PDA

View Full Version : Gezoem????



joanna
28 augustus 2006, 17:21
Haj!
Ik heb een klein probleem, nuja, 'klein', t'is maar hoe je het wilt noemen.
Iedere keer als ik wil verwsisselen van akkkoord hoor ik zo'n irritant gezoem, hetzelfde geluid dat je krijgt als je niet hard genoeg op je snaren duwt.

Kan iemand me helpen?

brunodb
28 augustus 2006, 17:22
je hebt het waarschijnlijk op frettbuzz. een snaar die tegen de frets aanloopt en daardoor een ratelend geluid maakt. ofwel druk je je akkoorden niet goed genoeg in. ofwel staan je snaren te dicht bij je hals en moet dat afgesteld worden

LaurentB
28 augustus 2006, 18:33
Of de snaren trillen tegen de vingers van je linkerhand aan, of je hebt een insect in huis dat iedere keer precies als je van accoord wisselt langs je oren vliegt.

joanna
29 augustus 2006, 16:46
Jah, hier zitten wel veel vliegen in huis maar ik geloof dat ik "mijn grootste fan" een week geleden heb verdronken :satisfie: (het was dus een vlieg voor wie dat nog niet doorhad).
Ik zal eens letten op mijn linkerhand als ik aan het spelen ga en anders even naar de snaren kijken(ojee, daar heb ik nu echt wel al heeel veel verstand van-niet dus).

Bedankt!

sembo
29 augustus 2006, 16:48
waaat !!

lolig dat het een vlieg was

fietje
29 augustus 2006, 20:22
haha!!!!
Bij mij wast nog een slang die in men gitaar zat

joanna
30 augustus 2006, 17:06
He??? Een slang? Een echte levende kruipende glibberige sissende slang??? Hoedat?

stefke_m
30 augustus 2006, 20:07
He??? Een slang? Een echte levende kruipende glibberige sissende slang??? Hoedat?

import van dat tropisch hout... wat een ellende