PDA

View Full Version : Blink op de MTV awards



Dila
9 november 2001, 11:16
JEZUS CHRISTUS ik heb nog nooit zo'n slecht optreden gezien als dat van Blink 182 op de MTV awards. die gast zong valser dan ongeveer mogelijk is en zn gitaar ging ook nog eens kapot. toen werd ie ook zo boos dat ie m kapot ramde :grin: maar in elk geval was het diep ruk.

taylor
9 november 2001, 13:25
ja goed zijn ze he :smile:

poeyerke
9 november 2001, 13:57
Ze zijn ook gewoon slecht live, alleen dat hebben de meeste mensen niet door. :sad:

Dus waarom ze in hemelsnaam zo populair zijn ???????

Dila
9 november 2001, 14:16
tis lekker makkelijke muziek. je heoft er niet voor na te denken. het klinkt best lekker maar spelen kunnen ze niet en zingen is ook niet hun sterkste kant.

taylor
9 november 2001, 14:21
blink is gewoon niet goed vind ik niet op cd 1 zeker niet live er bestaan al 1000 bandjes die komen en gaan.

poeyerke
9 november 2001, 15:39
Ik begrijp ook niet dat Gitaar Bladen (Total Guitar) aandacht besteden aan dat soort bandjes, er is toch wel iets beters te vinden hoop ik.

Dila
9 november 2001, 16:02
je moet wel bedenken dat heel veel gitaristen die dat lezen het wel te gek vinden. dat blad word niet voor jou gemaakt.

Kitaarhiero
9 november 2001, 20:23
idd

Tom Delonge mag dan niet de beste zijn, en ze mogen live wel eens zuigen (de RHCP zongen vorig jaar ook aardig vals :sad:), maar ze zijn in een bepaald opzicht wel goed en dat is in het schrijven van nummers. en die gitaarloopjes van Delonge zijn helemaal niet onaardig.

taylor
9 november 2001, 21:48
nee tis anders de bladen besteden alleen of voornamelijk aandacht aan wat in is.

en of je blink goed vind of nie ja dat moet iederen maar zelf weten ik vind het niet echt bijzonder

Dila
9 november 2001, 22:18
bijzonder zeker niet maar slecht is weer iets anders

Yorrit
10 november 2001, 00:40
ja, die gasten zijn live echt slecht. op de cd klinkt het nog wel (lekker gedubbed) maar live is het echt diep triest. en er zit bij veel stukken die ik van hul live heb gezien ook heel weinig energie in de zang. beetje zeurderig is et.

Outshine
7 december 2001, 12:28
Ja lache, ik heb dat optreden ook gezien :grin:

Ik dacht dat onze zanger slecht was!

Kitaarhiero
24 december 2001, 12:55
Hebben jullie Blink 182 op Chesire Cat al eens gehoord? Dat is eigenlijk wel hun beste plaat, Tom Delonge kan écht wel spelen als ik die nummers hoor, zelfs heel snel hier en daar (wat Sum41 nu ook doet in hun meeste nummers, wiedelewiedele). Enema of the State moest gewoon effe een Pop-plaat zijn en is zeker niet hun beste Album... Chesire Cat, Blink op hun best.

ps.... de productie is ook veel punkier dan op enema.