle keer samen te kome..:) ff hope dat ik dan niet moet werke en dat ik vervoer heb of genoeg geld voor de trein;)...

liefs imke

Don Capo
3 september 2006, 13:11
Alleen maar akoestische gitaren dus? Dan zeg ik, een mooie nazomerse zondagmiddag in het Vondelpark!


Ze krijgen jou ook met geen mogelijkheid dat Amsterdam uit he!!! Je doet er maar wat voor. Half uurtje met de trein, ik draag je Esteve wel :D

bert k
3 september 2006, 13:18
Het is nu een nazomerse zondagmiddag en het valt met bakken uit de hemel...

kornelius
3 september 2006, 14:35
exit vondelpark

kornelius
3 september 2006, 17:33
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic

Jack#79
3 september 2006, 20:32
Als ik die datum kan kom ik zeker langs! Weet nog niet of ik mijn gitaar dan meeneem, want ik speel pas heel kort. Tenzij het niemand wat uit maakt dat ik er af en toe tussen door loopt te harken!!???
:cooler:

Janne
3 september 2006, 22:07
mjah spijtig
waarschijnlijk moet ik dan gaan zwemmen ofzo...
maar ik wens jullie in ieder geval veel plezier ;)
Er is toch nog geen precieze datum afgesproken? Gewoon een zondag (eventueel zaterdag?) in november.
Ik ben laatst in Utrecht bij een café geweest dat we als ruimte mochten gebruiken, daar hoeven we alleen maar in te pluggen (of niet ;)). Er zouden wel extra mensen aanwezig moeten zijn die met de geluidsinstallatie om kunnen gaan, dus ik weet niet of ze dat zouden willen doen voor 7 gitaristen. Misschien als we het combineren met een soort open podium, dan komen er ook wat "onbekenden" voor ons, maar is het wat drukker.
Janne

kornelius
3 september 2006, 22:40
er zijn vast wel een paar van ons die wel eens eerder met hun tengels aan een geluidsinstallatie hebben gezeten, weet alleen niet of dat cafe daar vertrouwen in heeft of dat ze alleen eigen mensen aan de knoppen willen

Janne
3 september 2006, 22:44
Voor zover ik het begreep niet echt, zou het nieuwste van het nieuwste zijn en je moest die installatie kennen enzo. Maar met nog wat aanmeldingen lukt het echt wel om met genoeg mensen te zijn dat we daar terecht kunnen.

Dirk_Hendrik
4 september 2006, 11:39
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline

imm
4 september 2006, 20:42
ben ik weer met een vraag:P.. haha wat is de gemiddelde leeftijd?? ik ben 17 en als ik kom neem ik denk ik mijn western mee:)
groetjes imke

Janne
4 september 2006, 21:40
Dan ben je waarschijnlijk één van de jongeren (als ik zo naar vorige meetings kijk), ik ben 20, dus ik val nog mee :p.

Tupelo
4 september 2006, 21:54
Erger dan dat, maar nog niet heel heel heel erg erg. :D
Ik zal me scheren deze keer... voor de gelegenheid. :o

bert k
4 september 2006, 23:15
Ik wil best, maar ik zit heel november echt midden in mijn verbouwing/verhuizing. Gaat niet lukken, vrees ik.

Tupelo
4 september 2006, 23:56
Meeting bij Bert thuis. :p

bert k
5 september 2006, 20:54
Gezellig, tuinfeest!

piezo
5 september 2006, 21:11
Meeting bij Bert thuis. :pMaar wie niet sjouwt en slooft, zal ook niet zuipen ..........

kornelius
5 september 2006, 21:12
extreme home makeover....

piezo
5 september 2006, 21:25
extreme home makeover....Jaaaaah, Bert, je kunt je verhuizing vast voor een niet onaanzienlijke som verkopen aan de een of andere sufkuttenzender.

Wij prrrrrreesenteeeren ........
Met muzikale begeleiding van:
* tromgeroffel *
duuuuuh dronkennn dròlluuuuunnnnnn

Don Capo
6 september 2006, 08:38
Maar wie niet sjouwt en slooft, zal ook niet zuipen ..........

Hallo zeg, dit is een akoestische meeting, allemaal mannen en vrouwen met Nagels, die gaan toch niet lopen sjouwen!! Zuipen daarentegen is goed voor de nagels :D

Edit: spelfoutjes spelfoutjes, ik zie geen spelfoutjes :D

imm
6 september 2006, 14:49
ik heb geen nagels dus kan best sjouwe... haha;).. maar is er al meer duidelijk over plaats en datum?
liefs imke

Don Capo
6 september 2006, 14:52
Wat mij betreft is 5 november nog steed sde datum, plaats zal Utrecht zijn maar exacte locatie moet nog inderdaad even over gebabbeld worden... Wie biedt zich aan?

piezo
6 september 2006, 14:52
Hallo zeg, dit is een akoestische meeting, allemaal mannen en vrouwen met Nagels, die gaan toch niet lopen sjouwen!! Zuipen daarentegen is goed voor de nagels :D
Zie je nou wel. Akoestische (leer nou eens Nederlands, lelijke geblondeerde maffioso :D ) gitaristen zijn mietjes met nagelvijltjes en manicuretasjes.

Don Capo
6 september 2006, 14:57
Zie je nou wel. Akoestische (leer nou eens Nederlands, lelijke geblondeerde maffioso :D ) gitaristen zijn mietjes met nagelvijltjes en manicuretasjes.

AAh sorry, merk het nu pas op zeg, hoe slecht is dat....

Kan niet te lang typen, mn nagels zitten in de lak...

Janne
6 september 2006, 14:58
Wat mij betreft is 5 november nog steed sde datum, plaats zal Utrecht zijn maar exacte locatie moet nog inderdaad even over gebabbeld worden... Wie biedt zich aan?
't oude pothuys?
http://www.pothuys.nl/ Maar dat ligt er ook een beetje aan wat we precies gaan doen, ik denk wel dat ze verwachten dat er "constant" iemand op het podium muziek staat te maken ;).

Don Capo
6 september 2006, 15:01
Ik vind het een leuek locatie Janne maar het is ook gewoon een restaurant (m'n vriendin woont er wel tegenover, dat is wel weer prettig)

Maar denk dat er inderdaad wel echt gespeeld moet worden en dat zou de minder begaafde gitaristen toch wat angst inboezemen. Is het niet mogelijk om het, mits het groepje zo klein blijft het bij iemand thuis te doen?

Janne
6 september 2006, 15:07
Klopt dat het ook een restaurant is, maar ik ben er eerder langs geweest om te informeren en dan zouden we er 's middags terecht kunnen voordat ze eten serveren, dat zou dan van 2 tot kwart voor 5 zijn ongeveer.
Misschien zou het bij mijn studententhuis kunnen, maar dan moet ik even met huisgenoten overleggen, op mijn kamer kan ik wel wat ruimte maken, in de woonkamer is ook wel plaats, als het mooi weer is hebben we buiten een grasveld.
Als het bij een man of 10 blijft past het wel denk ik.
(Enny vredelaan, zo'n flat van de ssh).

Harald
6 september 2006, 15:42
Eettentje is niet gek, voor een beetje spelen moet er best een hoofdgerechtje af kunnen lijkt me ;) Kan wel even vullen, mar ja, dan moeten jullie daar weer naar luisteren...

Tupelo
6 september 2006, 21:32
Is het niet mogelijk om het, mits het groepje zo klein blijft het bij iemand thuis te doen?
Wanneer het niet meer mensen worden kan het wat mij betreft bij mij thuis.
Is dan wel in Hertogenbosch, ik weet niet of dat handig is?

Jeroenvanhulsteijn
6 september 2006, 22:19
Akoestisch lijkt mij ook wel leuk eigenlijk. Ik heb een ouwe jazzgitaar (MM Masterhand). Er ligt hier ook nog een Taylor weg te roesten. En heb ook nog een akoestische Aria bas liggen. Allen zijn evt ook uit te versterken.

Maar er is dus nog geen plaats afgesproken?

Don Capo
7 september 2006, 08:27
Den Bosch ist mir auch egal.We kunnen dus bij Janne terecht en bij Tupelo. ik zal er wel even een polletje op loslaten. Hoe het bij Janne in elkaar zit is al uitvoerig beschreven. Heb jij ook een beetje de ruimte thuis Tuup?

Harald
7 september 2006, 09:30
De plaats maakt me niet zo heel veel uit, al is Utrecht een stuk dichter bij. Een plek met wat ruimte is wel lekker. En bij iemand thuis moet je ook weer rekening met de buren houden :(

Tupelo
7 september 2006, 17:07
Comfortabele zitgelegenheid - mits niet iedereen tegelijkertijd een gitaar in handen wil hebben - voor 8 mensen, met nog 2 vensterbankjes, kan zeg 10 mensen kwijt, maar dan is de woonkamer echt vol.

kornelius
7 september 2006, 21:06
ik heb even op tupelo gestemd maar utrecht is ook oke. ik heb er niet zo'n moeite mee als het in een restaurantje is, in een huiskamer kan je wel meer ongestoord aanrommelen natuurlijk

1959SLP
7 september 2006, 21:47
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje

Don Capo
13 september 2006, 12:43
Al een paar dagen niet meer gereageerd. Als Tupelo het ermee eens is wordt het dus 5 november Den Bosch.

Tupelo, waar de neuk moeten we heen?

Harald
13 september 2006, 13:40
8 mensen, 9 stemmen...

Tupelo
13 september 2006, 14:05
Al een paar dagen niet meer gereageerd. Als Tupelo het ermee eens is wordt het dus 5 november Den Bosch.
Tupelo, waar de neuk moeten we heen?

Doe ik wel ff per PM lijkt me wat handiger..

Don Capo
13 september 2006, 14:09
Snap ik, al die vrouwen die je anders gaan stalken :D

Tupelo
13 september 2006, 14:15
Vrouwen & andere schuldeisers. :D

Janne
13 september 2006, 14:25
8 mensen, 9 stemmen...
Haha, en ik heb niet eens gestemd :???: .

Don Capo
13 september 2006, 14:43
Haha, en ik heb niet eens gestemd :???: .

Zit net ff je site te bekijken en kan niet wachten om samen Classical Gas te spelen, ik op de klassieke jij op de Tommy E manier.

Janne
13 september 2006, 15:20
Oeh dat wordt nog even hard oefenen dan :).

kornelius
13 september 2006, 15:40
dat classical gas is wel een beetje de stairway2heaven van de akoestische fingerstylers oid? Ik kan ze geen van beide haha.

Don Capo
13 september 2006, 15:43
Ik vind Classical allleen wel van een iets hoger niveau, maar je hebt wel een beetje gelijk.

kornelius
13 september 2006, 15:51
nog hoger niveau dan een trap die tot in de hemel reikt, toe maar :)

Harald
13 september 2006, 16:10
11 stemmers inmiddels... als die er belang bij hebben hoop ik dat Tupelo brede vensterbanken heeft :D

Don Capo
13 september 2006, 16:12
Zal nog even het lijstje plaatsen:
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje

Tupelo
13 september 2006, 18:15
dat classical gas is wel een beetje de stairway2heaven van de akoestische fingerstylers oid? Ik kan ze geen van beide haha.

Me2, wordt gratis les! :cheerup:

Tupelo
13 september 2006, 18:16
11 stemmers inmiddels... als die er belang bij hebben hoop ik dat Tupelo brede vensterbanken heeft :D

Kennelijk mensen die heel erg eager zijn om te stemmen.
No matter what! :confused: :o

1959SLP
13 september 2006, 20:42
hmm, classical gas.....dat wordt even een opfriscursusje ;)

LaurentB
13 september 2006, 21:57
hmm, classical gas.....dat wordt even een opfriscursusje ;)

Wat BETEKENT die titel 'Classical Gas' toch in vredesnaam? Ik heb dat nooit begrepen; weet iemand dat?

Janne
13 september 2006, 21:59
De enige uitleg die ik tot nu toe heb gehoord en die klopt met de afkorting is guitar arranged solo.

(ow en opfriscursus? Niet te veel verwachten he)

1959SLP
13 september 2006, 22:09
(ow en opfriscursus? Niet te veel verwachten he)

heej, door de jaren heen heb ik er ook maar een eigen versie van gemaakt. Maar altijd leuk om t ook eens door anderen gespeeld te beluisteren. Zal s kijken of ik nog een 3e of 4e partij kan verzinnen voor op de meeting.

Harald
14 september 2006, 00:33
Classical Gas, lijkt me geen afkorting, maar te slaan op de kreet "it's a gas" ooit slang voor "te gek" Classical heeft vast te maken met een paar van de akkoordreeksen die in het nummer voorkomen. Mason Williams die het schreef zal wel uit de country hoek komen, misschien dat zo'n sequentie (zoiets heeft een naam, maar kan er even niet opkomen, een gedeelte dat al modulerend steeds herhaald wordt) voor de mensen toen als heel lastig en klassiek overkwam... Gek genoeg heb ik het juist door de titel nooit echt leuk kunnen vinden. Vergeleken met Bach is het nogal primitief tenslotte. Maar eigenlijk is het best wel een aardig stukje (in de handen van Tommy :) ).

LaurentB
14 september 2006, 07:04
Classical Gas, lijkt me geen afkorting, maar te slaan op de kreet "it's a gas" ooit slang voor "te gek" Classical heeft vast te maken met een paar van de akkoordreeksen die in het nummer voorkomen. Mason Williams die het schreef zal wel uit de country hoek komen, misschien dat zo'n sequentie (zoiets heeft een naam, maar kan er even niet opkomen, een gedeelte dat al modulerend steeds herhaald wordt) voor de mensen toen als heel lastig en klassiek overkwam... Gek genoeg heb ik het juist door de titel nooit echt leuk kunnen vinden. Vergeleken met Bach is het nogal primitief tenslotte. Maar eigenlijk is het best wel een aardig stukje (in de handen van Tommy :) ).

Aha... Ja Bach, hallo zeg. Daar denk ik gewoon even niet aan als ik andere composities beoordeel hoor. Die man maakte composities die zelfs op een mobieltje nog aardig klinken. Kijk, DAN kun je pas componeren.

Picker
18 september 2006, 17:50
Wat BETEKENT die titel 'Classical Gas' toch in vredesnaam? Ik heb dat nooit begrepen; weet iemand dat?

Heb het even voor je opgezocht. Had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.

Classical GAS (Classical Guitar Acquisition Syndrome), n., m.: An obsessive-compulsive mental disorder, characterized by the purchase of classical guitars, often many, even if one does not need these.

Pais
18 september 2006, 17:55
hallo..
wat gaat er precies allemaal gebeuren op zo'n meeting? gewoon een beetje samen spele..
misschien dat ik ook wel kom:)... even kijken of ik niet moet werke enzo:)
groetjes imke
(ben ik dan het enige meisje?;))
Nou het lijkt mij (als meisje) ook best leuk om te komen. Van leeuwarden naar den bosch is natuurlijk een hele wereldreis, maar ach. En al ben ik hier nog niet zo lang (nog een keer ach) Akoestisch rules!!!


Schrijf mij er maar bij! Of ik mn gitaar ga meenemen weet ik niet. Is het de moeite waard?

LaurentB
18 september 2006, 18:45
Heb het even voor je opgezocht. Had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.

Classical GAS (Classical Guitar Acquisition Syndrome), n., m.: An obsessive-compulsive mental disorder, characterized by the purchase of classical guitars, often many, even if one does not need these.

Aha! Nou, daar heb ik dan geen last van, want ik heb al 26 jaar dezelfde Hopf...

Janne
18 september 2006, 19:00
Heb het even voor je opgezocht. Had al zo'n vermoeden, maar nu weet ik het zeker.

Classical GAS (Classical Guitar Acquisition Syndrome), n., m.: An obsessive-compulsive mental disorder, characterized by the purchase of classical guitars, often many, even if one does not need these.
Ah die gas, ik kende de uitdrukking gas wel, maar dacht dat het in deze titel wat anders zou betekenen, waar heb je deze uitleg gevonden?

Tupelo
18 september 2006, 23:29
Schrijf mij er maar bij! Of ik mn gitaar ga meenemen weet ik niet. Is het de moeite waard?

Van Imm hebben we niets meer gehoord, maar Janne is wel van de partij en dat is een dame & Dirk Hendrik heeft ook lang haar - geloof ik.
Eén na laatste vensterbank dan..? :D

We moeten nog een tijd afspreken, laten we het daar eens over hebben...

Don Capo
19 september 2006, 08:12
Ik heb Imke al een paar dagen terug een PM gestuurd, nog geen reactie. Qua tijd, uurtje of 12 of 1? Je wilt de buren waarschijnlijk niet te vroeg wakker maken met ons gejengel en tijdens etenstijd beginnen ze ook vaak weer te zeuren.

Don Capo
19 september 2006, 11:03
@ IMM ga naar 'Directe Links' rechtboven in de balk en klik dan op Prive berichten (PM) daar zie je wat ik je gestuurd heb.

imm
19 september 2006, 11:04
haaj
ik ben er nog wel.. kom elke dag nog even kijken wat er bij gezet is:) ik kan waarschijnlijk 5 november wel:) ben dan niet meer zo druk stage is dan afgelopen.. moet alleen even afw88 wat me ouders doen die zijn 6 november namelijk 25 jaar getrouwd:) maar als ik niets heb kom ik wel:)
liefs imke
zijn er trouwens meer mensen uit de omgevind arnhem die gaan??

Harald
19 september 2006, 11:42
maar Janne is wel van de partij en dat is een dame & Dirk Hendrik heeft ook lang haar - geloof ik.
Eén na laatste vensterbank dan..? :D

Krijgen we dat nu weer, daar was bij de eerste akoestische meeting ook al verwarring over. Laatste keer dat ik hem zag was Janne gewoon nog een hij. Ik weet natuurlijk niet hoe ingrijpend intro weken tegenwoordig zijn :)

Als het me lukt te komen, kom ik wel langs (maar niet in) Arnhem. Maar moet dan 's avonds spelen, of een vervanger regelen, weet dus niet zeker of het zo verstandig is. Ook nog een kans dat ik dat weekend op terschelling zit.

Janne
19 september 2006, 11:47
Krijgen we dat nu weer, daar was bij de eerste akoestische meeting ook al verwarring over. Laatste keer dat ik hem zag was Janne gewoon nog een hij. Ik weet natuurlijk niet hoe ingrijpend intro weken tegenwoordig zijn :)

Hm, last time I checked...
Introductie is inmiddels alweer een jaar geleden voor mij, dus daar ben ik wel weer overheen en heb ik geen blijvende schade aan overgehouden. Moet mn username maar ns veranderen in Janneman ofzo ;). Of gewoon alle meetings aflopen, dat straks iedereen me kent. (ik heb trouwens wel nog steeds lang haar).
Janne

Don Capo
19 september 2006, 12:06
Harald, als we een uurtje of 1 afspreken in Den Bosch, red je het dan wel?

Harald
19 september 2006, 13:53
Laat het niet van mij afhangen. Kan zijn dat ik er ben, maar als dat weekend Terschelling doorgaat, red ik het niet. Qua tijd zou het voor mij inderdaad die week overdag moeten zijn. Dan is 1 uur prima.

Tupelo
19 september 2006, 15:44
Janneman

Sorry, 't zal door het lange haar komen. :)

13.00h lijkt me een prima tijd.

Pun
19 september 2006, 22:25
Misschien dat ik ook nog even zal komen binnen droppen, alleen heeft het voor mij weinig zin om m'n akkoestische gitaar mee te nemen, aangezien het gewoon zo'n crappy marskramer gitaartje is, hehe.

Droffie
19 september 2006, 22:40
Zal nog even het lijstje plaatsen:
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western

Don Capo
20 september 2006, 08:07
Drof! Das gezellig! Plus dat je Gibson wel erg lekker speelde afgelopen meeting :D Cool!

Tupelo
20 september 2006, 08:17
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western

Aangepast lijstje dan, Pais & Droffie ook nog ff ge-PM-d.
Pun weet waar te zijn.

Droffie liep je afgelopen zondag rond op Breda barst?
Dacht ff dat ik je zag, met een kleine erbij...

hoofd
20 september 2006, 08:49
Ik voel een lichte neiging om ook te komen, ik zit alleen te denken wat ik dan mee zal nemen.. Ik hou erg van akoestisch, maar kan er geen reet op spelen. Hoe is de toestand, Tupelo, past er nog iemand in je huis?

Don Capo
20 september 2006, 09:03
Wordt het verdomme toch nog gezellig in de trein!



Ik pas overigens ook prima in andermans auto (vanuit AMsterdam)

hoofd
20 september 2006, 09:16
En anders kunnen Barend en jij nog mooi meeprofiteren van mijn studenten-OV, krijg je ook 40% korting op je treinkaartje ;)

Don Capo
20 september 2006, 09:26
Alsof ik als verstokte ov'er geen kortingskaart zou hebben pff de gedachte alleen al!!!

Maar thanks anyway

imm
20 september 2006, 10:01
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..

ik voeg mezelf ook vast toe denk dat ik wel kom:)
maar nu weet ik nog niet of er meer mensen uit omgeving arnhem met de trein gaan... lijkt me wel gezelig dan samen te gaan:)
liefs imke

Janne
20 september 2006, 10:46
Gewoon iedereen met een gitaar aanspreken, hoe meer zielen hoe minder plaats op de vensterbank ;).

hoofd
20 september 2006, 10:59
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Ik wil wel weer eens samen spelen zonder oordoppies in. Plaats maakt mij persoonlijk niet zo uit, datum bepaalt mijn voorbehoud.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60 6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser


Ik heb me er ook maar bij gezet. Robert, gaat het nog passen?

Tupelo
20 september 2006, 15:19
Wanneer ik ervan uit ga dat er vast wel iemand zal afhaken moet het kunnen.
Wanneer ik e.e.a. verschuif moet ik 12 ook nog wel redden, maar dat is dan echt de max.
Worden het er meer dan moeten we een grotere huiskamer gaan zoeken. :)

imm
20 september 2006, 16:02
ik ben niet zo breed dus vind wel een plaatsje:)
liefs imke

Don Capo
20 september 2006, 16:15
Je mag vast wel bij yasser op schoot :D

Maar even serieus als het groepje veel groter wordt zullen we toch moeten uitwijken naar iets groters. Ik betwijfel wel of iedereen komt. Er zijn meestal toch wat afvallers. En anders blijven er maar een paar mensen buiten een biertje staan drinken. Which reminds me.. Iedereen neemt gewoon wat te drinken/eten mee? Lijkt me leuk als Robert alles betaald maar een beetje oneerlijk is het ook wel weer...

imm
20 september 2006, 17:43
gezellig en anders vind ik misschien bij jou wel een plaatsje;) haha

jah is goed.. moete we maar even overleggen wie wat mee neemt.. ik wil anders ook wel ergens geld bij leggen als iemand anders het haalt
liefs imke

Tupelo
20 september 2006, 18:39
Catering & verzorgde lunch? :D

hoofd
20 september 2006, 21:39
Ik heb nog wel wat lekkere drankjes.. :D

Droffie
20 september 2006, 22:19
@ Tuup...nope was niet in Breda. Oh ja heb je PM onvangen, thanks... :)

@ Don Capo: zeker gezellig, lijkt me leuk. Vind 't erg cool zoals je klassiek speelt enzo.
Ik hoop dat ik dan weer een stukje verder ben met mijn fingerpick techniek. fokking moeilijk is 't als je 16 jaar met plectum gespeeld hebt.

Pais
20 september 2006, 22:37
Ik zou graag meebetalen aan voedselvoorziening maar het lijkt me minder practisch als ik het zelf moet meenemen. Mochten er teveel mensen willen komen, dan wil ik mn vensterbankplekje best afstaan (gezien ik hier nog maar net om de hoek kom kijken).

Pun
21 september 2006, 00:04
Ik zou graag meebetalen aan voedselvoorziening maar het lijkt me minder practisch als ik het zelf moet meenemen. Mochten er teveel mensen willen komen, dan wil ik mn vensterbankplekje best afstaan (gezien ik hier nog maar net om de hoek kom kijken).

Mooi bederfbare spullen meenemen, die goed gekoeld moeten blijven, vanuit Leeuwarden, dan komt het zeker goed :) Misschien een paar zakken ships, die zijn niet zo zwaar, en kunnen ook niet bederven?

Laat maar weten wat er nog mee gebracht moet worden, ik woon toch aardig dichtbij, dus is het niet zo heel lastig om wat dingen mee te nemen.

Pais
21 september 2006, 10:12
Graag dan! Want al is chips niet zwaar, het is wel lekker gecrunched als ik het meeneem ;)

imm
21 september 2006, 16:42
ik denk dat dat bij mij ook zo is.. dus ik betaal wel gewoon mee:) anders blijft er niet veel over denk ik..
liefs imke

Janne
21 september 2006, 17:37
ik denk dat dat bij mij ook zo is.. dus ik betaal wel gewoon mee:) anders blijft er niet veel over denk ik..
liefs imke
Vind ik ook wel een goed idee, als iemand er geen problemen mee heeft om n keer wat meer boodschappen te doen :).

imm
24 september 2006, 13:19
ik denk dat voor de mensen die een stuk moeten reize.. zoals ik dat wel handigger is.. ik moet met de trein en als ik dan veel mee moet slepen is niet echt handig.. dus laat maar horen wat jullie ervan vinde..
liefs imke

Tupelo
24 september 2006, 16:14
Dat hoeft allemaal geen probleem te zijn.
Pun heeft al aangeboden wat boodschappen te doen en voor mij is het ook om de hoek bij wijze van spreken, maar wat zijn jullie van plan, zijn jullie zulke veelvraten? :D

hoofd
24 september 2006, 20:37
wat zijn jullie van plan?

Vuurtje bouwen en daarop koken, toch hout zat op zo'n akoestische meeting :D

drap
24 september 2006, 20:57
Vuurtje bouwen en daarop koken, toch hout zat op zo'n akoestische meeting :D

Ik ga dan wel niet naar de acoustische meeting, maar ik heb voor dit doeleind nog wel een geweldige Cort in de aanbieding. Ik vrees wel dat het "woesssjj" is en dat was het dan.

imm
25 september 2006, 16:04
Dat hoeft allemaal geen probleem te zijn.
Pun heeft al aangeboden wat boodschappen te doen en voor mij is het ook om de hoek bij wijze van spreken, maar wat zijn jullie van plan, zijn jullie zulke veelvraten? :D

ik hou wel van wat lekkers en iets te drinken is ook niet verkeerd maar ben zeker geen veelwraat;)

liefs imke

Don Capo
25 september 2006, 16:09
Dat werkt alleen maar in het voordeel bij vrouwen, geloof me.


Eehm btw, als er op zondagmiddag ergens in Den Bosch een supermarkt open is wil ik best met een kratje bier zeulen. Anders word het gewoon bidragen in de kosten denk ik.

imm
25 september 2006, 16:31
ik geloof je... maar geloof je mij ook als ik zeg dat ik kan eten wat ik wil en niet aankom:P haha maarjah heb met een klein beetje wel genoeg:)
liefs imke

ojah bier of gewoon fris voor mij is ook goed.. dus niet speciaal wijn gaan kope ofsow haha dat drink ik niet:P

Tupelo
25 september 2006, 20:19
T.z.t. maar een boodschappenlijstje maken & verrekenen dan.

hoofd
25 september 2006, 21:57
Eehm btw, als er op zondagmiddag ergens in Den Bosch een supermarkt open is wil ik best met een kratje bier zeulen.

Ik help je wel dragen.. (al is er dan wel een risico dat 't krat op is voor we aankomen :D)


Maar idd, t.z.t. maar een boodschappenlijstje maken. Beetje bier, wijn en eten is nooit weg.

Don Capo
26 september 2006, 09:09
Potverdorrie mensen, ik krijg er zin in!

piezo
26 september 2006, 12:01
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60 6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser

Bijdrage is voor mij vanzelfsprekend.

Vervoer niet, zeker niet als ik meer dan 1 gitaar mee zou willen nemen. Zinnige mogelijkheden zijn: 12-snarige electro-akoestische Crafter D8, custom built Furch el-ak mini jumbo, klassieke Yamaha G 245-S, Terada "D-45" kloon. Roept u maar!

Wat mij meteen op de gedachte brengt, dat Tupelo niet alleen mensen kwijt moet kunnen in huis, maar ook alle gitaren nog ergens veilig moeten kunnen staan.

Komt er iemand uit- of langs Rotterdam, die mij op wil pikken? Ik ben dan misschien nog wel wat brak van een feest, maar allà.

Zullen we de woon/vertrek-plaatsen even toevoegen aan het deelnemerslijstje? Heb ik vast gedaan.
En kan Don Capo het lijstje in de eerste post dan misschien bijgewerkt houden?

Don Capo
26 september 2006, 12:06
Goed plan Piezo.

Ga dr gelijk mee beginnen


1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F, Amsterdam, OV
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc (das een mond vol)
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60 6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser

Janne
26 september 2006, 12:26
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F, Amsterdam, OV
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc, Utrecht, OV
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60 6: Kornelius, ovation legend classic
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser
En over dat de gitaren ergens veilig moeten kunnen staan, ik zou een standaard mee kunnen nemen waar 5 gitaren in passen (naja 4 akoestische dan is ie redelijk vol). Ik kan er zelfs 2 meenemen ;), dan kunnen we iig nog 8 gitaren veilig kwijt, die nemen iets minder ruimte in dan standaards voor 1 gitaar of gitaren die op de grond liggen.

piezo
26 september 2006, 12:41
Ik denk dat Tupelo zijn slaapkamer maar even tot "magazijn" moet omtoveren.

hoofd
26 september 2006, 13:32
Extreme home make-over met dank aan gitaarnet :D

Kim Wilson
26 september 2006, 13:37
Extreme home make-over met dank aan gitaarnet :D
Je bedoelt dat dat nodig is, met dank aan gitaarnet?

Tupelo
26 september 2006, 17:25
Ik denk dat Tupelo zijn slaapkamer maar even tot "magazijn" moet omtoveren.
Sjors nieuwe krabpalen? :cheerup:

kornelius
26 september 2006, 17:28
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F, Amsterdam, OV
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc, Utrecht, OV
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic- Pfalzdorf (achter boxmeer) - auto.
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser


Ik kan dus wel wat meenemen. Appelsapje voor mij als enige automobilist :)

piezo
26 september 2006, 19:14
Sjors nieuwe krabpalen? :cheerup:
*Advertentie*
Te koop: vintage "Vulmarin"
Echte gebruiksschade Geen nep"relic" dus.
Prijs: bieden!
(Minimaal € 4500,- )
Op onzinbiedingen wordt niet gereageerd.




Zal ik voor Sjors mijn echte 60's Fender meenemen, waarvan alleen de lak niet origineel is? :D

Tupelo
26 september 2006, 19:47
Heel graag! :D

imm
26 september 2006, 23:09
Origineel gepost door Janne
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F, Amsterdam, OV
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc, Utrecht, OV
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic- Pfalzdorf (achter boxmeer) - auto.
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western.. Loo bij arnhem, waarschijnlijk trein zonder ov
12: Hoofd, aka Yasser

heb mijn woonplaats er ook even bijgezet:) maar volgensmij komt er niemand hier in de buurt

Pais
26 september 2006, 23:15
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F, Amsterdam, OV
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc, Utrecht, OV
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic- Pfalzdorf (achter boxmeer) - auto.
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais, Leeuwarden OV onder voorbehoud
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western.. Loo bij arnhem, waarschijnlijk trein zonder ov
12: Hoofd, aka Yasser



Me 2, het is een "onder voorbehoud"-tje geworden omdat ik het de laatste tijd mn weekenden te vol prop.

hoofd
26 september 2006, 23:35
Je weet wat er gebeurt met mensen die zeggen dat ze komen en dan toch opeens afhaken he?

(blauwpurper)

Pais
26 september 2006, 23:41
Helaas niet, en wie of wat is blauwpurper?

Janne
26 september 2006, 23:44
Gewoon komen, dan hoef je dat ook niet te weten, is beter voor iedereen.

imm
27 september 2006, 15:58
volgensmij zijn mijn ouders niets van plan te doen die dag voor hun 25 jarig huwelijk dus ik kom wel:)... ff me moeder overhale maar komt goed haha
liefs imke..
denk dat ik ook liever niet wil wete wat er gebeurd met mensen die afzegge..

Don Capo
29 september 2006, 09:10
Afzeggen is voor jou al lang geen optie meer Imm. Desnoods komen we je 'en masse' uit dat Arnhem wegtrekken. Hoe is het trouwens in het Ernemse? Heb je nog een nieuw band lid kunnen vinden?

Droffie
29 september 2006, 12:17
volgensmij zijn mijn ouders niets van plan te doen die dag voor hun 25 jarig huwelijk dus ik kom wel:)... ff me moeder overhale maar komt goed haha
liefs imke..
denk dat ik ook liever niet wil wete wat er gebeurd met mensen die afzegge..


Mannen die afmelden worden getrakteerd op blauwpurper (doe maar eens een search :D), ik begreep dat jij van het vrouwelijke geslacht bent.
Een lijfstraf voor vrouwen hebben we nog niet, zorg nou niet dat jij straks die eer krijgt. Gewoon komen dus... :seriousf:

imm
29 september 2006, 12:25
haha jah
vanaf dinsdag zijn we waarschijnlijk met zijn 6e een elektrische gitariste en een toetsenist erbij:)
enuh als ik me ouders niet over kan hale geef ik jullie die eer wel om dat te doen haha maar kotm wel goed denk ik:) kan goed liege;) hahahaha
liefs imke

Tupelo
29 september 2006, 20:07
Heb ik net een spannende speurtocht door Den Bosch voor je voorbereid.. nee geen sprake van, cancelen kan niet meer. :cheerup:

imm
29 september 2006, 21:26
haha als ik het niet kan vinde laat ik jou me persoonlijk ophale..;)

Pais
29 september 2006, 23:23
Ik moet helaas afzeggen... Mn paard staat te koop en dat weekend komen een aantal kopers kijken; dat kan niet doordeweeks. Vind het jammer, en ben nog steeds benieuwd wat er met blauwpurper is gebeurd, maar dit gaat even voor. Dat beest vreet me falliet :dontgeti:

Tupelo
30 september 2006, 18:00
Moet zo een horsie nu opbrengen..?

hoofd
30 september 2006, 18:17
Moet zo een horsie nu opbrengen..?

In ieder geval blauwpurper, blijkbaar :angry:

Pais
30 september 2006, 18:29
Mn vraagprijs is €2000,-. Kun je trouwens een heel behoorlijke gitaar voor kopen :noob:
Intresse?

Pais
30 september 2006, 18:30
Hij is trouwens niet voor cosumptie!

piezo
30 september 2006, 18:41
Mn vraagprijs is €2000,-. Kun je trouwens een heel behoorlijke gitaar voor kopen :noob:
Intresse?
Hij is trouwens niet voor cosumptie!Nee, natuurlijk niet.
Want er zijn nu 12 deelnemers aan de meeting.
€ 2000,- gedeeld door 12 is € 166,66 p.p.
Nee, we zien er maar liever van af, te duur voor een Bar-B-Q.

Tupelo
30 september 2006, 19:32
Ik eet niet mee, maar...
Kunnen de rest toch doorverkopen aan het zelfbouwtopic?
Kunnen ze mooi lijm van trekken. :D

imm
2 oktober 2006, 21:43
Nee, natuurlijk niet.
Want er zijn nu 12 deelnemers aan de meeting.
€ 2000,- gedeeld door 12 is € 166,66 p.p.
Nee, we zien er maar liever van af, te duur voor een Bar-B-Q.

ik ben ook niet van plan 166,66 eurotjes te gaan betale;) haha treinkaartje is al bijna 20 euro..
tot dan liefs imke

Pais
2 oktober 2006, 21:47
ik ben ook niet van plan 166,66 eurotjes te gaan betale;) haha treinkaartje is al bijna 20 euro..
tot dan liefs imke

Goed voedsel kent zn prijs!

http://137.224.239.40/nh/forum/files/img_8290_184.jpg

imm
3 oktober 2006, 11:36
het beste paard van stal zeker..;)

Don Capo
3 oktober 2006, 11:39
Tis toch een haflinger?

LaurentB
3 oktober 2006, 11:57
Mn vraagprijs is €2000,-. Kun je trouwens een heel behoorlijke gitaar voor kopen :noob:
Intresse?

Kost zo'n paard maar 2000 euro? Hmm, da's ongeveer evenveel als mijn auto waard is. Alleen, om zo'n beest nou de hele dag in het parkeervak hier voor de deur te laten staan...

Harald
3 oktober 2006, 12:02
Kan dan weer wel zelf muntjes bijvullen in de parkeerautomaat, of nog beter, weglopen als de parkeerpolitie het bonnetje onder de ruitenwisser wil doen :)

LaurentB
3 oktober 2006, 18:01
Kan dan weer wel zelf muntjes bijvullen in de parkeerautomaat, of nog beter, weglopen als de parkeerpolitie het bonnetje onder de ruitenwisser wil doen :)

Het lijkt me wel een erg aardig paard, overigens. Dat zou-ie vast wel voor me willen doen.

Pais
3 oktober 2006, 22:16
Tis toch een haflinger?
Nee een fjord, al lijken die toch wel een beetje op elkaar.


Als je hem in de gang zet, houd je de parkeerwacht te vriend.


"Er staat een paard in de gang, tralalalalaaa paard in de gang"

imm
4 oktober 2006, 19:25
ik heb egt helemaal geen verstand van paarden.. er 1 ker opgezete maar niets voor mij haha en hoef het ook niet te ete..

bert
4 oktober 2006, 22:13
IMM . . . . en ook niet van de Nederlandse taal . . . .

imm
4 oktober 2006, 22:34
haha sorry zal de volgende keer beter kijken wat ik precies typ soms gaat dat zo snel haha. maar ben wel goed in nederlands.. schrijf zelfs vaak tekste in nederlands maar dan lees je het zo vaak over en dat doe ik hier eigenlijk nooit. vanaf nu wel;)
liefs imke

Don Capo
13 oktober 2006, 14:42
Al meer dan een weet geen reacties meer, heb verder ook weinig toe te voegen ,behalve dat de zin er nog steeds is.

Heeft er iemand een camera of videocamera die hij.zij wil meenemen?

imm
13 oktober 2006, 14:46
jah ik heb er ook veel zin in:) als ik nog plek heb in me tas neem ik me fotocamera wel mee:) en verder nog iets??
noujah zie wel
liefs imke

Don Capo
13 oktober 2006, 14:52
jah ik heb er ook veel zin in:) als ik nog plek heb in me tas neem ik me fotocamera wel mee:) en verder nog iets??
noujah zie wel
liefs imke

Je gitaar, warm gespeelde vingers en een glimlach, gaat helemaal goed komen!

imm
13 oktober 2006, 18:58
als ik niet zo verkoude ben als nu ga ik misschien ook wel zinge:$ misschien hea!!:P hahaha
heb er wel zin in:D
liefs imke
ps. denk ook wel dat het goed komt

hoofd
13 oktober 2006, 22:06
en verder nog iets??

2 biertjes en een portie bitterballen alstublieft!

;)

imm
14 oktober 2006, 11:41
2 biertjes en een portie bitterballen alstublieft!

;)
niet verkeerd!;) haha

Tupelo
14 oktober 2006, 17:09
Bitterballen ja..? :o
Sojaballen, als je mazzel hebt! :D

Ilja
16 oktober 2006, 00:02
Lijkt me gaaf een akoestic meeting!
Ik wil ook wel komen, mits het te doen is voor mij kwa reizen.

Ik heb een Richwood 314 staalsnaarig.
Ik kan wel niet zo heel veel speciaals spelen.
Paar TE songs.
Maar ik wil graag wat meer fingerstyle muziek horen, zodat ik weer wat nieuwe dingen hoor die ik kan leren. :)

kornelius
16 oktober 2006, 14:34
ik kom langs cuijk, als je wil kan je wel meerijden

Tupelo
16 oktober 2006, 20:02
Misschien moeten we even opnieuw inventariseren wie er allemaal komen dan.
Anders ben ik bang dat het hier iets te vol wordt. :nervous:

imm
16 oktober 2006, 22:30
ik kom maar ik begin tog te twijfele en op dit moment heeft mijn spaanse gitaar mijn voorkeur..
liefs imke

Janne
16 oktober 2006, 22:56
Jaa neem maar mee, meestal is er veel teveel staal geweld daar (hm ik neem ook n western mee, maar daar gaat t niet om).

Harald
16 oktober 2006, 23:13
@imm das toch ook akoestisch! Had het trouwens van de week met iemand erover om misschien weer eem podium voor akoestische muziek (van gitaar tot singer songwriter, etc) in Apeldoorn te doen. Op welke termijn dat weer aktief kan worden hangt een beetje van een geschikte lokatie af. Sowieso nu eerst eens opnames doen voor mijn akoestische gitaar cd :) (en dan gelijk transcripties erbij voor de liefhebber) Dan nog 3 repetities om een avondvullend repertoire met een band erin te krijgen. Ben dus voorlopig even druk.

kornelius
17 oktober 2006, 09:22
Had het trouwens van de week met iemand erover om misschien weer eem podium voor akoestische muziek (van gitaar tot singer songwriter, etc) in Apeldoorn te doen.

Ik hou me aanbevolen met de andere helft van mijn akoestische duo, hij woont in apeldoorn :)

Don Capo
17 oktober 2006, 11:17
Dit is het laatste opgegeven rijtje:
1: Don Capo, alias Thijs, Almansa 447 F, Amsterdam, OV
2: Janne, alias Janne, Ayers acsol-fc, Utrecht, OV
3: Piezo. Rotterdam. Wil graag meerijden, mèt één of meer gitaren.
4: Tupelo = Robert, Regal Resonator tenzij iemand persé mijn Höfner aan de tand wil voelen..
5: Harald, Maton 808 en misschien ook mijn 12 string Bozo. AER Compact 60
6: Kornelius, ovation legend classic- Pfalzdorf (achter boxmeer) - auto.
7: Dirk_Hendrik, wss een Taylor 555 en een Mandoline
8: 1959SLP, western fendertje
9: Pais
10: Droffie, Gibson Supreme CL-50 en een Klira western
11: imke, denk me western..
12: Hoofd, aka Yasser

We zijn nu met 12 man, lijkt mij een prima aantal, veel meer kunnen er gewoon niet bij. Natuurlijk zijn er altijd afvallers, maar we moeten ook rekening houden met de beschikbare ruimte.

@ IMM :Nylon- of staalsnarig is allebei akoestisch, beide zijn van harte welkom

kornelius
17 oktober 2006, 12:04
pais heeft afgezegd en harald houdt een grote slag om de arm.

imm
17 oktober 2006, 12:11
ik weet dat het allebij akoestisch is haha..
maar mijn western heeft gewoon veel mooier geluid maar me spaanse speelt veen fijner dus ik twijfel nog maar jullie zien het wel wat ik bij me heb;)
liefs imke

Don Capo
17 oktober 2006, 12:35
Je spaanse natuurlijk! Duh!!!

Harald
17 oktober 2006, 12:43
Ik hou me aanbevolen met de andere helft van mijn akoestische duo, hij woont in apeldoorn :) Als je zelf ook in die buurt zit kunnen we misschien samen rijden. Of woon je echt in Duitsland?
Open podium zal ik tezijnertijd hier ook wel melden als het weer van de grond komt. Verwacht wel dat dat dan ergens begin volgend jaar wordt, maar dat hangt dus ook nog van wat verbouwingswerkzaamheden bij het zaaltje wat we op het oog hebben af.

kornelius
17 oktober 2006, 12:49
ik woonde een tijdje terug in apeldoorn, nu in duitsland, op dikke drie kwartier er vandaan. dus samen rijden wordt wel een eindje om :)

Janne
18 oktober 2006, 12:23
pais heeft afgezegd en harald houdt een grote slag om de arm.
En Ilja heeft gezegd misschien ook te willen komen, dus zou dan rond de 11-12 man uitkomen.

imm
22 oktober 2006, 14:03
ik moet helaas afzegge:( baal er zo van.. moet werken en kan er niet onderuit.. is niemand die voor me kan werken:(... misschien volgende keer beter.. sorry jongens!
liefs imke

1959SLP
22 oktober 2006, 16:45
Ik zeg ook af. Speel dan op een feest. Veel plezier (en dat zal vast wel lukken).

Tupelo
22 oktober 2006, 23:01
Enerzijds jammer, anderzijds betekent dat wel meer ruimte wat op zichzelf wenselijk is. Ander keertje misschien. :)

Don Capo
23 oktober 2006, 13:39
Nou mooi is dat!

Maar goed tuup, inderdaad meer ruimte voor de rest.

Jammer IMM en 1959 SLP was wel benieuwd naar de gezichten.

Droffie
2 november 2006, 00:12
even een raar vraagje, kan iemand me vertellen waar ik moet zijn en hoe laat zondag?

kornelius
2 november 2006, 07:38
volgens mij hadden we we ergens 1300uur gezegd.
Tuup zou nog het adres PM-en aan de meeters. Dat heb ik ook nog niet totnutoe

Don Capo
2 november 2006, 08:23
Ik heb het adres wel van Tupelo gekregen. Ik stuur het wel even via de pm verder, uurtje of twee zou voor mij beter uitkomen. Maar daar kan natuurlijk over gediscussieerd worden. Wie gaat er nog meer met de trein vanuit Amsterdam?

hoofd
2 november 2006, 08:31
Wie gaat er nog meer met de trein vanuit Amsterdam?

Ik!

Hoe zat 't eigenlijk met de boodschappen, wat was nou de regeling?

Don Capo
2 november 2006, 08:33
Zullen wij ons maar opofferen om een kratje bier mee te sjouwen dan?

kornelius
2 november 2006, 09:15
ik kom met de auto, kan wel wat meenemen

kornelius
2 november 2006, 10:08
oh ik had de PM al wel. Ik had allerlei popups verwcht "JIJ HEBT EEN PM" enzo, maar die komen dus niet spontaan opduiken :)

Tupelo
2 november 2006, 19:06
Ik zal voor een kratje bier zorgen.
Lijkt me gemakkelijker.
Zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

Tupelo
2 november 2006, 19:32
En om toch nog eenmaal op de tijd terug te komen.
Wat hadden we afgesproken en wat is handig.
Mij lijkt een 14.00h geschikt.
Echter geloof dat we eerder 13.00h afgesproken hadden.
Nu zal het in de praktijk toch niet mogelijk zijn met zijn allen rond eenzelfde tijd te arriveren dus laten we het op tussen 13.00h & 14.00h houden? :)

Don Capo
3 november 2006, 08:25
oh ik had de PM al wel. Ik had allerlei popups verwcht "JIJ HEBT EEN PM" enzo, maar die komen dus niet spontaan opduiken :)

Dat kan je wel instellen in je profiel.

Janne
3 november 2006, 16:17
Ik kom met de trein vanuit Utrecht, weten jullie hoe laat je de trein neemt, zie ik jullie misschien nog in de trein of anders in Den Bosch op het station?
(is het een beetje te vinden vanaf het station? ik heb nog niet gekeken)

Janne

Don Capo
3 november 2006, 16:22
Janne, je hebt een pm.

Mensen ik log uit en zie jullie zondag!!!


Groeten
THijs

Janne
4 november 2006, 22:42
Ik had het gezien, en zoek net even de reisinfo op, rijden er morgen geen treinen tussen Utrecht en Den Bosch :???: , wordt dus bussen met zn allen.

Harald
5 november 2006, 08:27
Bussen tussen Utrecht en Den Bosch, ik benijd u niet :o Dan ben je wel even bezig weet ik uit ervaring. En in een bus valt ook geen gitaar te spelen. Kan in een trein vaak wel.

Moet zelf helaas verstek laten gaan door een blessure. Mijn linkerhand heeft wat rust nodig :( Hoop dat het gewoon een kneuzing is (tijdens de opnamesessies per ongeluk een tafelpunt geraakt, dom!) De Maton is in ieder geval live op acoustic strings en het Alhambra gitaarfestival te horen voor de liefhebbers.

hoofd
5 november 2006, 09:43
Ik had het gezien, en zoek net even de reisinfo op, rijden er morgen geen treinen tussen Utrecht en Den Bosch :???: , wordt dus bussen met zn allen.

Ik zie het nu ook, erg a-relaxed, tussen Amsterdam en Utrecht rijdt er ook niks :nervous:

Op hoop van zegen dan maar.. :confused:

Janne
5 november 2006, 09:59
Jammer Harald. Op 9292ov.nl geeft ie aan dat er wel gewoon treinen rijden tussen Amsterdam en Utrecht :s, ik hoop iig voor jullie dat dat klopt.

piezo
5 november 2006, 10:04
Degenen die uit Amsterdam komen, kunnen - als de stremmingen waar blijken te zijn - misschien beter via Rotterdam en Tilburg gaan.

hoofd
5 november 2006, 10:04
Jammer Harald. Op 9292ov.nl geeft ie aan dat er wel gewoon treinen rijden tussen Amsterdam en Utrecht :s, ik hoop iig voor jullie dat dat klopt.

Ja, net gekeken, er rijden idd wel treinen, maar er is een sneltrein gecanceld.

Altijd lachen met de NS!! :cheerup:

Tupelo
5 november 2006, 12:47
Oi, hoe staan jullie ervoor..?
Beetje laat - mijn nest uitgekomen - maar de Rotterdam/Tilburg suggestie is een optie of misschien nog Nijmegen..?

Harald, beterschap! :)

Don Capo
6 november 2006, 09:12
Het was een mooie dag gisteren. Veel gespeeld en geluisterd en gedronken. Hieronder enkele foto's. Sorry voor de slechte kwaliteit, telefoon toestel met camera heeft nou eenmaal zn beperkingen.

We waren uiteindelijk met 7 man, klein groepje maar wel super gezellig. Goed kunnen spelen,vooral goed kunnen luisteren en natuurlijk verschikkelijk veel slap geouwehoer mogen aanhoren. Zo kan een zondag dus ook!

Helaas deden de treinen moeilijk tussen Utrecht en Den Bosch zodat we een klein beetje vertraging hadden maar het was de moeite waard.

Tupelo: Bedankt voor de ruimte en het goed koude Jupiler Bier en de wijn (en de hoofdpijn)

Droffie en Kornelius in action. Droffie knalde er, zelfs op een Flamencogitaar, een dikke blues uit. Kornelius en ik nog geprobeerd een soleares samen te spelen maar daar hebben we misschien iets meer tijd voor nodig, was in ieder geval impressed door z'n gitaarspel:
http://i53.photobucket.com/albums/g54/ThijsRoov/Meeting1.jpg

Deze is erg donker maar hier zie je Janne en Piezo als je goed kijkt. Janne, in mijn mening de verrassing van het jaar, speelde echt mega goed. Een waardige toevoeging in het rijtje Picker en Gertdm, en dat op die leeftijd. Erg goed. Piezo maakte indruk met zijn bewerking van 'Streets of London'
http://i53.photobucket.com/albums/g54/ThijsRoov/Meeting2.jpg

De man des huizes, die een geimproviseerde jazz-sessie weggaf van een minuut of tien waar iedereen aandachtig naar aan het luisteren was, our man in Den Bosch, Tupelo. En die flip met die krullen, ach, is een meeting compleet zonder het drankgelal van Hoofd? Mijn steun en toeverlaat in de barre barre reis van Amsterdam naar het verre Den Bosch. (psst, we moeten hte toch maar eens serieus gaan hebben over die Esteve van je)

http://i53.photobucket.com/albums/g54/ThijsRoov/Meeting3.jpg

En tenslotte, nog even een gezonde maaltijd naar binnen schransen, let hier vooral even op de 'Piezo-Bite'.
http://i53.photobucket.com/albums/g54/ThijsRoov/BurgerKing.jpg

hoofd
6 november 2006, 10:42
Ja, hulde Robert, het was een erg relaxede zondagmiddag! En de andere lui ook natuurlijk.. :cheerup:
Het was alleen een beetje jammer van Janne.. Die speelt veels te goed :sneaky:;)

kornelius
6 november 2006, 12:00
ja was gezellig, don capo ontbreekt op de fotos maar dat krijg je als fotograaf.

Don Capo
6 november 2006, 12:38
Als iemand mij wil zien moeten ze gewoon naar de meeting komen!
WHich reminds me..... BAREND!! Blauwpurper.....




of je moet die platte akoestische voor een zacht prijsje van de hand doen! :D

Tupelo
6 november 2006, 12:45
Dank, vond het ook een gezellige middag.
Ben er nogsteeds gaar van. :)

Veel inspiratie opgedaan, met name van Janne & Don Capo.
Heerlijk om naar te luisteren en iedereen aan te bevelen.
Denk er zowaar over om toch maar eens wat les te gaan nemen. :p

Tupelo
6 november 2006, 13:01
Deze komt van de veilingsite die Tristan poste... wellicht Droffie zijn kans (http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33002) om een Resonator te scoren. :D

Janne
6 november 2006, 15:59
Jup, was leuk. Volgende week in Utrecht? :p.
Fijn om te horen dat mensen het leuk vonden om mij te horen spelen, minder fijn om te horen dat ik voortaan geen gitaar meer mag spelen op meetings :).
Hier: http://acousticpower.com/variousE-L.html bij Tommy Emmanuel staat een tab van winderig en warm ongeveer zoals ik hem speel. Die wil ik de volgende keer wel van jullie horen dan.
Beetje jammer van de treinen, maar de bus was minder erg dan ik verwacht had, en ik heb vanmorgen heerlijk uit kunnen slapen.

Don Capo
6 november 2006, 16:18
Janne, bij mij herkent d ecomputer dat bestand niet, kan je hem ook als pdf tif of elk andere extensie mailen ofzo?

Janne
6 november 2006, 16:28
Ik zal eens kijken, je kan via die site een programma downloaden waarmee je hem wel kan bekijken (en beluisteren en aanpassen etc).

Don Capo
6 november 2006, 16:30
psst, Janne, ik zit op mijn werk remember... Installeren gaat zo moeilijk. Sorry to be a pain in the ass.

Janne
6 november 2006, 16:44
Psst Thijs, heb je je gitaar meegenomen naar je werk, of ga je op je toetsenbord oefenen? :sssh: . Uhm zo snel was dit het beste wat ik ervan kon maken, n ouderwetse ascii tab: http://www28.brinkster.com/jannegitaar/windy_and_warm.html

Dirk_Hendrik
6 november 2006, 19:11
Als iemand mij wil zien moeten ze gewoon naar de meeting komen!
WHich reminds me..... BAREND!! Blauwpurper.....




of je moet die platte akoestische voor een zacht prijsje van de hand doen! :D

Beide,

Nog m'n excuses voor het niet afmelden. Als ik de foto's zo zie krijg ik nog best wel spijt maar het zat er even niet in.

Droffie
6 november 2006, 23:23
Deze komt van de veilingsite die Tristan poste... wellicht Droffie zijn kans (http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33002) om een Resonator te scoren. :D

Hey Tuup!! Thanks voor de info...Die Resonator klonk erg lekker, wil er graag één hebben nu..bedankt voor de GAS aanval!

Verder een topmiddag, erg gezellig en genoten van al die verschillende speelstijlen. Hoogtepunt: Hoofd heeft heel eventjes gespeeld... :D voor het eerst in 6 meetings...

Janne
23 november 2006, 16:42
Bump :p.
Geen idee of het al gezegd is in dit topic, maar ik dacht er net weer aan hoe ik heb genoten van het spel van Tupelo. Als er iets is wat ik nog wil kunnen is het dat wel.
Ik ben er hard aan aan het denken te kappen met mn studie en op te rotten naar Italië, als ik zo zou spelen als Tupelo zou ik gewoon daar gewoon de hele dag op straat zitten klooien (in de uiterst positieve zin van het woord).
Je zou les kunnen nemen, maar ook jezelf wat meer kunnen leren en door blijven gaan met spelen op een manier die je leuk vindt en die speciaal voor jou is.
Hmm ik ben in een "romantische" bui (hopelijk begrijpen jullie muzikanten welke romantiek ik bedoel). Zou muziek moeten gaan schrijven ofzo :).
Naja mannen, speel ze, ga ik ook weer doen!

Tupelo
23 november 2006, 19:21
He Janne, thanx, blij met het compliment, maar mijn spel is technisch niets vergeleken met dat van jou! :)

Overigens, niet zomaar stoppen met je studie, dat is slecht voor je. :sssh:
Je kunt daarna nog in Italië op straat gaan hangen. ;)

hoofd
23 november 2006, 19:56
hopelijk begrijpen jullie muzikanten welke romantiek ik bedoel

Romantiek.. Is dat niet iets met heel veel zuipen??

Janne
23 november 2006, 20:12
Jup, en drugs, en seks met je nichtje van 13 (of was dat rock 'n' roll? naja heeft wel wat van elkaar weg).
Robert, techniek is lang niet alles, en als je genoeg oefent ontwikkel je (als het goed is) genoeg techniek om te kunnen spelen wat je wil. Belangrijker is dat je speelt wat je leuk vindt om te spelen, ik vind het ook leuk om te spelen wat ik speel, maar lijkt me geweldig om uren lang "onzin" te spelen. Zo lang hou ik dat nu niet vol.

Tupelo
24 november 2006, 08:43
Zo lang hou ik dat nu niet vol.Jointje helpt in dezen. :)

Janne
24 november 2006, 10:20
Daar doe ik nou net niet aan en principieel genoeg om er hiervoor ook niet mee te beginnen.