PDA

View Full Version : danelectro free speech talkbox



majortomtogroundcontrol
21 augustus 2006, 16:56
ik ben al langer op zoek naar een in line talkbox
kan er eentje op de kop tikken voor 45 euro
iemand al ervaringen mee?

groeten
tom

dickie
21 augustus 2006, 19:09
Ja, de danelectro gaat NIET hard genoeg voor een "normaal" band volume!

Je kunt dan beter een Rocktron Banshee nemen...

robert-gitarist
21 augustus 2006, 19:20
Ja, de danelectro gaat NIET hard genoeg voor een "normaal" band volume!

Je kunt dan beter een Rocktron Banshee nemen...

Maar voor thuis okee?
Ik zoek namelijk een voor thuis die ik gewoon tussen mijn effecten kan zetten ipv. dat PA gelul.Als het echt hard moet en live is dan heb ik namelijk nog een EH talkbox liggen ;)
Die Daneletro,ken je daarmee beetje dat Bon Jovi geluidje eruit halen zoals Linin on a prayer en its my life?Zoiets zoek ik namelijk.

MjS
21 augustus 2006, 23:08
@ robert-gitarist: Hoe is die EH? Die werkte toch niet of zo?

Harry
22 augustus 2006, 10:10
het leuke van dat ding is als je het geluid weer doorversterkt via een microfoon, dus thuis werkt dat ook niet echt lekker.


Maar voor in een band is de Rocktron Banshee prima.

robert-gitarist
22 augustus 2006, 10:32
@ robert-gitarist: Hoe is die EH? Die werkte toch niet of zo?

Die doet het wel maar niet thuis.Ik heb geen complete PA hier staan en die is wel nodig voor z'n ding.In elkgeval een microfoon(die heb ik) en veder moet je een box+versterker voor hebben.Schiet dus niet op.Schijtding.Heb dr al wel eens aan gedacht om dat ding te verkopen maar daar krijg ik toch spijt van dus doe ik hetn iet.Veder klinkt dat ding wel echt zoals een talkbox hoord te klinken.Niet meer en al helemaal niet minder als een Heil Sound van dunlop.Met die EH heb ik wel het bon jovi geluid als ik its my life en livin on a prayer.Maar ja prima prachtig en leuk allemaal maar dan moet je dat schijtding wel kunnen gebruiken thuis om te oefenen.