PDA

View Full Version : Problemen



}{Metalmaster}{
24 augustus 2006, 22:12
Hoi mensen..
Ik had dus alles uitgezocht.. een les paul.. nah.. wat blijkt.. me vriend wil dat model al 2 jaar ofzo.. en ik zit bij hem ook nog is in het bandje.. of zogenoemd.. hij zit bij mij in het bandje.(ik ben zonbeetje het leidertje erin:p hoewel natuurlijk iedereen zn stem mag uitbrengen).. Maar nu is mn vriend dus pissed doordat ik waarschijnlijk die richwood les paul neemt.. hij wil al 2 jaar PRECIES de zelfde alleen van epiphone..

Ik weet dus niet wat ik nu moet doen.
Ik kan namelijk ook die richwood behoorlijk goedkoop krijgen.


greetz wieger

STW
24 augustus 2006, 22:13
wat is dit nou

}{Metalmaster}{
24 augustus 2006, 22:14
een probleem. ik wil een elektrische gitaar aanschaffen maar me vriend wil die ook al een tijd. nu is hij pissed op mij en begin dus nu te twijfelen of ik hem nog wel moet nemen

nielsduursma
24 augustus 2006, 22:16
een probleem. ik wil een elektrische gitaar aanschaffen maar me vriend wil die ook al een tijd. nu is hij pissed op mij en begin dus nu te twijfelen of ik hem nog wel moet nemen

laat hem lekker doodvallen!!

serieus man, wat is het probleem?!?!?!

}{Metalmaster}{
24 augustus 2006, 22:20
kheb ruzie met hem.. ik vind hem gewoon vet die gitaar. eerst zat ik naar de epi sg g400 te kijken maar nu ik deze richwood voor veeeeeeeeeel maar dan ook veeel minder kan krijgen wil ik deze> http://www.richwoodguitars.com/products/re-129-bk_large.jpg

MarkS
24 augustus 2006, 22:22
WTF? :dontgeti:
Is de band te klein voor 2 LP's? En jij bent de leider? Trap 'em acuut eruit! :D

STW
24 augustus 2006, 22:22
ok eh

1: koop lekker wat je wilt
2: als die vriend van je je geen vette gitaar gunt is het een eikel
3: als die vriend van je echt heel graag een les paul wil duurt het geen 2 jaar om die bij elkaar te sprokkelen

nielsduursma
24 augustus 2006, 22:23
ok, je hebt ruzie met een vriend. maar hij wil dus al heel lang zo'n zwarte epiphone lp custom. dus kan jij deze richwood lp custom niet kopen omdat het hetzelfde model is als je vriend wilt...........

man, problemen noem ik als je huis is afgefikt, je in de goot ligt of je ernstig ziek bent!!!

woutB
24 augustus 2006, 22:24
Je lijkt wel een wijf.

Koop wat je mooi vind, schijt aan iedereen die daar problemen mee heeft

}{Metalmaster}{
24 augustus 2006, 23:13
ach ik kon het ook ''probleempjes'' noemen:p lolz klinkt best nicht achtig:p lol. maar hij is ook nog niet al te goed met het bandje.. hij speelt niet goed genoeg.. hij doet er thuis geen flikker aan. ik zeg tegen hem: Je moet echt gaan oefenen en ook les nemen je moet er achter aan gaan, als je niet vooruit gaat moeten we je her helaas uit kicken.

maar hij ken de pot op(toevallig heet hij ook pot van zn achternaam(A). Ik koop mooi die gitaar. had hij maar niet die Ibanez GRX40 tussen door moeten kopen

datsun
24 augustus 2006, 23:14
Je lijkt wel een wijf.

Koop wat je mooi vind, schijt aan iedereen die daar problemen mee heeft

f*ckin' +1 :D !!

Nickname
25 augustus 2006, 08:34
Je lijkt wel een wijf.

Koop wat je mooi vind, schijt aan iedereen die daar problemen mee heeft

+1 :D

(en 10 tekens)

almarvk
25 augustus 2006, 08:46
Idd; plus 1


Als hij 'm al 2 jaar wilt, waarom heeft ie 'm niet gekocht?!?!

Zo kan ik dat ook wel tegen iedereen hier op het forum zeggen! :D

ibbie
25 augustus 2006, 10:12
Ik zou nu maar een squier strat kopen hoor, je kan dat echt niet maken!

Axelll
25 augustus 2006, 10:15
Ik zou het om goed te maken een epiphone les paul kopen en die dwars anaal bij je vriendje in brengen!

Blen-D*?
25 augustus 2006, 10:20
jah inderdaad gewoon schijt aan hebben je hoeft je er toch niks van aan te trekken waarom zo jij hem niet mogen kopen hij is toch niet meer dan jou ofzo?

(mooie gitaar trouwen ;-) )

bert k
25 augustus 2006, 10:23
Zo, 't is mooi geweest.