PDA

View Full Version : Waar zijn Kinmans verkrijgbaar?



Baby Evil
23 augustus 2006, 20:35
Een hele lijst zogenaamde dealers op de Kinman site, maar ik vind er geen die ze effectief in zijn gamma heeft.

bedankt,


Jan

Chris Winsemius
23 augustus 2006, 20:38
Probeer even Jasper Boerma van www.AspeGuitars.com te contacten in Arnhem, op zaterdagen is ie meestal telefonisch bereikbaar maar de laatste tijd ook door de week.

Succes!

drap
23 augustus 2006, 20:45
Ik heb niet zo'n leuk nieuws voor je. Kinmans worden niet meer geimporteerd dankzij een conflict tussen Kinman en de importeur. Toevallig vorige week nog ff naar geinformeerd voor m'n tele. Ik heb ze namelijk ook in m'n strat zitten en het is de beste aankoop wat ik op muzikaal gebied maar had kunnen doen. Met een beetje geluk liggen ze nog ergens bij een gitaarboer in de schappen. Bij Muziekhuis Westerhaven in Groningen heb ik ze nog zien liggen voor de strat en die hebben ook een webshop, www.westerhaven.nl Moet je daar anders ff checken en anders moet je zelf ff naar Australie vrees ik :)

Jorn69
23 augustus 2006, 20:47
Toevallig... Mijn Kinmans zijn vandaag gearriveerd. Ik had ze wel via de kinman.com site besteld. En ze hebben me 243 euro gekost... Can't wait to put em in my guitar

drap
23 augustus 2006, 20:50
Toevallig... Mijn Kinmans zijn vandaag gearriveerd. Ik had ze wel via de kinman.com site besteld. En ze hebben me 243 euro gekost... Can't wait to put em in my guitar

Ey, dat kan ook? Gewoon via de site bestellen? Dan weet ik wat ik straks ff ga doen. Dan komen er zeker Kinmans in m'n tele. Hoe lang was de leveringsperiode bij jou?

Chris Winsemius
23 augustus 2006, 20:50
Ik heb niet zo'n leuk nieuws voor je. Kinmans worden niet meer geimporteerd dankzij een conflict tussen Kinman en de importeur. Toevallig vorige week nog ff naar geinformeerd voor m'n tele. Ik heb ze namelijk ook in m'n strat zitten en het is de beste aankoop wat ik op muzikaal gebied maar had kunnen doen. Met een beetje geluk liggen ze nog ergens bij een gitaarboer in de schappen. Bij Muziekhuis Westerhaven in Groningen heb ik ze nog zien liggen voor de strat en die hebben ook een webshop, www.westerhaven.nl Moet je daar anders ff checken en anders moet je zelf ff naar Australie vrees ik :)

Bepaalde mensen/bedrijven mogen/kunnen ze (nog) wel importeren.
Waarom: weet niet maar dit is wat ik heb vernomen.

drap
23 augustus 2006, 20:54
Bepaalde mensen/bedrijven mogen/kunnen ze (nog) wel importeren.
Waarom: weet niet maar dit is wat ik heb vernomen.

Het zou inderdaad heel best kunnen dat juist Westerhaven een conflict heeft met de importeur. Er begint me nu namelijk ineens weer iets te dagen dat Westerhaven geen Gibsons en Epiphones verkoopt om 1 of andere duistere reden. Jouw verhaal zou best eens kunnen kloppen. Verder niks slechts over Westerhaven hoor. Over het algemeen is de service daar goed.

Dweezman
23 augustus 2006, 21:16
voxhumana heeft ze....










329 euro..

Baby Evil
23 augustus 2006, 21:24
Idd, VoxHumana, maar ik zie €289. Ik had er wel niet bijverteld dat het om een Tele gaat.
Nu, €243 via Kinman.com is natuurlijk ook erg interessant. Ik ben ook wel benieuwd naar de levertijd.


bedankt,

Jan

Jorn69
24 augustus 2006, 14:40
De levertijd was exact 13 dagen. En dat zonder de dure verzendingswijze (je kan kiezen tussen insured of niet). Deze 13 dagen waren natuurlijk wel na een week e-mails uitwisselen want ik had z'n bankgegevens nodig en hij had al m'n gitaargegevens nodig en dergelijke. Maar dus voor de mensen die Kinmans willen, bij mij is het zeer vlot verlopen en ik zou het zeker aanraden. Er was btw achteraf wel een 10 euro extra taxes te betalen