PDA

View Full Version : AD120VTX problemen?



evertz
25 augustus 2006, 15:16
Ben ik er net uit dat ik een 120VTX ga aanschaffen zie ik op het net dat er allerlei mensen zijn met zo'n versterker die technische problemen daarmee hebben...varierend van problemen met de Neo Dog speakers tot stroomuitval en nog van dat soort vreemde dingen....


Iemand ervaring daarmee? Ik begin nu toch sterk te twijfelen....ik bedoel het is een hap geld, en daar verwacht je toch zeker wel wat betrouwbaarheid voor?

brunodb
25 augustus 2006, 16:32
ik heb er vroeger eentje gehad en heb er nooit problemen mee gehad. verschillende vrienden van mij hebben ook een vox valvetronix, wel dertigwattertjes maar, maar ook probleemloos.

ik zou mij er geen zorgen in maken. ook levert vox een goede service als er iets scheelt hoor. een kameraad van mij kocht een AD30vt en na een week problemen. hij kreeg meteen een nieuwe en de kapotte werd teruggenomen. zonder veel poespas of gedoe

Epipaul
25 augustus 2006, 23:23
Hallo, zelf heb ik een Vox AD120VT, dus niet de VTX maar hiermee heb ik nog geen problemen gehad. Ik heb hem sinds november vorig jaar en hij werkt uitstekend.

guitartub
27 augustus 2006, 12:44
Had begin van het jaar wat problemen met mijn AD60, dat was na twee jaar intensief gebruik dus dat kan gebeuren. Hem naar een ampdoctor gebracht die er echter geen mankement in heeft kunnen ontdekken. Wel heeft hij hem helemaal schoongemaakt EN... probleem opgelost tot op heden. Die onderhoudsabeurt heeft mij NIETS gekost (basis NO CURE NO PAY). Wel vind ik de verbinding van het voetpedaal erg zwak. Heb daar al eens draadbreuk in gehad wat door eeb bevriende gitarist met een soldeerbout is opgelost (Wel een secuur werkje want betreft piepkleine multiconnectoren met flinterdunne draadjes, had dit dus zelf niet voor elkaar gekregen.) Toen ik bij mijn gitaarshop (Rockpalace) een reservekabel wilde bestellen en hun van het probleem vertelde kreeg ik spontaan een reservekabel mee voor NIETS. (Goede service bestaat dus beswt wel!)

no request
5 januari 2007, 22:46
Ben ik er net uit dat ik een 120VTX ga aanschaffen zie ik op het net dat er allerlei mensen zijn met zo'n versterker die technische problemen daarmee hebben...varierend van problemen met de Neo Dog speakers tot stroomuitval en nog van dat soort vreemde dingen....


Iemand ervaring daarmee? Ik begin nu toch sterk te twijfelen....ik bedoel het is een hap geld, en daar verwacht je toch zeker wel wat betrouwbaarheid voor?
hoi wat heb je inmiddels aangeschaft voor versterker
gr
mario

no request
6 januari 2007, 13:45
Ben ik er net uit dat ik een 120VTX ga aanschaffen zie ik op het net dat er allerlei mensen zijn met zo'n versterker die technische problemen daarmee hebben...varierend van problemen met de Neo Dog speakers tot stroomuitval en nog van dat soort vreemde dingen....


Iemand ervaring daarmee? Ik begin nu toch sterk te twijfelen....ik bedoel het is een hap geld, en daar verwacht je toch zeker wel wat betrouwbaarheid voor?
hallo
ben je inmiddels geslaagd met een versterker wil je nog wat weten over de vtx
gr
mario

evertz
12 april 2007, 14:30
Excuse me !!! Ik heb geen tijd meer gehad om me nog te storten op dit forum....Alsnog dan!
Ik heb tegenwoordig een VOX AC30CC icm G-major van TCElectronics en de OCD Fulltone. Verder daarnaast als back up de tonelab van VOX, en dan het tafelmodel.
Geluiden zijn super, al moet ik eerlijk zeggen dat door het gebruiksgemak en de stereo mogelijkheden, ik vooral met de tonelab op het podium sta.
Maar ik ben zeer blij met mijn gear!