PDA

View Full Version : hè, ben ik nou blind of..?



Guns n' Roses
2 december 2002, 18:31
Ik zat vanmiddag MTV te kijken, zie ik ineens een clip van 'The Strokes' ofzo, weet ik veel hoe ze heten, en zie ik daar tot mijn grote verbazing SLASH in voorkomen!! Heb ik gelijk of is het gezichtsbedrog??

Ditmar
2 december 2002, 20:39
Ik zat laatst wel zo'n clip te kijken van zo'n 'hee, laten we doen alsof we twintig jaar geleden muziek maakten'-bandje te kijken, en volgens mij zat Brian May erin, volgens mij kan het (als het dezelfde clip is) geen slash zijn, want die is tegenwoordig veel te vatsig

hoofd
2 december 2002, 20:47
Hmm...ik las volgens mij ergens dat niet alleen Slash, maar ook Duff en Matt in de clip van the strokes voorkomen. Ik heb de clip alleen nog niet gezien, maar eens downloaden dan maar :smile:.

Kitaarhiero
2 december 2002, 22:08
Op 2002-12-02 18:31, schreef Guns n' Roses:
Ik zat vanmiddag MTV te kijken, zie ik ineens een clip van 'The Strokes' ofzo, weet ik veel hoe ze heten, en zie ik daar tot mijn grote verbazing SLASH in voorkomen!! Heb ik gelijk of is het gezichtsbedrog??


ik denk dat je je vergist.
Kijk eens goed naar die gitaar... is het geen strat?
heeft hij een hoed op en een peuk in zijn mond?
Ontbloot bovenlijf?

Grandma_Placenta
2 december 2002, 22:40
JA hij lijkt idd wel erg veel op Slash..
BTW, The Strokes zijn erg gaaf (Y)

Bas
13 december 2002, 15:16
Heb die video is gedownload en gekeken.. maar volgens mij is het geen van beiden. Hij lijkt wel erg veel op slash, maar volgens mij issie dit een oudere dude.

hoofd
13 december 2002, 16:33
Vergis je niet, Slash is ook niet meer de jongste...

Bas
13 december 2002, 16:43
37 als ik me niet vergis.

Kitaarhiero
13 december 2002, 17:44
Op 2002-12-13 15:16, schreef Bas:
Heb die video is gedownload en gekeken.. maar volgens mij is het geen van beiden. Hij lijkt wel erg veel op slash, maar volgens mij issie dit een oudere dude.


dat kan niet

FragDaddy
13 december 2002, 18:27
over exact WELK nummer praten we dan? ik wil ook even meegenieten en heb weinig zin om alle videoclips van the strokes te downloaden.

--edit--

laat maar. ik heb even gegoogled en dit kwam eruit:

"The first song I enjoy on this album is “Someday,” and I think I was duped into that by the video that shows the band hanging out with Slash from Guns N Roses. "

het is dus inderdaad Slash en het nummer heet Someday.

btw. het is niet alleen Slash, maar ook ex. gunners Matt Sorum en Duff McKagan


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-12-13 18:33 ]</font>

hoofd
13 december 2002, 18:34
Zie je wel, ik wist het gewoon!
(als je ff omhoog scrollt zie je dat ik het echt wist :wink:)

FragDaddy
13 december 2002, 18:43
Als Slash er nou even een paar gitaarsolo's doorheen gegooid had, was dit nummer nog een beetje interessant geweest.