PDA

View Full Version : ZOOM G9 2.tt



raymond1
25 augustus 2006, 16:34
Kan iemand zijn ervaringen vertellen over deze effectenapparaat???
Ik heb zelf een pod xt live, maar ben er niet helemaal uit of ik hem wel wil houden.

Brammibal
25 augustus 2006, 17:11
Scaaaaaaaaali!
:roll:
Hasselt van het forum heeft er geloof ik ook een.
Als je even de zoekfunctie gebruikt, kan je wel wat topics erover vinden.

SimonS
25 augustus 2006, 17:15
er is 1 topic met posts van een aantal G9.2 fanatici. idd zoekfunctie.

hassent
25 augustus 2006, 21:47
Het is Hassent ipv Hasselt maar het is je vergeven:), die fout wordt wel mee gemaakt. Ik ben de arme tak.

Inderdaad zul je via de zoekfunctie eea vinden. Zowel Scali als ik hebben er redelijk uitvoerig over gesproken. Op www.thestompbox.net (http://www.thestompbox.net) staan ook veel user reviews. Net zoals op harmony-central

Zelf ben ik nog steed redelijk lyrisch over de G9. Wat mij nooit lukte met ander MFX lukt me met deze in een handomdraai. Ik gebruik 'm als preamp en m'n TSL enkel als eindversterker.

Eén minpuntje voor mij is dat de expressie pedalen niet naast elkaar zitten. Ik dacht dat je daar wel aan zou wennen maar tot op heden vind ik het nog steeds lastig. Maar da's tegelijk het enige minpuntje. Voor mij athans.

Probeer 'm gewoon eens uit. De user interface lijkt in het begin misschien lastig maar ik denk dat je er na 30min aan gewend bent. Zeker als je met de PC gaat editen, dat gaat echt super. Ook on the fly editen van de basic parameters gaat super snel.

paulusdeBKB
26 augustus 2006, 15:08
Ik heb hem ook en het is een goed apparaat. Maar ik vind de voetschakelaars te dicht op elkaar zitten (heb maat 45) en 1 van de uitgangen is nu al kapot! Volgende week gaat hij in de reparatie.

Verder heb ik eervorige week met een gelegenheidsbandje gespeeld, gewoon ouderwets over mijn versterker en zonder pedaaltjes... is toch leuker! Helaas is dat in de band waar ik momenteel in zit niet te doen, want band is te groot en podia zijn te klein.