PDA

View Full Version : Rockband gezocht! (Omgeving Alkmaar)



sinneD
30 augustus 2006, 16:48
Ik ben zelf bassist van oorsprong (5 jaar) en ook nu aardige tijd met gitaar bezig (anderhalf jaar, maar veel voorsprong door ervaring op de bas) en ben dus opzoek naar een rockbandje in omgeving Alkmaar.
Nu zou ik het liefst de gitaar doen maar bassen is ook geen probleem.

Als er meer mensen uit omgeving Alkmaar zijn met initiatief om een rockband te beginnen, laat maar horen want dat vind ik ook prima!

Zang doe ik overigens niet aan.

Leeftijdscategorie is liefst tussen 17 t/m 22, ben zelf 18 en heb hopelijk binnen half jaar eigen vervoer (druk bezig met rijbewijs halen).

Dennis

*edit
mijn muzieksmaak is overigens heel breed
*edit2
mijn voorkeur gaat echter uit naar beetje krezip achtige rock (laatste album), of bijvoorbeeld Lost Prophets achtig geluid + zang, of Puddle Of Mudd achtig,
echter zijn wat klassiekere rockbands ook leuk om te doen

Maudi
9 februari 2007, 22:29
Hey Dennis,

Ik weet niet of je inmiddels al in een band zit maar ik reageer toch maar even!

Ik zit zelf in een beginnende rockband (in Alkmaar). Vorige week is onze bassist uit de band gestapt. Dit kwam doordat hij te weinig motivatie had en er niet goed genoeg zijn best voor deed. De smaken verschillen in onze band maar we spelen ook veel van krezip, anouk en dat soort muziek.

Onze band bestaat uit een zangeres, toetsenist, gitarist en drummer.
De leeftijden in onze band lopen uiteen van 17 tot 20. We oefenen 1x per week bij onze zangeres thui. Verder proberen we regelmatig een optreden te hebben.

Laat maar even horen wat je er van vind :)!
(Vergeet niet dat we beginnend zijn!)

Groetjes Maudi
(maudi_bos_@hotmail.com)

Keesz
10 februari 2007, 21:45
woon zelf vlak bij schagen, heb hier een dude die gaat drummen...ik hou meer van (stoner) hard rock, denk queens of the stone age etc...pm als je intresse hebt

sinneD
11 februari 2007, 19:48
jullie hebben mail/pm

bartw22
21 januari 2008, 20:54
heey man was je nog opzoek??


wij zijn een rock band die muziek van guns n roses en zo speelt
we willen zondag 27 januari gaan oefen in de studio bnen je geitreseer t mail me dan ff bwaterdrinker@hotmail.com



:rockon:

sinneD
21 januari 2008, 22:23
Ben op het moment voor jullie helaas al voorzien.

bartw22
22 januari 2008, 16:07
naja dan houyd het om hea :satisfie: