PDA

View Full Version : Iemand om te jammen in Enschede?



poppedje
27 augustus 2006, 14:18
Hallo allemaal,
Ik ben 19 en ik studeer en woon dus in Enschede. Ik speel iets meer dan twee jaar gitaar, het eerste anderhalf jaar akoestisch, vooral fingerstyle. Ik heb nu ook een electrische gitaar. Ik ga vooral de blues kant op. Ik zoek eigenlijk iemand met ongeveer evenveel ervaring om af en toe mee samen te spelen. Ik heb op het moment niet echt plannen om een band of iets te vormen, weet niet of ik daar genoeg tijd voor heb enzo, maar misschien later. Reageer gerust als je interesse hebt.

the joshua tree
30 augustus 2006, 16:54
Het lijkt mij leuk om een keer te jammen. Ik ben ook 19, studeer en woon ook in Enschede.
Ik speel ongeveer een jaar of 6 gitaar nu, ik hoop niet dat dat een probleem is.
Mijn interesses lopen uiteen van jazz, blues tot singersongwriters.
Heb je een locatie beschikbaar waar we zouden kunnen jammen?

poppedje
31 augustus 2006, 11:20
Dat is een beetje een probleem, ik heb niet echt een locatie... Daar kunnen we misschien wel iets op verzinnen. Dat iemand meer ervaring heeft dan ik is op zich niet zo erg, alleen zou t wat minder zijn als je dan ineens Malmsteen gaat spelen ofzo, want dan sla ik waarschijnlijk dicht :P We kunnen misschien email uitwisselen ofzo om een keer iets af te spreken?

the joshua tree
31 augustus 2006, 11:54
Poppedje, je hebt PM.

Wous
2 oktober 2006, 14:06
Hallo,

Hier een toetsenist (24 jaar) en leest mee. Care voor een toetsenist? Ik woon in Ootmarsum, Ik speel Jazz / Bossa Nova, Funk, Soul blues...

Groeten,
Wouter

rhcp_schipper
2 oktober 2006, 19:22
hallo,

Ik ben tim, ook 19 jaar, kom uit almelo, en heb ook wel intresse, ik speel ook ongeveer 2 jaar gitaar(2,5 jaar). Mijn stijl is rock punk/funk rock bleus enz. Als je intresse hebt, moet je me maar even mailen.

Groeten Tim

Chrizzz
3 oktober 2006, 00:17
Hey, ik ben 18 jaar een woon/studeer ook in Enschede, en ik speel ook al gitaar! (wow^^) Ik heb 2 jaar akoestisch gespeeld en speel nu sinds 4 jaar electrisch, maar voornamelijk metal. Ik sta echter open voor veel andere genres, dus ik zou wel een keertje langs willen komen als je gaat jammen!

poppedje
5 oktober 2006, 12:55
Hee, ik ben de laatste tijd erg druk, ik heb niet eens genoeg tijd om met meerdere mensen enigszins regelmatig samen te spelen. Misschien dat het later wel lukt, dan reageer ik nog wel een keer ( Ben nu bezig met rijlessen, krijg een zwarte band examen, ik studeer ook nog en ik moet eigenlijk ook nog wat werken :S). Maar houd de thread vooral levend, jullie kunnen natuurlijk ook samen spelen zonder mij erbij (duh...)