PDA

View Full Version : mijn eigen ouwe band is weer van start gegaan , check out !



DTmaster
25 augustus 2006, 19:13
Hallo


Ik ben weer begonnen met spelen in me oude band :) , ik heb een tijdje niks gedaan dan alleen maar covers spelen en op een gegeven moment werd ik het een beetje zat en dacht "ik kan toch ook wel wat schrijven" :)

Iniedergeval om het verhaal kort te maken zijn er 5 nummers onstaan , en die wil graag met jullie delen !! , deze zijn trouwens in een studio opgenomen inplaat van mijn home studio :)


http://www.putfile.com/dtmaster

Bone-alone-track-1

Bone-alone-track-3

Bone-alone-track-4

Bone-alone-track-9

Bone-alone-track-10

Bone-alone-track-11


thanx

DT


PS: laat me weten welke nummer jullie goed of niet goed vinden , dan kan ik dat alvast in de groep gooien voordat we gaan optreden !!!

Dude
25 augustus 2006, 19:34
Bone alone track 11 klinkt lekker !! zou van mij wel een hele strakke dikke band achter mogen, dan heeft het nummer wel lekkere potentie !! zanger klinkt geweldig !

10 doet me denken aan die band die de laatste 2 jaar ineens "in" was, metal uiterlijk, kerstnummertje gemaakt afgelopen winter enzo, kan effe niet op de naam komen. Beetje glamrock, zanglijnen zijn iets te stacato naar mijn smaak...



edit:
:o :o damn zeg wat een muzikanten.... klinkt alsof er ZEER veel ervaring in zit allemaal, vertel eens ?

Negative K3 fan
25 augustus 2006, 19:39
toch niet die band waar orpheo toevallig heel erg gek van is??

DTmaster
25 augustus 2006, 21:12
sorry maar ik kan je niet volgen , wie is orpeheo ???

DTmaster
25 augustus 2006, 21:17
Bone alone track 11 klinkt lekker !! zou van mij wel een hele strakke dikke band achter mogen, dan heeft het nummer wel lekkere potentie !! zanger klinkt geweldig !

10 doet me denken aan die band die de laatste 2 jaar ineens "in" was, metal uiterlijk, kerstnummertje gemaakt afgelopen winter enzo, kan effe niet op de naam komen. Beetje glamrock, zanglijnen zijn iets te stacato naar mijn smaak...



edit:
:o :o damn zeg wat een muzikanten.... klinkt alsof er ZEER veel ervaring in zit allemaal, vertel eens ?


Nou we waren al een tijd bezig maar iedereen kon het niet meer opbrengen om elke te gaan oefenen maar sinds we weer terug zijn is het weer een groot feest !!! en eerst was het wel weer wennen maar sinds we een rete strakke drummer erbij hebben is de band wel lekker op niveau !!! :)

Ik ben er wel blij om want ik wou wel weer eens wat anders dan covers , ook al vind ik het nog steeds leuk om het te doen weet ik gewoon dat ik ook wel wat kan schrijven !!!!

Richwoodje
25 augustus 2006, 21:38
10 doet me denken aan die band die de laatste 2 jaar ineens "in" was, metal uiterlijk, kerstnummertje gemaakt afgelopen winter enzo, kan effe niet op de naam komen. Beetje glamrock, zanglijnen zijn iets te stacato naar mijn smaak...

the Darkness, en ja, dat is die band waar Orph gek van is :D

heeft er inderdaad wel iets van weg

hendrix2
25 augustus 2006, 23:06
bone alone track 11 is echt heel erg vet, heerlijk nummertje!!!

De rest is echt ook heel erg goed. Zeer strak gespeeld, goed gezongen,...het klinkt echt allemaal heel erg professioneel.
Puik werk!!!!
maar die track 11 vind ik echt ongelooflijk zalig. Doet mij wat aan Tenacious D denken :D en tegelijk hoor ik er ook wat Ted Nugent in (met name cat scratch fever).

Schitterend!

DTmaster
26 augustus 2006, 02:51
Dank je wel , als je ons nog eens live wil zien , zou leuk zijn om gitaar.net te zien bij een optreden , maar eerst maar ff kijken hoe alles gaat :)


ThaNX

Squier4ever
28 augustus 2006, 15:14
Nix tegen the darkness gvd!