PDA

View Full Version : Tijd voor een nieuw gitaartje.



Wouter J
28 augustus 2006, 19:11
Omdat mijn LTD eclipse een beetje in het niet viel in vergelijking met mijn Epiphone Les Paul Custom bespeelde ik die gitaar minder en minder. En omdat ik vindt dat je geen gitaren moet hebben waar je toch niet opspeelt besloot ik om hem weg te doen.

Dus ben ik vandaag bij de Guitarshop in Heerlen binnen gelopen en heb na een inruil actie met bijbetaling van mijn kant afscheid genomen van die zilveren LTD.

Dit is zijn vervanger.
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/My%20musical%20instruments/sparkleLester.jpg

Licht voor een Les Paul (zeker lichter dan mijn andere Epiphone) en hij speelt en klinkt zeer vet.

Yapser
28 augustus 2006, 19:17
Nu nog Bootsy Collins als bassist en je bent compleet ;)

Wouter J
28 augustus 2006, 19:22
Nu nog Bootsy Collins als bassist en je bent compleet ;)

Oh yeah, it has to be on the one!

hendrix2
28 augustus 2006, 19:36
Veel plezier ermee!
Het is niet echt mijn ding, maar ik vind ze wel grappig :)

GunMetalBlue
28 augustus 2006, 20:01
Alleen nog een wit kostuumpje erbij...

SHARP :cooler:

jimihattricks
28 augustus 2006, 20:28
Dus ben ik vandaag bij de Guitarshop in Heerlen binnen gelopen en heb na een inruil actie met bijbetaling van mijn kant afscheid genomen van die zilveren LTD.


Heb je het over de guitarshop van Arons? Daar kom ik ook wel s, ik heb m volgens mij ook zien hangen deze, maar dacht dattie meer goud-achtig uitzag? (of mss is dat een andere geweest...)...

Rockmo(ther)
28 augustus 2006, 20:30
Omdat mijn LTD eclipse een beetje in het niet viel in vergelijking met mijn Epiphone Les Paul Custom bespeelde ik die gitaar minder en minder. En omdat ik vindt dat je geen gitaren moet hebben waar je toch niet opspeelt besloot ik om hem weg te doen.

Dus ben ik vandaag bij de Guitarshop in Heerlen binnen gelopen en heb na een inruil actie met bijbetaling van mijn kant afscheid genomen van die zilveren LTD.

Dit is zijn vervanger.
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/My%20musical%20instruments/sparkleLester.jpg

Licht voor een Les Paul (zeker lichter dan mijn andere Epiphone) en hij speelt en klinkt zeer vet.


Gaaaaaaf!!!!!! Die wil ik ook!!!!

The Underdog
28 augustus 2006, 20:44
Waarom zo'n gitaar zo verminken????????????

MarkS
28 augustus 2006, 21:19
Dit is echt een Gold-Over-The-Top.

Wouter J
28 augustus 2006, 21:27
Heb je het over de guitarshop van Arons? Daar kom ik ook wel s, ik heb m volgens mij ook zien hangen deze, maar dacht dattie meer goud-achtig uitzag? (of mss is dat een andere geweest...)...

Dat is inderdaad degene die je zag maar in in de foto verkleurde hij ietwat.

vulvasonic
28 augustus 2006, 21:56
Dit is de finish die ik al jaaaaaaaren wil op mijn tele! WOW! :cooler:

MarkS
28 augustus 2006, 22:04
Wat houdt je tegen? Een matching pair of shoes?

vulvasonic
28 augustus 2006, 22:11
Wat houdt je tegen? Een matching pair of shoes?

Pecunia, mijn beste. Pecunia.

En eigenlijk wil ik deze finish combineren met een tele met all maple neck. En die heb ik (nog) niet. Bovendien is dat glitterspul niet geliefd bij gitaarbouwers. Tom van Itankala bijvoorbeeld, heeft me gezworen NOOIT meer glitterlak te gebruiken. Ik heb ook gezien waarom, hahaha....

gorgasm
28 augustus 2006, 22:12
coole gitaar!

Luke-wannabe
28 augustus 2006, 22:40
Echt iets voor Justin Hawkins van The Darkness!
Vet hip ding BTW

Anders Destium
28 augustus 2006, 22:52
Vette shit!

Nu nog een witte nep bontjas,een foute zonnebril en je kunt auditie doen bij de Zingende Fresia's :rockon: