sinneD
30 augustus 2006, 17:48
Ik ben zelf bassist van oorsprong (5 jaar) en ook nu aardige tijd met gitaar bezig (anderhalf jaar, maar veel voorsprong door ervaring op de bas) en ben dus opzoek naar een rockbandje in omgeving Alkmaar.
Nu zou ik het liefst de gitaar doen maar bassen is ook geen probleem.
Als er meer mensen uit omgeving Alkmaar zijn met initiatief om een rockband te beginnen, laat maar horen want dat vind ik ook prima!
Zang doe ik overigens niet aan.
Leeftijdscategorie is liefst tussen 17 t/m 22, ben zelf 18 en heb hopelijk binnen half jaar eigen vervoer (druk bezig met rijbewijs halen).
Dennis
*edit
mijn muzieksmaak is overigens heel breed
*edit2
mijn voorkeur gaat echter uit naar beetje krezip achtige rock (laatste album), of bijvoorbeeld Lost Prophets achtig geluid + zang, of Puddle Of Mudd achtig,
echter zijn wat klassiekere rockbands ook leuk om te doen
Nu zou ik het liefst de gitaar doen maar bassen is ook geen probleem.
Als er meer mensen uit omgeving Alkmaar zijn met initiatief om een rockband te beginnen, laat maar horen want dat vind ik ook prima!
Zang doe ik overigens niet aan.
Leeftijdscategorie is liefst tussen 17 t/m 22, ben zelf 18 en heb hopelijk binnen half jaar eigen vervoer (druk bezig met rijbewijs halen).
Dennis
*edit
mijn muzieksmaak is overigens heel breed
*edit2
mijn voorkeur gaat echter uit naar beetje krezip achtige rock (laatste album), of bijvoorbeeld Lost Prophets achtig geluid + zang, of Puddle Of Mudd achtig,
echter zijn wat klassiekere rockbands ook leuk om te doen