PDA

View Full Version : losse buizen kopen



bass_luuk
25 augustus 2006, 17:24
hoop dat iemand me kan helpen met de volgende vraag;

wil graag de buizen van m'n ampeg top (svt2pro) vervangen, waar kan ik daarvoor het beste zijn? zijn de buizen los te koop?

alvast bedankt voor mogelijke tips ;)

groeten luuk

Chris Winsemius
25 augustus 2006, 18:13
probeer even www.drtube.nl

Franc
25 augustus 2006, 21:35
S P A M :stop: :stop: ...

marc_o
25 augustus 2006, 21:40
Z U C H T :stop: :stop: :stop:

Franc
25 augustus 2006, 21:50
doe het dan ook niet.

marc_o
25 augustus 2006, 21:53
Zitten jullie nou de hele dag op te letten wat de ander post?


ps, de zucht van mij sloeg op de spam opmerking, niet op de post van nico

Franc
25 augustus 2006, 21:59
zou niet weten waarom niet. Iemand vraagt en krijgt gewoon een antwoord. En als men vind dat dat niet meer mag hoor ik graag.

Je zit mensen gewoon rechtstreeks naar je eigen commerciele site te sturen, daarom niet. Er zijn massa's mensen voor dat soort praktijken afgebrand hier en nu mag jij het gewoon doen?

Whatever.

SimonS
26 augustus 2006, 00:34
wat wordt op dit forum toch overspannen gereageerd op (iets wat al dan niet) "spam" (is)...... jammer. het kan zoveel relaxter enzo. jeweettog

provisus
26 augustus 2006, 00:42
dat is de mentaliteit van tegenwoordig :(

Chris Winsemius
26 augustus 2006, 00:55
Wat 'n beetje vreemd is:
Nico beschuldigde anderen van spam (Kim Wilson bijvoorbeeld die mooi cabinet-werk aanbood) en mij maar is nu zelf "lekker bezig".

Wormaap
26 augustus 2006, 00:57
Nu wil ik even niet lullig doen ofzo, maar gaat er nou wéér een topic verneukt worden door dit onderlinge ruzietje?
Doe dat nou lekker ergens anders, in plaats van dit topic te laten verzanden in WEER een discussie over spam.

Kim Wilson
26 augustus 2006, 01:11
Nico vermeldt ook zijn concurrenten. Dit lijkt me slechts een informatieve post. Niet zo gespannen, hoor. :hippie:

Franc
26 augustus 2006, 07:42
Niets gespannen aan hoor. Nico overtreedt gewoon de forum regels door reclame te maken voor zijn eigen zaak. En niet eens door te zeggen 'ik verkoop ze zelf' maar door een stiekem rijtje URLs, dat wel toevallig begint met zijn eigen zaakje (en eindigt met zijn eigen leverancier).

Ben gewoon erg benieuwd wat de moderatie hiervan zegt, verder zoeken jullie het maar uit.

Koop lekker bij Nico als jullie daar gelukkig van worden.

Debaser
26 augustus 2006, 08:30
:roll:

tjee zeg

kijk anders ff op de site van dano
http://gitaarwinkels.dano.nl.nu/
(http://gitaarwinkels.dano.nl.nu/%20)
allemaal zaakies waar ze waarschijnlijk ook wel buizen verkopen

(mijn eigen winkel staat er niet tussen hoor Franc)

Franc
26 augustus 2006, 09:17
Veel beter :)

Toch mijn excuses voor mijn overspannen reacties.
Heb gisteren mijn TomTom van 350 euro naar de gossiemijne geholpen dus ik was enigszins sjaggerijnig.

Nu na een kop koffie gaat het al wat beter.

En nee, ik verkoop geen buizen, ook niet van Chris ;)
Het blijft een gevaarlijk gebied...

Franc
26 augustus 2006, 09:22
Kaartje er bij geinstalleerd. Herstart en vervolgens alleen nog maar een wit scherm :nervous:

Franc
26 augustus 2006, 09:57
Hou op, ik heb die reset vast gehouden tot ik kramp kreeg :D

Lang vasthouden, kort vasthouden, met SD zonder SD, andere SD, aan de comp, los, schudden, tikken slaan, schoppen :mad:

Maar we drijven af...