PDA

View Full Version : Leuk Podia België



the feable
26 augustus 2006, 19:49
Heej Wie weet er hier leuke poppodia in België om te spelen met je band???
Mag ook in Noord-Brabant of Limburg zijn natuurlijk!

hendrix2
26 augustus 2006, 23:24
In de Charlatan in Gent treden wel regelmatig groepjes op.
De lodejo in lochristi zou ook kunnen.
ik weet nog wel wat dingen, maar allemaal in het gentse..

the feable
26 augustus 2006, 23:59
Geen probleem, kom maar op!

hendrix2
27 augustus 2006, 09:02
zijn wel allemaal erg kleine podia, gewoon in cafees ed.
'tsjakosj in de overpoort
charlatan
Hotsie totsie (of zoiets)
Op de beestenmarkt moet er ook wel iets zijn.
Ik vergeet een paar plaatsten, maar die schieten me nog wel te binnen.

Bins
27 augustus 2006, 09:24
In Mol is wel een coole tent.. alleen schiet de naam me ff niet te binnen. Het was wel een "jeugdsoos" of hoe je dat ook noemt. Niet superveel volk, maar wel leuk volk.

De Frontline in Gent is ook een leuke tent (:D). Leuk om na de show het nachtleven in te duiken.. Echt een hele gave stad.

JH de jeppe in Eppegem, ook mooi... Het is eigenlijk altijd mooi in België, ik vind de Belgen een fijn volk.

Verder heb je nog de oefenbunkert in Landgraaf, das ook die kant op toch? Leuke tent ook.

hendrix2
27 augustus 2006, 09:41
In Mol is wel een coole tent.. alleen schiet de naam me ff niet te binnen. Het was wel een "jeugdsoos" of hoe je dat ook noemt. Niet superveel volk, maar wel leuk volk.

De Frontline in Gent is ook een leuke tent (:D). Leuk om na de show het nachtleven in te duiken.. Echt een hele gave stad.

JH de jeppe in Eppegem, ook mooi... Het is eigenlijk altijd mooi in België, ik vind de Belgen een fijn volk.

Verder heb je nog de oefenbunkert in Landgraaf, das ook die kant op toch? Leuke tent ook.

Ja! de frontline, was ik ff vergeten.
Daar mag je zelf spelen als je groep een soort gegrom maakt dat vaag op muziek lijkt.

Ik woon in een gave stad :D

gorgasm
27 augustus 2006, 13:36
De Frontline in Gent is ook een leuke tent
kdenk als je dit aan velen verteld die dr gespeeld hebben dat dr veel zullen zijn die ervan braken als ze daar spelen.

die zijn ze aant heropdoen, tis beter dan vroeger maar PA, elecktriciteit enzo zijn nog niet dat.

Vader, malevolent en nog n paar willen er nie meer spelen. Tverbaasd me trouwens dat suffo daar heeft willen spelen paar weken terug

Bins
27 augustus 2006, 14:19
kdenk als je dit aan velen verteld die dr gespeeld hebben dat dr veel zullen zijn die ervan braken als ze daar spelen.

die zijn ze aant heropdoen, tis beter dan vroeger maar PA, elecktriciteit enzo zijn nog niet dat.

Vader, malevolent en nog n paar willen er nie meer spelen. Tverbaasd me trouwens dat suffo daar heeft willen spelen paar weken terug

Ik heb er een prima show gespeeld hoor, en het geluid was niks mis mee... Was wel een tijdje terug, maar goed.
Daarna die disco's/kroegen in die straat ff flink op zn kop gezet, en met zn vieren in een opel corsa geslapen :) Good times

BLOK182
28 augustus 2006, 17:39
Oefenbunker in Landgraaf is ook een leuke tent!

Sebman
28 augustus 2006, 17:50
eens denken...

- in brugge heb jet entrepot of de cactusclub (enfin, dat zal dan wel de magdalenazaal zijn zeker?)

-gent: der zijn er al wat genoemd... in de video zijn er ook wel vaak fijne optredens dacht ik (heb er nog een stukje van goose gezien vorig jaar)

- in leuven heb je het depot, enorm coole zaal...

nu, dat zijn wel geen cafés, dus ik weet niet in welke mate het te doen is om daar iets vast te krijgen, maar je weet nooit.

En anders eens aan jullie myspacevriendjes the van jets vragen he... Succes!

datsun
28 augustus 2006, 18:34
waarom is iedereen de 'Kinkystar' vergeten? Erg leuke tent! Ik ga er wrs binnenkort eens optreden, gewoon demootje sturen...

Sebman
28 augustus 2006, 18:45
ye olde kinkystar...uiteraard

succes met de poging!

piezo
28 augustus 2006, 19:38
En natuurlijk daar waar in Vlaanderen de volgende forum-meeting gehouden gaat worden. :)

kanakaris
1 september 2006, 19:10
De spirit66 in Verviers , check de agenda en verbaas u!

http://www.spiritof66.be/

treblemaster
4 september 2006, 13:40
The Pits in Kortrijk. Klein, gezellig zaaltje/kroeg. Eén keer een concert gezien daar en dat was een super gezellig! Iedereen ging uit z'n dak en de Westmalle vloog door de lucht ;).