PDA

View Full Version : Jimmy Page met Fred Durts!!!!!!!!!!!!!!!!



Kitaarhiero
8 november 2001, 22:29
Zpa ik ff naar MTV, wie zie ik daar met een doubleneck Guild acoustic? Jimmy Page? en wie begeleid hij in een un-plugged optredûn?
Fred Durst!!!

Hired gun...:S

taylor
8 november 2001, 23:43
ja ik zag het jezus die fred dorst kan echt nie zingen man.

op cd is al weinig maar live das echt een ramp

Ditmar
9 november 2001, 01:42
Hmmm..... ik vatte het wat positiever op, ik kreeg een lachkick (vooral ook omdat ik compleet knetter was daarstraks)

Kitaarhiero
9 november 2001, 10:27
hehe

wie was die andere gozer eigenlijk?

die andere met die pet...en met een gitaar en lang blond haar (broer Cobain schoot me ineens te binnen;))

Dila
9 november 2001, 11:06
WOW ik vond t wel cool! die gast met die pet is de zanger/gitarist van puddle of mudd dat is een grunge band die gast moet de nieuwe kurt cobain worden dus je zat er niet ver naast kitaarhiero :grin: tis toch juist cool dat fred durst met iemand als jimmy page een nummer doet? t was trouwens een mooi nummer.

taylor
9 november 2001, 13:19
vond je dat mooi????

poeyerke
9 november 2001, 14:07
Heel zielig dat die 'ouwe rotten' zich lenen voor dat soort onzin, het zal wel goed geld opleveren en wat publiciteit.

Ik vond dat ook zo erg met Brian May en Five (ik dacht tenminste dat het Five was), verschikkelijk vindt ik dat gewoon, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel triest.

Dila
9 november 2001, 14:13
jaaaa maar dat vind ik iets anders. five is een domme boyband, limp bizkit is nog wel rock. ik vond t wel mooi. beter dan de normale limp bizkit toch?

taylor
9 november 2001, 14:19
mwaa ik weet niet maarja

Ibanez
9 november 2001, 18:05
Op 2001-11-08 22:43, schreef taylor:
het die fred dorst kan echt nie zingen man.
Dat was inderdaad echt een mislukking......echt lachwekkend om fred durst zo'n nummer te horen zingen.

Ibanez
9 november 2001, 18:07
Op 2001-11-09 10:06, schreef Dila:
WOW ik vond t wel cool! die gast met die pet is de zanger/gitarist van puddle of mudd dat is een grunge band die gast moet de nieuwe kurt cobain worden dus je zat er niet ver naast kitaarhiero :grin: tis toch juist cool dat fred durst met iemand als jimmy page een nummer doet? t was trouwens een mooi nummer.
Tis inderdaad wel cool dat ze dat zo'n nummer samendoen maar fred durst kon het voor geen meter zingen.

poeyerke
9 november 2001, 18:48
Op 2001-11-09 13:13, schreef Dila:
jaaaa maar dat vind ik iets anders. five is een domme boyband, limp bizkit is nog wel rock. ik vond t wel mooi. beter dan de normale limp bizkit toch?


Ik vind Limp Bizkit maar weinig meer met rock te maken hebben hoor. Ik heb ze dit jaar voor de zoveelste keer gezien op Lowlands en Pinkpop, en het draait allemaal om de show. Ze doen hun ding en hebben scheit aan het publiek, het is gewoon een super arrogant, irritant bandje.

Maar ja, da's mijn mening natuurlijk, er zijn genoeg mensen die het heel goed vinden, en da's hun goed recht.

Kitaarhiero
9 november 2001, 20:21
Op 2001-11-09 10:06, schreef Dila:
de zanger/gitarist van puddle of mudd dat is een grunge band die gast moet de nieuwe kurt cobain worden dus je zat er niet ver naast kitaarhiero :grin:


Bwah...Nieuwe Kurt Cobain m'n aars! hij ziet er zo uit, maar dat bandje van hem mist alles wat Nirvana wel had, originaliteit !!! (tot op zekere hoogte)
De "Next Nirvana" zal écht niet als Nirvana klinken! de next Nirvana is een band die de kont tegen de krib gooit terwijl ze hun gitaren omhangen, het zal een compleet nieuw geluid moeten opleveren en een compleet nieuwe kijk op de maatschappij!

De band die dat nu weet te bereiken is "de Next Nirvana", en al die troep van Nickleback, Puddle of Mud en Lifehouse kan je wel vergeten dan.

Dila
9 november 2001, 22:21
nee ik vind t ook onzin maar je hoort dan van die dingen. de next nirvana is natuurlijk niet een nirvana-kopie maar een nieuwe band die met iets compleet nieuws komt. nickelback is trouwens best een aardig bandje vind ik. puddle of mudd ook. niet origineel maar wel okee.

Kitaarhiero
10 november 2001, 12:06
Ja, Nickleback mag ik ook wel graag horen, ze hebben best lekkere rijmoorden..eh rijmwoorden (Not like you to say sorry, I was waiting for a different story) en de zang heeft ook wel wat...

Anavrin
10 november 2001, 13:29
Op 2001-11-09 13:07, schreef poeyerke:
Heel zielig dat die 'ouwe rotten' zich lenen voor dat soort onzin, het zal wel goed geld opleveren en wat publiciteit.

Ik vond dat ook zo erg met Brian May en Five (ik dacht tenminste dat het Five was), verschikkelijk vindt ik dat gewoon, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel triest.

Jimmy page heeft toch ook (samen met Tom Morello (RATM)) een of ander liedje voor Suff Daddy ingespeeld. Dave Grohl (Nirvana + Foo Fighters) heeft ook wel 'ns een liedje voor Suff ingespeeld. De enige reden die ik kan verzinnen, om voor zulke zielige types muziek in te spelen, is het geld!!! In principe worden ze dus gebruikt als hoer.

bozzer50
14 januari 2002, 14:19
Dat nummer van jimmy page met fred durst , waar kan ik de accoorden van begeleiding vinden, Dat nummer vind vind ik best klinken

Kitaarhiero
15 januari 2002, 11:01
Op 2001-11-10 12:29, schreef Anavrin:


Op 2001-11-09 13:07, schreef poeyerke:
Heel zielig dat die 'ouwe rotten' zich lenen voor dat soort onzin, het zal wel goed geld opleveren en wat publiciteit.

Ik vond dat ook zo erg met Brian May en Five (ik dacht tenminste dat het Five was), verschikkelijk vindt ik dat gewoon, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel triest.

Jimmy page heeft toch ook (samen met Tom Morello (RATM)) een of ander liedje voor Suff Daddy ingespeeld. Dave Grohl (Nirvana + Foo Fighters) heeft ook wel 'ns een liedje voor Suff ingespeeld. De enige reden die ik kan verzinnen, om voor zulke zielige types muziek in te spelen, is het geld!!! In principe worden ze dus gebruikt als hoer.


Dave Navarro ook.
maar dat is ook best wel een flikker. :wink:

anoniem
22 januari 2002, 16:10
Staind heeft behoorlijk wat in huis maar is niet zo creatief als Nirvana vind ik. Dat komt voor het grootste deel omdat Cobain gewoon speelde met de muziek zoals een kind met de lego aan de slag gaat:). En dat bedoel ik positief want Cobain is gewoon de beste muzikant ooit (ik zeg niet gitarist).

Dat nummer van Durst en Page? Haha, ik vond het ook wel lachwekkend. Vooral dat dat groentje nogal 'geremoved' werd door Page. Haha, hoezo out of his league?

denniseindhoven
23 januari 2002, 01:29
Cobain de beste muzikant ooit? Het is maar goed dat je anoniem bent, want volgens mij heb je nu echt een slag van de molen gehad. Het enige wat goed aan hem was, waren zijn teksten (tenminste, dat hebben ze mij gezegd, want teksten boeien mij niet zoveel). Je plaatst hem op een hoger niveau dan Beethoven en Mozart :sad:. En al hebben we het nog maar alleen over de popmuziek, dan nog kan ik 100 muzikanten noemen met meer muzikaliteit dan Kurt Cobain. Zoals bijvoorbeeld Prince, Albert Lee, Sly Stone en James Brown.

Maar terug naar de opic nu :wink:: Ik heb het ook gezien van Fred en Jimmy, ja, die Fred Durst is inderdaad een waanzinnig slechte zanger. Ik snap ook niet waarom zo'n Jimmy Page hieraan meedoet. Voor het geld hoeft-ie het niet te doen en hij zat ooit in de populairste hardrockband aller tijden (ik vind Deep Purple de beste :wink:). Zou hij dan toch van Limp Bizkit houden? Dat zou me zwaar tegenvallen :sad:.

Jeroen
23 januari 2002, 01:52
Ik zag laatst Staind met Fred Durst op een of ander concert op MTV. Wat is die fred ook gewoon een lul zeg! Dat 'ie al niet kan zingen is bekend, maar hij zingt ook gewoon dezelfde partij mee. Ik bedoel: probeer en dan nog wat van te maken als 2e stem ofzo. Zit 'ie af en toe nog wat tegen het bubliek te blèren ook, midden in het nummer. Gatver wat een lul, en hij wordt er nog voor betaald ook om irritant te zijn. Staind daarentegen vind ik een goede band en ik vind het zonde dat Staind zich laat "neuken" door zo'n @$%^&*!!! ach, ik hou d'r ook maar over op!

Dila
23 januari 2002, 17:15
ooow god komt die denniseindhoven nu dit forum ook al verpesten met zn negatieve gezeik?? hij is nog wel fan van europe, dat zegt genoeg...

Kitaarhiero
23 januari 2002, 19:39
Ah gat... Europe :S

anoniem
24 januari 2002, 12:08
Nou ja, hoe dan ook, ik ben het wel eens wat Staind betreft: het is een interessante band met steengoede en mooie teksten en met een zanger die een dijk van een stem heeft. Hij gebruikt soms wel heel trieste akkoorden schema's maar ja, dat nemen we er dan maar bij (Gmineur, kom op zeg!).
Lifehouse vind ik ook erg goed; het is onzin om te zeggen dat iedere zanger met zo'n kane achtige stem (kane zelf suckt ook) slecht is. Lifehouse heeft ook hele mooie teksten die echt uit het hart komen. Daar herken je toch de echtheid aan.

Kitaarhiero
24 januari 2002, 19:52
-Kitaarhiero neemt de anoniem in en Shuri-gomi-goshi en smijt hem op de grond waar hij hem verwurgt... zijn hoofd wordt paarser en paarser en hangt opeens slap... heel bleek wordt hij nu-

NEEM EEN GEBRUIKERS NAAM!

Dila
25 januari 2002, 17:16
hahaha :razz:

Kitaarhiero
27 januari 2002, 13:51
:grin:

Ik hou niet van anoniemen.

Dila
27 januari 2002, 16:10
joh

Kitaarhiero
28 januari 2002, 14:21
Fred Durst moet hier ook maar eens als anoniem inloggen :wink:

Dila
28 januari 2002, 20:50
hahaha

dirkw83
29 januari 2002, 11:46
Ach, laat die anoniemen toch man. Het gaat er toch om wat er gezegd wordt; als een anoniem niet gewaardeerd wil worden voor wat hij zegt moet hij maar anoniem blijven. Nou en?

Kitaarhiero
29 januari 2002, 16:14
Ja ok... veel nut heeft het natuurlijk niet

but I'm feeling slightly violent lately

ik sla niet genoeg gitaren stuk... heb ik geen geld voor.

dirkw83
30 januari 2002, 10:43
Precies. Het is alleen wel irritant als een anoniem je de les wil gaan lezen. Ookal heeft hij meer ervaring; dat ongeidentificeerde geleuter mag ik niet.
Zeg eens; dit is toch duidelijk een F of niet:
E e
x87565

Ik heb het er dan niet over of het een speelbaar akkoord is.

stinkhippie
29 maart 2002, 18:44
dat nummer was Thank You van Led Zeppelin, vandaar dat Jimmy Page meespeelde.
Dit nummer staat op Led Zeppelin II.