PDA

View Full Version : Hiwatt G 100/112 R MW



Mufftin
31 augustus 2006, 09:37
heb gisteren de Hiwatt G 100/112 R MW getest, gewoon ff kijken wat voor geluid dat ding maakt. Maar jemig wat een lelijk geluid maakt dat ding.
Clean is niet echt clean hoe je ook draait aan de knoppen. De overdrive/ distortion klonk veelste korrelig. Hoe je ook aan de gain knop draait elke keer krijg je hetzelfde geluid.
Weet nu 1 ding zeker ik zal nooit deze versterker kopen.

provisus
31 augustus 2006, 10:35
Danko jones speelt met een Hiwatt, en zijn geluid is echt wel lekker :)

DaveItUp
31 augustus 2006, 13:10
Danko Jones speelt met een buizentop van Hiwatt. Zal nog wel een originele zijn ook. Dit gaat om een transistorcombootje. Appels en peren.

Mufftin
31 augustus 2006, 23:15
precies dit is de nieuwe serie trans. van hiwatt

guitarnijboer
31 augustus 2006, 23:57
precies dit is de nieuwe serie trans. van hiwatt

Wat had je dan verwacht? 's Werelds eerste transistorcombo die wel klinkt?

DaveItUp
1 september 2006, 10:04
Alsof er geen transistor amps zijn die wel goed/acceptabel klinken....

Mufftin
1 september 2006, 10:07
naja die nieuwe vox serie klinkt echt gewoon goed, zeker voor een transistor versterker

LPplayer
1 september 2006, 11:05
Alsof er geen transistor amps zijn die wel goed/acceptabel klinken....

Randall G3 serie, Peveay bandit en de vox tubereactors en sommige H&K zijn echt wel goed hoor.

Dude
1 september 2006, 12:47
Peveay bandit

gek dat vind ik nou juist een van de meest belabberde versterkers die ik ooit heb gehoord,

heb al veel oefenruimtes gezien en we moeten van elende ongeveer 2 keer per jaar bij zon betaalde oefenruimte toko terecht (total music, de meest kuttige tent in zuid holland) en daar staan ook bandits, ik vind het CRAP, dun, iel, goedkoop, basloos, crap geluid zit er in.

Punt
2 september 2006, 01:38
Ik heb in januari zo'n Hiwat combootje van 40 watt gekocht.
Leuk voor thuis dacht ik.
Thuis aangekomen kreeg ik na 10 minuten spelen hoofdpijn en heb dat ding meteen teruggebracht.
Zit nu nog steeds met een tegoedbon :)