PDA

View Full Version : Ibanez vs. Epiphone



Menneskedyr
21 augustus 2006, 17:15
Hee,

ik heb een paar maanden een Ibanez RG320 Fawn, maar de floyd rose bevalt me niet.
Ik ben nu iemand tegen gekomen die hem wel wil ruilen tegen een Epiphone SG G-400 goth.

Goede ruil? Of stom van mijn kant?

Mijn stijl gaat dus uit naar black/death/folk metal, mocht dit van belang zijn

Niels

Zino Z
21 augustus 2006, 18:05
ik hem geen verstand van Epiphone maar ik denk dat dit (gezien de Ibanez) wel een goede ruil is. Maar nogmaals, ik heb geen verstand van Epiphones dus deze post is eigenlijk waardeloos.

Edit: Volgens mij staat er al een advertentie op marktplaats (http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/46962355.html?) van je vriend

interessander
21 augustus 2006, 18:12
Je kunt je floyd rose natuurlijk ook vastzetten met een blokje hout eronder en kijken of dat bevalt.

Zino Z
21 augustus 2006, 18:47
maar dan zit je nog met die Infinity pickups (toch?)

robert-gitarist
21 augustus 2006, 19:18
maar dan zit je nog met die Infinity pickups (toch?)

Dus?
Topicstarter zegt dat ie niet te vreden is met die Floyd Rose.
Als je nou die Floyd Rose vast zet zoals gezegt is met een blokje hout dan heb je zeg maar gewoon een vaste brug.

Zino Z
21 augustus 2006, 20:07
ja ok das waar maar het gaat ook om de ruil. Deze infinity elementen schijnen niet zo super te klinken dus als die SG beter klinkt is het nog een goede ruil toch?

robert-gitarist
21 augustus 2006, 20:10
Of ze goed klinken weet je niet ;) Smaken verschillen.Ik zelf vind ze niet lekker klinken maar die Epiphone humbuckers zijn ook niet super ofzo(veel te basserig)

caliban
21 augustus 2006, 20:12
Wat is de nieuwprijs van de twee gitaren

Nickname
22 augustus 2006, 09:48
Wat is de nieuwprijs van de twee gitaren

goeie vraag :) en wat is de leeftijd van de 2 gitaren?

Michael Amott
22 augustus 2006, 09:51