PDA

View Full Version : BONK ! speelt i alone van LIVE !



Dude
22 augustus 2006, 10:55
Jaja... technisch stelt het niks voor maar ik ben er trots op. Krijg zoiezo kippevel van dat nummer maar ben ERG trots op de samenzang partijen van de drummer en zanger (op het vage nootje in het begin na;-)



oh ja... Gitaar is een 74 jazzmaster over een koch multitone II en een marshall 1960AX 4x12 greenback kast

check de video op WWW.BONKROCK.NL gelijk in het menuutje op de homepage

Mr.Bluesbreaker
22 augustus 2006, 11:50
Pssst.....
Er zit een Eb majeur 7 akkoord in. Gooi dat er eens in, voegt een hoop toe.
Dan krijg je dus Bb-F-Eb maj7.

Zang is best goed inderdaad.

ACSlater
23 augustus 2006, 01:37
Ik heb dit nummer en keer gespeeld met een gelegenheidsband. Vond het eerst nogal saai maar om te spelen is het echt kicken. Klinkt goed dude!

Je bedoelt toch Alive van Pearl Jam btw? :)

Dude
23 augustus 2006, 10:42
Ik heb dit nummer en keer gespeeld met een gelegenheidsband. Vond het eerst nogal saai maar om te spelen is het echt kicken. Klinkt goed dude!

Je bedoelt toch Alive van Pearl Jam btw? :)


Thanks mate.... en alive ? ja die doen we ook, maar op de video staat I Alone van live..

:B

Jax
23 augustus 2006, 11:04
Erg mooie samenzang idd! Hoor je live niet vaak. Lekker gespeeld dude! En wat geeft de zanger rond 3:22 aan? Dat het einde eraankomt ofzo? :D

duckman
23 augustus 2006, 12:55
klinkt goed!!!!
Goed gedaan jochie :cooler:

Helter Skelter
23 augustus 2006, 13:03
klinkt goed!!!!
Goed gedaan jochie :cooler:

+1

en ik ga niet zeggen dat je knap en geil bent, dat weet iedereen nu wel zo'n beetje..

Negative K3 fan
23 augustus 2006, 16:24
Leuk, maar wat ik bij dat nummer leuk vind is het contrast tussen de rustige coupletten en het wilde refrein, dat mist nu een beetje. Maar jullie geven er tenminste wel een eigen draai aan en op de uitvoering is weinig aan te merken.

FNaRK
23 augustus 2006, 16:43
hmmm

ik kan helaas niets negatiefs vinden ..behalve dat het niet mijn muzak is....

Lekker gespeeld (maar wacht maar tot onze nieuwe demo klaar is)

meul
24 augustus 2006, 09:18
Inderdaad wel lekker gezongen. goeie uitvoering!

Dude
25 augustus 2006, 18:59
Erg mooie samenzang idd! Hoor je live niet vaak. Lekker gespeeld dude! En wat geeft de zanger rond 3:22 aan? Dat het einde eraankomt ofzo? :D

haha ja we hadden heb maar 1 keer gespeeld in de oefenruimte voor we hem hier gingen doen, was dus effe een beetje aanvoelen en horen wanneer alles kwam, ik irriteer me alleen aan mn slagje in de refreintjes, i alone love you, i alone tempt you enz enz.... mijn slagje komt daar niet overeen met de zang, gisteravond op studentenfeest ging die alweer een stukkie strakker,

En lennart, idd die overgangen tussen rustig en hard maken dit nummer, helaas hoor je de "drum" partij niet goed maar in combinatie met gitaar merk je volgens mij wel een lekkere overgang..

iedereen bedankt iig, al stelt het technisch weinig voor, daar ging het me ook niet om.

En euuh... mario, al ben je een botte eikel en vind je mij ws een anusvlieg... bedankt !! :hippie:

Dude
25 augustus 2006, 19:00
+1

en ik ga niet zeggen dat je knap en geil bent, dat weet iedereen nu wel zo'n beetje..


Dank je.... volgens mij weet alleen niet iedereen het nog..

ik ben KNAP ! en ook heel erg GEIL !!

Mitch
28 augustus 2006, 14:18
.... Maar jullie geven er tenminste wel een eigen draai aan en op de uitvoering is weinig aan te merken.....

Verklap ik het nu als ik zeg dat dit de Anouk/Sarah Bettens uitvoering is ? :D
Ken uw klassiekers....

Maar netjes hoor en op de video is goed te zien dat jullie daar een heeel toffe hoeveelheid publiek hadden. Cool !

Negative K3 fan
28 augustus 2006, 19:29
ja je verklapt het

Dude
29 augustus 2006, 20:26
Verklap ik het nu als ik zeg dat dit de Anouk/Sarah Bettens uitvoering is ? :D
Ken uw klassiekers....

Maar netjes hoor en op de video is goed te zien dat jullie daar een heeel toffe hoeveelheid publiek hadden. Cool !


eeuh... Anouk/Sarah Bettens :dontgeti: que ??

ja publiek was er volop !! ontzettend druk, moet zeggen dat ik meer genoot van het studentenfeestje afgelopen week, ongeveer 100/120 man die compleet lallend losgaat op je muziek geeft me een iets grotere kick dan zoiets massaals waar ik eigenlijk op was van de zenuwen.