PDA

View Full Version : Eindelijk



Morpheus
29 augustus 2006, 22:54
ik pik 'm even mee!!!

http://www.gibson.com/Products/GibsonElectric/Gibson%20Electric%20Guitars/LesPaul/Billie%20Joe%20Armstrong%20Les%20Paul/

kassa. eindelijk. die wil ik.

Gitaro
29 augustus 2006, 23:00
Ik schiet mezelf eerder dood dan dat ik een gitaar koop die de naam draagt van die rotvent. De specs vind ik ook niet echt denderend, met dat ene elementje erin. :nervous:

Morpheus
29 augustus 2006, 23:03
Ik schiet mezelf eerder dood dan dat ik een gitaar koop die de naam draagt van die rotvent. De specs vind ik ook niet echt denderend, met dat ene elementje erin. :nervous:

dude wees niet zo kortzichtig. eindelijk levert gibson weer eens de les paul junior met p90! (nja een versie daarvan, maar das zo opgelost!). het werd namelijk wel eens tijd, en je moet even door die 'vent' heen kijken.

Luke-wannabe
29 augustus 2006, 23:20
Ben al een tijd benieuwd wanneer dat ding ging komen. Gewoon uit interesse

Morpheus
29 augustus 2006, 23:24
ik was idd benieuwd naar wanneer de SIG uit kwam, en wanneer gibson snapte dat t publiek een goedkope junior wil.

Wormaap
30 augustus 2006, 00:24
Ding zal wel godsonmogelijk duur worden omdat de naam van die dwaas erop staat :P

DarknessAwaits
30 augustus 2006, 00:28
Inderdaad ja, eindelijk een excuus voor Gibson om weer een goedkope gitaar op de markt te brengen en vervolgens schreeuwend duur te maken. En tegelijkertijd voldoen ze nog aan de vraag naar een junior met 1 p90.

Morpheus
30 augustus 2006, 00:56
waarschijnlijk niet schreeuwend duur. tis een gewone junior, gewone sig. niet een customshopper.

hendrix_appendix
30 augustus 2006, 00:58
Mag ik vragen wat jullie tegen Billy Joe Armstrong hebben? Jaloers op zijn/ Green Day's succes?

Reel Big Fish
30 augustus 2006, 01:00
Ik snap het ook niet helemaal... :???:

DarknessAwaits
30 augustus 2006, 01:01
Mag ik vragen wat jullie tegen Billy Joe Armstrong hebben? Jaloers op zijn/ Green Day's succes?

Ik denk dat het z'n make-up is en zeikerige nummers. Al moet ik zeggen dat ze best leuke/goede nummers hebben gemaakt, daarom heb ik in principe ook niets tegen leden uit die band.


waarschijnlijk niet schreeuwend duur. tis een gewone junior, gewone sig. niet een customshopper.

Maar wel een stuk duurder dan 'normaal', denk je ook niet?

Morpheus
30 augustus 2006, 01:18
Ik denk dat het z'n make-up is en zeikerige nummers. Al moet ik zeggen dat ze best leuke/goede nummers hebben gemaakt, daarom heb ik in principe ook niets tegen leden uit die band.



Maar wel een stuk duurder dan 'normaal', denk je ook niet?

dat wel. maar kijk eens; je krijgt er een case bij.

*vult aan voor de rest* whoei een CASE

ja bij de goedkope gibsons krijg je een gigbag.... dat telt ook wel wat lijkt me....

rickert
30 augustus 2006, 01:30
Mag ik vragen wat jullie tegen Billy Joe Armstrong hebben? Jaloers op zijn/ Green Day's succes?

ja jezus ik vond de reacties ook een beetje triest eigelijk :stop: waarom is het een dwaas? ooit in hem verdiept? met hem gepraat misschien?

Alchimiste
30 augustus 2006, 08:40
Ja, vind ik ook. Mensen beoordelen zonder ze te kennen. Btw, slayer vind je dan wel goed zeker (ik spreek over de schmink!)?

majortomtogroundcontrol
30 augustus 2006, 09:01
mooie gitaar normaal hou ik niet zo van gibson, maar als ik geld genoeg had en zou toch een gibson moeten kopen dan zou het een junior zijn

op rock werchter 2005 heeft trouwens een kerel zo'n gitaar gekregen, dat was wel een zwarte

Alchimiste
30 augustus 2006, 09:11
Gekregen?? :o En van wie??

majortomtogroundcontrol
30 augustus 2006, 10:01
van armstrong van greenday. ze vormde toen een bandje op het podium 3 mensen uit het publiek, die speelden dan een melodietje van 3 powerchords en achteraf kreeg die kerel die gitaar speelde zen junior: you can keep the guitar

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV3G4AEE

Den_Echte_Jef
30 augustus 2006, 10:12
not my cup of tea

RadioWood
30 augustus 2006, 11:36
van armstrong van greenday. ze vormde toen een bandje op het podium 3 mensen uit het publiek, die speelden dan een melodietje van 3 powerchords en achteraf kreeg die kerel die gitaar speelde zen junior: you can keep the guitar

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV3G4AEE

Volgens mij doen ze dat bij elk concert, althans, bij het laatste concert in Nederland deden ze dat ook, heb ik gehoord. :)

Maar goed, lelijke gitaar, lelijke muziek..... etc.

DarknessAwaits
30 augustus 2006, 11:41
Ja, vind ik ook. Mensen beoordelen zonder ze te kennen. Btw, slayer vind je dan wel goed zeker (ik spreek over de schmink!)?

Dat is tegen mij gericht zeker? Ik zal in ieder geval maar antwoorden; nee. Maar die hebben ook geen schmink, voor zo ver ik weet.

Ik beoordeel bands/artiesten nog altijd op de muziek die ze maken, en Slayer interesseerd me gewoon niets (behalve reign in blood dan). Dan luister ik nog liever naar Greenday.

Ontopic: al krijg je er een olifant bij, dat ding zal hoe dan ook overpriced zijn.

DaveItUp
30 augustus 2006, 12:14
Hoe je een Gibson lp junior lelijk kunt noemen is me een raadsel. Sterker nog ik denk dat je dan compleet gestoord bent. :)

marter544
30 augustus 2006, 12:44
dat wel. maar kijk eens; je krijgt er een case bij.

*vult aan voor de rest* whoei een CASE

ja bij de goedkope gibsons krijg je een gigbag.... dat telt ook wel wat lijkt me....

Een junior hoort juist in een gigbag, dan slijt ie wat harder, en een afgeragde junior vind ik persoonlijk veel mooier dan een gloedjenieuwe 8-) En of een junior nou een junior of een Billy Joe Sig. heet, maakt me verder niks uit, ik kan het toch niet betalen.

iam
30 augustus 2006, 12:51
hoeveel kost hij nu eigenlijk?

hansies
30 augustus 2006, 13:22
Ik schiet mezelf eerder dood dan dat ik een gitaar koop die de naam draagt van die rotvent. De specs vind ik ook niet echt denderend, met dat ene elementje erin. :nervous:
WAAROM ????

...rock...
30 augustus 2006, 18:56
Prachtgitaar! naar wie de gitaar genoemd doet me daar niet anders over denken! Al ben ik ook gene fan van billy A. maar naar Green Day heb ik ooit nog geluisterd...

Aimé
30 augustus 2006, 19:13
Ik vind em ook niet zo mooi, geef mij dan eerder maar een witte sg junior, zoals in het danko jones:cadillac-clipje, njam!

Was toen ook in Werchter, maar was blijven plakken op de camping waar je nog steeds kon horen wat er gebeurde, en ik werd helemaal gek toen ie dat zinnetje zei..zat toen nog in mijn "gitaarkeuzedepressie", héhé