PDA

View Full Version : compacte Daisy Chain



Bluesbreaker
30 augustus 2006, 20:44
Weet iemand een fabrikant die daisy chains maakt die een beetje voordelig zijn voor op pedalboards? Ik heb nu een van ibanez met gruwelijk grote stekkertjes die me dus veel ruimte kosten, ben op zoek naar iets wat kleiner is of met haakste stekkertjes oid.

robert-gitarist
30 augustus 2006, 20:49
Ik kan maar een ding adviseren: 1Spot van Visual Sound.Met haakse pluggen,mooi compact en erg goed.Prijs is rond de 11 euro bij Feedback ;)

dano
30 augustus 2006, 23:44
Ik kan maar een ding adviseren: 1Spot van Visual Sound.Met haakse pluggen,mooi compact en erg goed.Prijs is rond de 11 euro bij Feedback ;)

de befaamde: "+1" is hier wel zeker op zijn plaats.

dit is incl adapter:

http://www.maxguitarstore.com/store.php?productID=511

Bluesbreaker
30 augustus 2006, 23:49
Bedankt! Zo te zien zijn die inderdaad ongeveer een kwart van t formaat dat ik nu heb, perfect!

tijs12
2 september 2006, 17:08
Heb zelf 1 gemaakt had nog enkele defecte adaptors liggen en heb de "stekkertjes" dan zoals een daisey chain op elkaar aangesloten , ook heel goedkoop.

robert-gitarist
2 september 2006, 18:26
Maar dan moet je wel een aantal adaptors hebben liggen ;) Als je die al niet hebt is het niet goedkoper(want dan zou je ze dus nog aan moeten schaffen).Maar daarbij komt ook dat hij een compacte DC Chain wil hebben en ik vind die pluggen van adaptors nou niet echt compact ;)

savecracker85
2 september 2006, 18:46
ff een vraagje tussen door. Ik heb ook onlangs een 1spot met Daisy chain gekocht. Alleen kan hier mn EH big muff nog niet voeden. Nou zag ik op de visual sound site dat ze er een verloop stekkertje voor hebben, speciaal voor dit soort pedalen.
http://www.visualsound.net/images/C35.jpg
weet iemand waar ze deze op voorraad hebben en/of online kan bestellen?

robert-gitarist
2 september 2006, 18:56
Bij feedback kun je ze gewoon bestellen.Iedere zaak die spul verkoopt van Visual Sound.

savecracker85
2 september 2006, 20:23
ja zoiets dacht ik al. Ik was laatst bij een muziekwinkel in de buurt die ook Visual sound spul verkoopt. Maar zij stuurde me weer door naar de electro zaak om de hoek. Toch nog maar een keertje langs gaan dus om te vragen of ze het willen bestellen.