PDA

View Full Version : je eerste les



Strangegun
28 augustus 2006, 23:30
Hallo, ik heb vandaag mijn eerste les gehad ^^ en vondt het echt geweldig. Nu natuurlijk alles zo goed mogelijk oefenen.

Maar de vraag is weet jij nog hoe je eerste les was en wat vondt je er van :)
De mensen hier die geen les hebben gehad mogen natuurlijk ook hier je verhaal vertellen.

Edit: o sorry volgens mij staat dit verkeerd ^^ ik hoor het wel.


Greetz Twan.

Wormaap
28 augustus 2006, 23:33
Mijn eerste les was na 9 maanden zelf spelen en hard oefenen.
Heb er m'n eerste open akkoorden geleerd :D (Die had ik al die tijd verwaarloosd)

GuitarMaster
28 augustus 2006, 23:35
Ik heb zelf geen idee meer hoe mijn eerste les ging, maar ik ga deze week wel mijn eerste les geven. Vind het best wel spannend, weet nog steeds niet precies hoe ik moet beginnen.

DarknessAwaits
28 augustus 2006, 23:36
Ik ben wel benieuwd hoe mijn eerste les zou zijn. De afgelopen 7 jaar heb ik het nog zonder gedaan.

X-Rated
29 augustus 2006, 14:08
Ik ging bij de streekmuziekschool van 2 jaar blokfluit naar mijn Spaans klassieke gitaar opleiding :D Daar bestond mijn eerste les uit het leren tokkelen (lopen over de snaren). Eerst de e, toen de b, toen de g en daarna moest ik eerst 4 keer tokkelen op e, toen 4 keer door op b en toen 4 keer door op g. Helemaal te gek :dance:

SDMF_Lispel
29 augustus 2006, 14:19
Mijn eerste gitaarles was een ramp.. die gitaar leraar was gewoon een eikel en vond zichzelf Zo goed dat hij je helemaal de grond in boorde. na toch een jaar met tegen zin bij hem spele naar een andere leraar gegaan.

de Eerste les bij hem was gelijk gaaf. "Wat wil je spele" hij speelt een paar voorbeelden en toen eerst maar de spaanse kant opgegaan. en nu speel ik nog steeds bij hem !