PDA

View Full Version : voor alle kurt cobain liefhebbers



Dude
1 december 2002, 11:37
erg coole gitaar

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/6631.htm

FNaRK
1 december 2002, 12:17
yuch
wat een spuuglelijke gitaar :sad:

Dude
1 december 2002, 12:43
http://www.gitaarnet.nl/kegvind2.php3?merkkeuze=Squier&modelkeuze=Courtney +Love+Venus&pagina=1


ook de gitaar van zijn vrouw man, leegloop op de kurt cobain rage ?

Negative K3 fan
1 december 2002, 12:53
De jag stang is echt zo'n waardeloze gitaar. Hij ziet er niet uit, en je moet eerst voor 500 euro modden voordat ie een beetje speelt en klinkt. En die nek die erop zit is ook tien keer kut.

Grandma_Placenta
1 december 2002, 14:07
Die Venus van Courtney is wel geil,

domie
1 december 2002, 14:25
ik vind ze echt lelijk

lars
1 december 2002, 14:38
500 euro modden? wat wil je er dan mee doen, met goud bekleden ofzo? 2 nieuwe elementen erin en je bent klaar.



Op 2002-12-01 12:53, schreef Negative K3 fan:
De jag stang is echt zo'n waardeloze gitaar. Hij ziet er niet uit, en je moet eerst voor 500 euro modden voordat ie een beetje speelt en klinkt. En die nek die erop zit is ook tien keer kut.

Dude
1 december 2002, 14:50
[quote]
Op 2002-12-01 14:38, schreef lars:
500 euro modden? wat wil je er dan mee doen, met goud bekleden ofzo? 2 nieuwe elementen erin en je bent klaar.

ja dat lijkt me ook

Moonchild
1 december 2002, 15:20
+nieuwe tuners +nieuwe brug ?

Ic3gl0vE
1 december 2002, 16:33
hij zegt dat de neck ook kut is...
225 euro erbij....

frankpaul1
1 december 2002, 18:23
De neck is niet kut, beetje smal wel.

Negative K3 fan
1 december 2002, 18:43
Ik gebruik wel vaak hyperbolen, maar als je een beetje je best doet kom je wel in de buurrt van 500.

andere elementen erin, electrtonica opnieuw bedradeen, want al dat in en uit fase gedoe met die knopjes is niks, dan een andedre nek erop, andere slagplaat, andedre kleur op ded body, andeere stemmechanieken en ook ERG belangrijk, andere brug, ik heb een gruwelijke hekel aan een mustang stijl breug. Dat alles bij mekaar is het niet waard een jagstang te kopen want je houdt uiteindelijk alleen dee vorm over.

Dude
1 december 2002, 18:48
Op 2002-12-01 18:43, schreef Negative K3 fan:
Ik gebruik wel vaak hyperbolen, maar als je een beetje je best doet kom je wel in de buurrt van 500.

andere elementen erin, electrtonica opnieuw bedradeen, want al dat in en uit fase gedoe met die knopjes is niks, dan een andedre nek erop, andere slagplaat, andedre kleur op ded body, andeere stemmechanieken en ook ERG belangrijk, andere brug, ik heb een gruwelijke hekel aan een mustang stijl breug. Dat alles bij mekaar is het niet waard een jagstang te kopen want je houdt uiteindelijk alleen dee vorm over.


sorry dude, maar het zou wel erg stom zijn zoveel mods te doen, slaat gewoon helemaal nergens op, dan moet je die gitaar gewoon niet kopen... en het is voor jou niet waard die gitaar te kopen maar echte die hard nirvana fans zullen ongetwijfeld een harde plasser krijgen van deze gitaar

SiNiSTRaL
1 december 2002, 19:49
andere neck, andere body, andere bedrading, andere elementen ALLES anders...dan haal je de 500 eury wel....of koop gewoon beter helemaal niet zo'n ding

Ic3gl0vE
1 december 2002, 20:33
zaag gewoon zelf zo'n body...

Negative K3 fan
1 december 2002, 22:02
Op 2002-12-01 18:48, schreef iamyou:


Op 2002-12-01 18:43, schreef Negative K3 fan:
Ik gebruik wel vaak hyperbolen, maar als je een beetje je best doet kom je wel in de buurrt van 500.

andere elementen erin, electrtonica opnieuw bedradeen, want al dat in en uit fase gedoe met die knopjes is niks, dan een andedre nek erop, andere slagplaat, andedre kleur op ded body, andeere stemmechanieken en ook ERG belangrijk, andere brug, ik heb een gruwelijke hekel aan een mustang stijl breug. Dat alles bij mekaar is het niet waard een jagstang te kopen want je houdt uiteindelijk alleen dee vorm over.


sorry dude, maar het zou wel erg stom zijn zoveel mods te doen, slaat gewoon helemaal nergens op, dan moet je die gitaar gewoon niet kopen... en het is voor jou niet waard die gitaar te kopen maar echte die hard nirvana fans zullen ongetwijfeld een harde plasser krijgen van deze gitaar


ga maar eens naar http://www.nirvanaclub.com naar hun forum (das de site van de wijlen fancluv die eerst officieel was, maar het forum bloeit nog wel. Iedereen op het gitaargedeelte van dat forum heeft ongeveer een hekel aan een jag stang.

en het zou idd stom zijn zoveel mods te doen, dat was mijn hele punt ook.