PDA

View Full Version : tip voor een goedkope stratbody te kopen...



jan jansen
26 augustus 2006, 15:34
http://cgi.ebay.nl/Fender-Stratocaster-Floyd-Rose-Style-Body-Vintage-Stock_W0QQitemZ330019794000QQihZ014QQcategoryZ4667 8QQrdZ1QQcmdZViewItem

45 euro + 12 euro verzendkosten....lijkt mij helemaal geen slechte deal...,


:rockon: :rockon: :rockon:

jan j

fred dons
26 augustus 2006, 17:48
die zijn van het duitse merk claim en werden gemaakt door Godin in canada (ik heb er ooit 7 gekocht bij de String voor eur 25 per stuk, inclusief 3 massief quilted maple bodies) maar zelfs voor de prijs is het nog steeds een koopje
waar je wel op moet letten is dat de trem is uitgefreest voor een schaller floyd en dat de meeste licensed floyds niet passen

marter544
26 augustus 2006, 19:54
Wel jammer dat ze alleen die body hebben, ik zou eentje zonder floyd-uitvrezing wel interressant vinden, dan kun je der zo een tom-brug + stoptail opschroeven, vind ik veel mooier, en ik vind floyds echt waardeloos...

fred dons
26 augustus 2006, 20:20
als je eenmaal een echte floyd geprobeert heb wil je niet anders meer ;)

jan jansen
2 september 2006, 17:09
[QUOTE=fred dons]die zijn van het duitse merk claim en werden gemaakt door Godin in canada (ik heb er ooit 7 gekocht bij de String voor eur 25 per stuk, inclusief 3 massief quilted maple bodies) maar zelfs voor de prijs is het nog steeds een koopje


Als ik er 3 gelijk koop betaal ik geen verzendkosten vanuit duitsland(kreeg een meel daarover)alleen heb ik er geen 3 benodigd...