PDA

View Full Version : jcm 2000 tsl



tijs12
26 augustus 2006, 13:08
hallo , ik heb juist een jcm2000 tsl gevonden en voor 1000 kan ik hem hebben met 1960 box bij is dit veel geld voor de tsl (100) + box? Ik heb hier al mindere dingen gelezen over deze reeks maar zijn ze dan zo slecht?
Ik zou zeggen dat je er niets fout mee kan doen voor die prijs?
Maar wat denken jullie?

Helter Skelter
26 augustus 2006, 13:15
hallo , ik heb juist een jcm200 tsl gevonden en voor 1000 kan ik hem hebben met 1960 box bij is dit veel geld voor de tsl (100) + box? Ik heb hier al mindere dingen gelezen over deze reeks maar zijn ze dan zo slecht?
Ik zou zeggen dat je er niets fout mee kan doen voor die prijs?
Maar wat denken jullie?

Een keurige prijs als het setje in goede staat is, doen zou ik zeggen!

tijs12
26 augustus 2006, 13:18
Ik ga er zeker is voor kijken en na een test zal ik beslissen wat ik er nu mee ga doen , ik zal er nog wel iets van op het forum posten

Agent_Smith
26 augustus 2006, 15:17
Hele goede prijs als het je ding is.

Rormo
26 augustus 2006, 19:16
als hij in goede staat is, dan is het zeker een goede prijs. Nieuwprijs is voor dat setje toch wel 2000 euro. Ben zelf alleen geen fan van de standaard 1960A box. Zou liever alleen de TSL kopen en dan een 1960AV ofzo er bij. Maar dat is persoonlijk.

andoni
26 augustus 2006, 22:18
Ben geen fan van de versterker maar 1000 euro voor die set is een zeer goede prijs. Die versterker is makkelijk 700 euro waard en die cab toch 400-450 (beide in goede staat). Het kan zelfs zijn dat die versterker je ding is, de voicing is niet mijn ding, maar het kan best zijn dat het wel jouw ding is, technisch gezien zijn het zeker geen slechte bakken.

Agent_Smith
26 augustus 2006, 23:36
Ben geen fan van de versterker maar 1000 euro voor die set is een zeer goede prijs. Die versterker is makkelijk 700 euro waard en die cab toch 400-450 (beide in goede staat). Het kan zelfs zijn dat die versterker je ding is, de voicing is niet mijn ding, maar het kan best zijn dat het wel jouw ding is, technisch gezien zijn het zeker geen slechte bakken.

Ik sluit me hier volledig bij aan (dsl ook voor mij).

Bruce
27 augustus 2006, 01:05
Heb zelf jaren een dsl gehad, en in die prijsklasse
is het een leuke amp.
De tsl zou (volgens velen) minder zijn, maar heb er geen ervaring mee.

Het lijkt me best een nette prijs

Agent_Smith
27 augustus 2006, 09:18
Heb zelf jaren een dsl gehad, en in die prijsklasse
is het een leuke amp.
De tsl zou (volgens velen) minder zijn, maar heb er geen ervaring mee.

Het lijkt me best een nette prijs

Ik heb wel een tsl gehad en zal zeker niet beweren dat die minder is. Hij is alleen anders gevoiced. En dat ligt je of niet. De tsl sound ligt mij dus niet, maar het is een hele mooie amp met veel features.