PDA

View Full Version : drumcomputers



bobby
1 december 2002, 15:42
vraag voor de kenners..

ik wil graag een drumcomputer aanschaffen maar waar moet ik deze op aan sluiten, gewoon op een audio versterker of zijn er aparte kasten voor?

hartelijke dank.

Ic3gl0vE
1 december 2002, 18:23
normaal gaat zo'n ding volgens mij gewoon naar een mengpaneeltje en dan naar monitorboxen ofzo.. gewoon audioversterker zou dus moeten werken

vulvasonic
2 december 2002, 00:50
Waar wil je hem voor gebruiken?

Als je namelijk een drumcomputer wil gebruiken om opnamen mee te maken via de PC, dan raad ik Reason2 aan. Dat is meer dan alleen een drumcomputer, maar de drumcomputer die erin zit is wel het beste wat ik ooit ben tegengekomen.

lars
2 december 2002, 02:17
kan overal op aangesloten worden: pa, je gitaar amp, je hifi set, een combotje, keyboard amp, autoradio ect. t is wel aan te raden iets met een beetje stevige speakers te nemen als je em hard wil zetten.

bobby
2 december 2002, 14:48
Bedankt voor de reacties, ik wil de drumcomputer gewoon gebruiken om wat nummers in elkaar te zetten, dus niet via de pc..

nu het toch ter sprake is, ik zat zelf te denken aan een boss dr 5 of een boss 607
heeft iemand hier ervaring mee??

ik speel voornamelijk stevige metal (arch enemy,spiritual beggars,in flames) dus ik zoek een drumcomputer die deze stijl goed kan neer zetten..

nogmaals bedankt.