PDA

View Full Version : Nieuwe Lowden 032 (incl foto's)



JasperSteenbergen
23 augustus 2006, 09:53
Mijn nieuwe aanwinst. De Lowden O32, zaterdag gekocht bij Casa Benelly. ... en of dat ding speelt :) :)

Gisteren Elixer 011 erop gelegt. Speelt en klinkt serieus heel mooi. .. maar ja daar was de prijs ook wel naar!
http://www.jaspersteenbergen.com/lowden/lowden1.jpg

http://www.jaspersteenbergen.com/lowden/lowden2.jpg

Don Capo
23 augustus 2006, 10:07
Mooi man! Wat was de prijs dan? (ben niet nieuwsgierig hoor :D)

JasperSteenbergen
23 augustus 2006, 10:26
2248,- maar Casa Benelly waarschuwde al dat de prijzen omhoog gingen van de Lowdens.

Don Capo
23 augustus 2006, 10:29
Wow, nog steeds een bak euro's maar hartstikke gefeliciteerd ermee. Zou leuk zijn als we er een soundclipje van konden horen!

--=HANS=--
23 augustus 2006, 15:14
Proficiat Jasper, mooie gitaar man! Veel plezier ermee!!

Buzz
23 augustus 2006, 15:18
Lowdens zijn briljant en hebben karakter.

Mijn volgende wordt een Lowden!

Heel veel plezier ermee!

Picker
24 augustus 2006, 21:36
Wat een prachtgitaar! Het kost wel een bom duiten maar dan heb je ook wat. Proficiat man! Lowdens zijn echt prachtig, vooral voor Keltisch. Heel anders dan andere gitaren.

Maar je weet toch wel dat het verboden is om nieuwe gitaren te kopen zonder hier een geluidsclipje te plaatsen hè?

gertdm
24 augustus 2006, 21:59
Mooie gitaar....klassegitaar. Lowdens zijn met niets te vergelijken inderdaad. Eigen karakter en eigen mogelijkheden. Ik heb zelf een aantal jaren op een F32C gespeeld en vond het echt super.

Proficiat dus en veel creativiteit toegewenst op je aanwinst :)

Don Capo
21 december 2006, 09:46
Dat Lowden's alsmaar duurder worden klopt. Ik kocht vorige week een 0-10 voor 2500 euro. In januari gaan ze 2800 euro kosten. De 0-10 is de 'goedkoopste' Lowden!
en waar zijn jouw plaatjes?

Gefeliciteerd ermee in ieder geval

3chordman
21 december 2006, 11:25
Gefeliciteerd Jasper met je nieuwe aanwinst, een schitterende gitaar!

Boom-chick-Franky
21 december 2006, 19:27
Mooie gitaar !!
Proficiat :cheerup:
Voor die prijs zal het toch wel een tweedehandse zijn toch....?
Een nieuwe O32 zal toch niet goedkoper zijn dan een nieuwe O10.
Zit het verschil tussen een O10 en O32 puur in de houtsoorten??
In ieder geval veel speelplezier!!!!!!!! :B :blast:

Frank

JasperSteenbergen
23 december 2006, 17:56
Oja wel die gitaar was hardstikke nieuw, en ik weet dat de nieuwe lowdens bij Casabenelly veel duurder zijn nu! Maar dat werd mij ook verteld dat de prijzen steeds verder om hoog gingen. Hij was nieuw heel zeker weten. Ik ga er niet vanuit dat ze mij een ontzettend oor hebben aangenaaid daar.

Boom-chick-Franky
23 december 2006, 18:43
Oja wel die gitaar was hardstikke nieuw, en ik weet dat de nieuwe lowdens bij Casabenelly veel duurder zijn nu! Maar dat werd mij ook verteld dat de prijzen steeds verder om hoog gingen. Hij was nieuw heel zeker weten. Ik ga er niet vanuit dat ze mij een ontzettend oor hebben aangenaaid daar.

Hoe kan dat nou??Ron zegt dat het geen nieuwe is en Jasper beweerd weer van wel???? :???:

Ik kan me bijna niet voorstellen dat een O10(de `goedkoopste `Lowden)
bijna 250 euri duurder is dan een 032(met `duurdere`houtsoorten)

Hoe zit het nou echt jongens???????????

Frank