PDA

View Full Version : Bandleden gezocht omg. Eindhoven



GreenDayEHV
22 augustus 2006, 22:59
Eeuj, wij zijn 2 gastjes van 15 en we zijn bezig met voorbereidingen voor een punkrock/metalband. Onze favo bands zijn: Green Day, Sum 41, Angels and Airwaves, System of A Down, Busted, Linkin Park, Disturbed, Pearl Jam, Nickelback, Rammstein, Simple Plan, Tool. We zijn zelf nog maar beginners in de muziekwereld, maar gaan cker weten goede muziek maken. We zoeken nog een Zanger/Zangeres, Drummer en 2e Gitarist!

Laat aub iets weten als je geinterresseerd bent!

wannabeEdge
1 september 2006, 15:43
hey,
Ik ben Ronald(16) uit Best en op zoek naar een bandje of iemand om een bandje mee te starten. Ik heb een behoorlijke ervaring en van 4 gitaren (spaans, western en 2 elektrische) en een behoorlijke versterker voorzien.

Als je interesse hebt laat dan wat horen.

ronald_vd_zande@hotmail.com (ook MSN)

BartBass
3 april 2010, 12:49
Eeuj, wij zijn 2 gastjes van 15 en we zijn bezig met voorbereidingen voor een punkrock/metalband. Onze favo bands zijn: Green Day, Sum 41, Angels and Airwaves, System of A Down, Busted, Linkin Park, Disturbed, Pearl Jam, Nickelback, Rammstein, Simple Plan, Tool. We zijn zelf nog maar beginners in de muziekwereld, maar gaan cker weten goede muziek maken. We zoeken nog een Zanger/Zangeres, Drummer en 2e Gitarist!

Laat aub iets weten als je geinterresseerd bent!


hey, ik ben Bart, een 17 jarige gozer uit Eindhoven, ik weet niet of jullie nog steeds een bassist zoeken. maar als dat zo is... kan ik jullie mischien wel verder helpen. Ik speel nu zo'n 3 jaartjes bass, heb ervaring in 2 verschilende metalbads gehad. en podium ervaring op verschillende kleine podia. ik hou van veel metal en hard rock bands die creatief een eige sound hebben.:punk:

als jullie meer willen weten over me mail dan even naar : (Krullenkop27@hotmail.com)