PDA

View Full Version : Inbraak in Oostende (B)



[TwistedByDesign]
22 augustus 2006, 11:49
In de nacht van afgelopen zaterdag op zondag werd er ingebroken in Jeugdhuis OHK te Oostende. Naast geld werden nog een aantal zaken gestolen en het spreekt voor zich dat wij die dingen graag terug zouden krijgen. Ik weet dat het een kleine kans is, en hoop er ook niet op, maar mocht iemand ergens een (of meer, indien het domme dieven zijn) van volgende lijst tegenkomen dat er nogal verdacht uitziet OF dat vanuit Oostende verkocht wordt, graag een seintje. Kleine moeite voor u, grote hulp voor ons...Misschien.

Verder op de week post ik alle uitgebreide details van wat er weg is, dit is een voorlopige (niet al te gedetailleerde lijst):

Een mengpaneel van JBsystems (8 kanaals), oud en versleten, ze mogen het hebben.
Versterker vragen we morgen wel wat het precies was
Een pc, aangekocht bij Gobin ( nieuwpoortsesteenweg Oostende ) en er stond geen merk op dacht ik. Was een zwart behuizing met een blauw schermpje vooraan dat oa de tijd en de temperatuur aangaf. Verder zat er een Media center toestand in, om kabeltelevisie op aan te sluiten

Digitaal fototoestel : canon ixus50

De kassa, kluis en reservekassa (tja...'t is voor de volledigheid)

Dvd-speler

Playstation 2 (op zich niets speciaals, maar mocht die met een mengpaneel verkocht worden...)

Twee (dure) gitaren: Fender Telecaster Thinline en Ibanez s570

Dank voor de hulp alvast!

Kristof

AART
22 augustus 2006, 12:29
serienummer van de gitaren en kleur zou een hele hoop helpen.

[TwistedByDesign]
22 augustus 2006, 12:58
Zoals ik zei, ik probeer zo snel mogelijk aan meer (graag alle) details te raken!

[TwistedByDesign]
23 augustus 2006, 15:36
Specs van de verdwenen gitaren:

a. Ibanez S1540 FM/VV
kleur: sunburst
in zwarte gitaarzak

specifieke kenmerken:
lakschade onderaan de gitaar aan zijkant
lakschade aan de linkertop (waar de riem vastzit) achteraan de gitaar
beginnende oxidatie aan de elementen

nieuwprijs: € 1446


b. Fender thinline Telecaster Japan
kleur: donkere houtlak
met f-gat
in zwarte gitaarzak

specifieke kenmerken:
verslijten van zilverkleurige verf aan de volume- en toon-regelaar

nieuwprijs: € 900

Serienummers volgen nog, bedankt voor de steun!

[TwistedByDesign]
25 augustus 2006, 15:46
UPDATE! Er is een (1) gitaar terecht! Meer info volgt !

dejohan
25 augustus 2006, 17:41
Jieha!

Vertellen!

[TwistedByDesign]
25 augustus 2006, 18:39
De tweede ondertussen ook al terecht!

Kan nog niets zeggen...

Philippe
27 augustus 2006, 23:26
vaag......

fietje
28 augustus 2006, 18:14
Kommaan!!! Vertel eens mensen zijn nieuwsgierig hoor.Nog nooit gehoord van curieuze neuzen en vrage staerten???

Zo iemand ben ik dus VERTEL!
aub

Yapser
28 augustus 2006, 19:49
Tell us, hoe heb je eea. terug gekregen?

[TwistedByDesign]
28 augustus 2006, 22:20
Ok, here goes...

Boel werd dus gestolen door een aantal junks. Die junks vroegen aan een andere junk om die zaken door te verkopen. Die junk vraagt aan regelmatige ganger van het jeugdhuis of ie "geen gitaar wou kopen". Die gast wist wat er aan de hand was en ging op het aanbod in. Aangekomen in het kraakpand, ziet ie de gitaren en alle ander materiaal. Hij zwijgt tot hij er een in zijn handen heeft en eist dan ook het ander instrument terug. Hij gaat er uiteindelijk vandoor met de 2 gitaren. Politie is nu bezig met de rest, maar naar ik vermoed zal 5 min na dat voorval de boel wel opgekuist zijn...

Bon, enkel de gitaren terug dus...

Op 6, 7 en 8 oktober houden we een driedaags benefiet in Oostende t.v.v. het jeugdhuis.

Bedankt voor alle tips!

k.

AART
30 augustus 2006, 17:07
zo, das erg mooi.
:)

dejohan
4 september 2006, 14:14
Echt supercool!

sinneD
4 september 2006, 14:18
mooi dat die gitaren terug zijn :D

maar dom dat ie dan niet zegt, ik denk er nog ff over na en direct de politie erbij haalt zodat je al je spullen terug hebt ...