PDA

View Full Version : Zwolle-band Zoekt Bassist!



hendrix_appendix
30 augustus 2006, 16:40
Hallo basspelend gitaarnetvolk!

Matter of Time, een diverse emo/screamo/post-hardcore band met af en toe een metal riffje zoekt een gemotiveerde bassist(e), (15/18 jaar oud ong.) in de omgeving van Zwolle. Veel talent is niet nodig, maar ben je een beetje strak en kun je je vinden in onze muziek, dan moet je zekere eens reageren!
Leeftijd binnen de band is 16/17 jaar. We oefenen sowieso eens in de week , en hebben een eigen oefenruimte en een uitwijkmogelijkheid naar het Zwols Popfront. Een eigen installatie is geen vereiste. Er staat nog een OLP en een Laney 4x10 klaar. We hebben al twee optredens gedaan voor de gehele school, en we zijn van plan dit jaar nog de zalen in de omgeving te gaan verkennen.

Check vooral ook ff onze site: www.matteroftime.nl, of onze pv: www.purevolume.com/matteroftime (http://www.purevolume.com/matteroftime)

Hopelijk horen we snel iets van je, wees niet bang om vragen te stellen!!!

-Matter of Time-

tabmaniac
31 augustus 2006, 23:47
als ik bas speelde wat ik ook wel kan zou ik supergraag in een emo/screamo/post hardcore band spelen.. (doe ik nu ook al) maar 1 tje dr bij is niet verkeerd toch? jammer dat ik geen bas heb,,

edit: sorry niet goed gelezen... maar ik zal ff over na denken:)

hendrix_appendix
1 september 2006, 11:07
ok cool! ALs de afstand en onze droge humor geen problemen voor je zijn:P

Pm me maar als je eruit bent ajb.

tabmaniac
1 september 2006, 13:22
heb ik al gedaan en je krijgt er zometeen nog 1:P