PDA

View Full Version : Hoe kopieer je .syx bestanden naar een GT-6?



Mark-Fryslan
22 augustus 2006, 21:19
Ik heb hier al eerder een vraag gesteld over de Boss-Gt6. Goeie tips gehad. :) Van die website:

http://www.bossgtcentral.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=9&min=20&orderby=titleA&show=10

Heb ik software gedownload om de .syx bestanden middels een USB midi kabel van Roland over te pompen naar de GT6. Er gebeurd van alles maar er komt niks de GT-6 binnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe stuur je die .syx bestanden naar de GT-6 toe? Moet je de Gt-6 nog in e.a. ontvangststand zetten?

Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes Mark

Mr Joe
22 augustus 2006, 21:54
op die site kan je ergens een programmatje downloaden, heb ik ook moeten doen voor de gt8.

dan kan je gewoon op 'n knopje drukken en dan gaan ze naar je gt6, simpel!

effe zoeken gewoon

Mark-Fryslan
22 augustus 2006, 22:24
op die site kan je ergens een programmatje downloaden, heb ik ook moeten doen voor de gt8.

dan kan je gewoon op 'n knopje drukken en dan gaan ze naar je gt6, simpel!

effe zoeken gewoon
Ja bedankt, ben er al uit. Bij utilitie bladeren naar bulk loading...

Maar ben niet kapot van de geluiden die je kunt downloaden. Wat dat betreft vind in mijn 5150 clean gewoon het mooist : )

Groetjes Mark

B_2_the_a
23 augustus 2006, 00:54
wrm gooi je een kut effect voor een super amp?

Mark-Fryslan
23 augustus 2006, 21:45
wrm gooi je een kut effect voor een super amp?
Een hele goede vraag. Ik heb de Boss Gt-6 ooit gekocht omdat ik toen ambities had om in een coverband te gaan spelen. Dan moet je veel verschillende geluiden en effecten hebben om al die top 40 nummers na te doen. Delay flanger wha enz.Vandaar dat ik toen zoiets gekocht heb. Ik gebruik hem weining en probeer nu toch wat meer uit te zoeken wat ik ermee kan. Kan maar zo zijn dat ik hem ga verkopen.

Groetjes Mark