PDA

View Full Version : music market



Dreamer
26 augustus 2006, 18:02
@ iedereen die music market kent (specifiek in hasselt (limburg - belgie))

Weten jullie of ze daar ook gitaren verkopen en niet alleen versterkers?

heeft iemand ervaring met deze winkel(s) ??

peeke001
26 augustus 2006, 20:38
Yuw Dreamer,

Ik laat mijn buizenbakken doen daar, hij is redelijk duur maar ik ben altijd tevreden geweest over het geluid, ze nemen ook de tijd voor je probleem
en geven veel informatie over hun produkten.

Er liggen natuurlijk ook gitaren, ze verdelen Zion, en er zijn 2e handse
gitaren.

Greetings, Peeke001

Fox
27 augustus 2006, 11:49
Ze zitten tegenwoordig wel niet meer tegenover de bibliotheek in Hasselt. Ze zijn verhuisd, zelf weet ik alleen ook niet waar naartoe. Maar ze zitten nu nog steeds in Hasslet, maar waar?

Mvg,

Fox

wrc_46
27 augustus 2006, 15:38
Ik ben er een tijdje geleden nog geweest en toen zei de verkoper dat ze voortaan ergens op de genkersteenweg zouden gesitueerd zijn. Ze hebben daar ook gitaren: london city, zion,esp-ltd hebk er ook al gezien vanalles eig etc... Het is een zeer fijne man die er staat.

stefke_m
27 augustus 2006, 17:31
Ik ben er eens met een vriend gaan kijken voor een akoestische gitaar. Vond de winkel maar niets. Ze zijn idd verhuisd naar de Genkersteenweg, maar waar precies heb ik geen flauw idee. Doe mij maar de JnR, heel leuk winkeltje.

Fox
28 augustus 2006, 11:56
Bij JnR zijn ze idd vriendelijk, maar hun prijzen zijn toch dikwijls een pak hoger dan die van anderen winkels.
Die gast van de Music Market is een heel ervaren technieker. Ik ken veel mensen die daar hun buizen lieten biassen, modificaties lieten uitvoeren, ... Allemaal waren ze zeer tevreden van de aanpassingen.

peeke001
28 augustus 2006, 13:06
bij JnR durf ik niets achterlaten, de verkoper wist niet eens het verschil
tussen een klasse A versterker en een klasse A/B
( Ik weet het zelf ook niet zo goed, daarom vroeg ik het toen),
Als verkoper hoor je dit toch te weten, volgens mij was zijn basiskennis van gitaren en versterkers vrij miniem

Onze bassist heeft een zeer slechte ervaring met JnR, hij werd aan het lijntje
gehouden en afgescheept, hij was zijn versterker bijna 3 maanden kwijt voor een nazicht en een slechte potmeter. Op een gegeven moment hadden ze hem zogezegd naar een peavey-fabriek gestuurd zeiden ze, ik geloofde er toen niets van.

Bij de music-market hebben ze imho veel meer verstand van zaken en weten
ze waarmee ze bezig zijn, daar laat ik met een gerust hart mijn spullen achter

greetings, Peeke001

Angel
28 augustus 2006, 14:03
Genkersteenweg nr. 7(als ik me niet vergis), net de brug over richting Zonhoven-Houthalen en dan onmiddellijk links.

Zeer ervaren technieker, misschien ietsje duurder dan de rest, maar je krijgt kwaliteit!!

Spreek me niet van JnR, bende....

pieter-jan1
16 mei 2007, 13:28
Spreek me niet van JnR, bende....

bij mij dus ook niet, ik ben er eens één keer geweest en ik vond die mensen daar echt wel onvriendelijk. ik vroeg naar een goede beginnersgitaar en werd bijna direkt afgescheept omdat ze naar eigen zeggen "geen tijd hadden" ...

jan_bervoets
13 december 2008, 23:11
mod-edit: onnodige flame.

pieter-jan1
16 december 2008, 12:28
ik wist niet dat er een music market in hasselt was :dontgeti:

morgen eens gaan zoeken dan. ik heb met jnr wel goede ervaringen, maar inderdaad veel te duur