PDA

View Full Version : Vintage amps huren



fullorder
24 augustus 2006, 00:39
Ik vraag mij af of het uberhaupt mogelijk is om mooie vintage amps te huren, en zo ja, waar dan?
Ik zoek voor een aantal kleine gigs een mooie kleine buizencombo. Denk bijvoorbeeld Deluxe Reverb, AC15, 5E3, 18watt.
Weet iemand of dat soort smakelijke amps ook te huur zijn ergens?

Chris Winsemius
24 augustus 2006, 00:44
ORIGINELE TEKST:
Van een tech bij Wissleoord begreep ik dat iemand in de omgeving van A'dam dat doet, bij mij zijn alléén gemodde/upgraded replica's te huur :)

Misschien zijn er wat andere GN-ers die je verder kunnen helpen?

EDIT:
Had even moeten melden dat je me kunt PB-en of emailen, excuses!

fullorder
24 augustus 2006, 10:40
Van een tech bij Wissleoord begreep ik dat iemand in de omgeving van A'dam dat doet, bij mij zijn alléén gemodde/upgraded replica's te huur :)

Klinkt ook interessant, wat verhuur je zoal?

Robbert
24 augustus 2006, 12:05
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan, maar een keer een kleine Vox huren lijkt me best leuk :)

almarvk
24 augustus 2006, 12:41
Ik geloof dat je bij de winkel van Wizz in Almere ook spul kan huren...Maar dat weet ik uiteraard niet zeker...

Xeno
24 augustus 2006, 12:52
Ik heb er nooit zo bij stil gestaan, maar een keer een kleine Vox huren lijkt me best leuk :)

Ook een betere manier om versterkers uit te proberen dan in een winkel, als de kosten enigzins normaal zijn lijkt me dit wel wat.

birt
24 augustus 2006, 14:16
ik werk regelmatig als backline tech bij Kick atrist services. een backlineverhuurbedrijf met een vrij grote collectie vintage amps. check www.kick.be
;)

fullorder
24 augustus 2006, 22:28
ik werk regelmatig als backline tech bij Kick atrist services. een backlineverhuurbedrijf met een vrij grote collectie vintage amps. check www.kick.be
;)

Die hebben inderdaad een mooie collectie! :)
Alleen zitten ze wel in Belgie en zal het voor mij waarschijnlijk wel een dure grap worden om daar een amp te huren...